Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Fredrik29 skrev:

Alt i hjemmet deres er jo sponset. Må da alle innlegg som er laget f.eks på kjøkken og i stua strengt tatt merkes som reklame ? Det blir jo litt latterlig, men det er jo ikke mulig for henne å knipse et bilde hjemme uten spons i monitor. Og hun burde slutte å filme og legge ut bilder av barna i intime situasjoner (legging, frokost, på badet, i undertøy/badetøy, under lek osv). Det burde rett å slett være forbudt. 

Jeg er enig! Fy fader så primitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.9.2019 den 22.26, Fredrik29 skrev:

Alt i hjemmet deres er jo sponset. Må da alle innlegg som er laget f.eks på kjøkken og i stua strengt tatt merkes som reklame ? Det blir jo litt latterlig, men det er jo ikke mulig for henne å knipse et bilde hjemme uten spons i monitor. Og hun burde slutte å filme og legge ut bilder av barna i intime situasjoner (legging, frokost, på badet, i undertøy/badetøy, under lek osv). Det burde rett å slett være forbudt. 

Denne sponsingen er en type avansert tigging jeg ikke liker. Setter spørsmålstegn ved denne Mortenfyren som synes dette er grei måte å leve på.

50 minutter siden, Mariángel skrev:

Jeg driter i hvor bra hun gjør det i «Skal vi danse», dama er en versting på eksponering av barn.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som hun har et nært og tett forhold til familien sin, hvilket er gledelig å se. 

Men i forbindelse med Skal vi danse kom jeg over et youtubeklipp hvor hun satt å rensket ørene til sin voksne bror med en qtip, det var litt spesielt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nebbenosen skrev:

Virker som hun har et nært og tett forhold til familien sin, hvilket er gledelig å se. 

Men i forbindelse med Skal vi danse kom jeg over et youtubeklipp hvor hun satt å rensket ørene til sin voksne bror med en qtip, det var litt spesielt 

Jeg synes relasjonene deres virker abnormal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nebbenosen skrev:

Virker som hun har et nært og tett forhold til familien sin, hvilket er gledelig å se. 

Men i forbindelse med Skal vi danse kom jeg over et youtubeklipp hvor hun satt å rensket ørene til sin voksne bror med en qtip, det var litt spesielt 

Forholdene hun har til brødrene sine vil jeg si er spesielle.. Derfor jeg finner mye humor i det dem gjør.. Men enkelte ting treng ikke verden verken se eller vite om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, 29_j said:

De har et meget spesiellt forhold... 

Kan du forklare litt nærmere? Nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakket jo om for ikke så lenge siden at mora vokset ræva til en av tvillingene og Funky fikk bilde av seansen. DET er spesielt det 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, EmVeeJee skrev:

Hun snakket jo om for ikke så lenge siden at mora vokset ræva til en av tvillingene og Funky fikk bilde av seansen. DET er spesielt det 😅

Seriøst?? Ja det er veldig spesielt! Jeg hadde ikke latt pappa vokse ræva mi for å si det sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, smalls skrev:

Seriøst?? Ja det er veldig spesielt! Jeg hadde ikke latt pappa vokse ræva mi for å si det sånn.

Jada 🤣 Trooor det var på Skal Vi Danse hun sa det, episoden når tvillingene var med.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, EmVeeJee skrev:

Jada 🤣 Trooor det var på Skal Vi Danse hun sa det, episoden når tvillingene var med.  

Meget spesielt... Da har man et veldig nært forhold og er veldig komfortable med hverandre. Det er jo fint det, men veldig spesielt er det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 9.26, EmVeeJee skrev:

Hun snakket jo om for ikke så lenge siden at mora vokset ræva til en av tvillingene og Funky fikk bilde av seansen. DET er spesielt det 😅

Jeg synes det virker sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg leste dette med voksing og kyssing kom jeg på at jeg har hørt noe lignende før. Bianca Ingrossos mor barberer rumpa til sønnen. Det er vel vanlig å hente inspirasjon fra andre influencere...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2019 den 18.05, 29_j skrev:

Hun kysset vel broren på rumpa,  som ei over her skrev. 😊🤸‍♀️

Det blir for spesielt for meg ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må Jørgine stå opp 5 om søndags morgenene når hun har vært på Skal vi danse til langt på natt? Hvorfor kan ikke Morten stå opp med Milano og la henne få sove litt... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anne 69 skrev:

Hvorfor må Jørgine stå opp 5 om søndags morgenene når hun har vært på Skal vi danse til langt på natt? Hvorfor kan ikke Morten stå opp med Milano og la henne få sove litt... 

Tror nok det er fordi hun skal få tid med minstemannen før hun skal på dansetrening igjen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...