Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Tror nok det er fordi hun skal få tid med minstemannen før hun skal på dansetrening 

Jeg hadde trengt mer søvn,men så er ikke jeg jernkvinnen Funkygine da.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anne 69 skrev:

Jeg hadde trengt mer søvn,men så er ikke jeg jernkvinnen Funkygine da.. 

Vel.. Hun har nå uttalt seg til VG at det å være med på Skal vi danse gjør henne dårligere i form.

https://www.vg.no/rampelys/i/0n05J2/joergine-funkygine-vasstrand-om-skal-vi-danse-jeg-blir-i-daarligere-form?utm_source=vgfront&utm_content=row-13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hvorfor må Jørgine stå opp 5 om søndags morgenene når hun har vært på Skal vi danse til langt på natt? Hvorfor kan ikke Morten stå opp med Milano og la henne få sove litt... 

De deler på å stå opp med han. En sånn morgenfugl gjør nok at foreldrene trenger å få sove frempå annenhver dag. (Med frempå mener jeg alminnelig morgen som kl 7)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anne 69 skrev:

Hvorfor må Jørgine stå opp 5 om søndags morgenene når hun har vært på Skal vi danse til langt på natt? Hvorfor kan ikke Morten stå opp med Milano og la henne få sove litt... 

Vel, jeg var ikke sent oppe igår, og hun var hjemme før jeg hadde lagt meg i følge instastory, og hun prioriterte å spise godteri fremfor å legge seg, så da skjønner jeg at det er enkelt for mannen å be henne stå opp med ungen når hun først har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Summ skrev:

Vel, jeg var ikke sent oppe igår, og hun var hjemme før jeg hadde lagt meg i følge instastory, og hun prioriterte å spise godteri fremfor å legge seg, så da skjønner jeg at det er enkelt for mannen å be henne stå opp med ungen når hun først har mulighet.

Hun sa hun skulle opp om 5 t, så da var det vel midnatt. Jeg hadde vært dau med bare 5 timer, men det er ikke sikkert hun trenger så mye søvn. 

Ts. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hun sa hun skulle opp om 5 t, så da var det vel midnatt. Jeg hadde vært dau med bare 5 timer, men det er ikke sikkert hun trenger så mye søvn. 

Ts. 

Sant, men hun prioriterte fortsatt å sitte våken. Men hun la seg nok igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår henne godt jeg. Alenetid på kvelden når barna sover er livsnødvendig for å føle seg noenlunde som et menneske, selv om det innimellom går på bekostning av søvn. Gjør det samme selv. Mine barn står opp 0530, og jeg er sjeldent i seng før midnatt. Minste våkner ofte rundt 23 og holder d gående til 01-02, så jeg sover nok i gjennomsnitt 4 timer per natt. Man blir sprø av lite søvn, men livskvaliteten uten noe alenetid/fritid på kvelden er like ille. 

Det er et forsøk på balansegang for de fleste av oss 😊 en kveld med godteri kan gjøre godt for sjela 😁

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, 29_j said:

Litt utenom trådens overskrift her

Men åh, når jeg leser dette så er jeg bare såå fornøyd med at 3-åringen i hus her (minsten) har sovet fra kl 19.00 til 07.30 neste dag siden jeg sluttet å amme han. Føler meg heldig som har slippet å opp på nettene. Men all skryt til dere nattevandrere som mestrer våken-nettene!!😅 ☆Måtte bare kommentere, fordi jeg føler det er så mange som sliter med dårlig søvn med små barn.☆

Unner deg å sove 😊Men om du vil bytte så er det bare å komme 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 1.21, Summ skrev:

Vel, jeg var ikke sent oppe igår, og hun var hjemme før jeg hadde lagt meg i følge instastory, og hun prioriterte å spise godteri fremfor å legge seg, så da skjønner jeg at det er enkelt for mannen å be henne stå opp med ungen når hun først har mulighet.

Trodde Jørgine hadde sluttet med godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Trodde Jørgine hadde sluttet med godteri.

 Hun spiser godteri fredager og lørdager og også de andre dagene hvis hun har lyst på, skriver hun. Jeg synes det er befriende å høre at hun har et  normalt kosthold, men trener knallhardt og har nok gode gener og lett for å få muskler. 

Endret av Anne 69
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anne 69 skrev:

 Hun spiser godteri fredager og lørdager og også de andre dagene hvis hun har lyst på, skriver hun. Jeg synes det er befriende å høre at hun har et  normalt kosthold, men trener knallhardt og har nok gode gener og lett for å få muskler. 

Du synes det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Anne 69 skrev:

 Hun spiser godteri fredager og lørdager og også de andre dagene hvis hun har lyst på, skriver hun. Jeg synes det er befriende å høre at hun har et  normalt kosthold, men trener knallhardt og har nok gode gener og lett for å få muskler. 

Så enig med deg. Man treng ikke og kutte ut alt av søtt og godt for å holde seg godt trent. Det og se at hun som er så topptrener koser seg med en skål godteri er faktisk trivelig å befriende. Det viser at hun er akkurat som oss andre.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må trene veldig mye kondisjon i tillegg til styrke, og være heldig med genene. De fleste med så definerte muskler og lav fettprosent spiser omtrent aldri sjokolade. Eventuelt spiser hun 1-2 små biter når hun spiser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, n_97 skrev:

Hun må trene veldig mye kondisjon i tillegg til styrke, og være heldig med genene. De fleste med så definerte muskler og lav fettprosent spiser omtrent aldri sjokolade. Eventuelt spiser hun 1-2 små biter når hun spiser. 

Man ser fra bilder da hun var ung 12-13 år at hun hadde definerte magemuskler. Så absolutt genetikk med i bildet her. Pluss hun spiser nok som du sier et par biter og ikke mer enn det. Men noen ganger er det alt man trenger for å slukke søtsuget 😛. Godt hun prøver å ha et litt sunt forhold til mat ihvertfall. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
16 minutter siden, 29_j said:

Er sjokolade verstingen ? Hun spiser jo godteri rett som det er. 

Ja, sjokolade er det med aller mest kalorier i, i forhold til vekten. Polfarere som trenger veldig mye kalorier tar med seg masse melkesjokolade. Personlig prøver jeg å spise sjokolade så sjeldent som mulig og heller skeie ut med iskrem eller kake. Eventuelt sjokolademelk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...