Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
23 minutter siden, Inocybe skrev:

Ja enig. Hadde hun droppet barneeksponeringen hadde jeg garantert fulgt treningen hennes. Den er skikkelig inspirerende, men vil ikke så lenge hun utnytter barnas privatliv. 

Jeg hadde garantert fulgt henne hvis hun hadde droppet å bruke barna i blogg/IG/Snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Inocybe skrev:

Ja enig. Hadde hun droppet barneeksponeringen hadde jeg garantert fulgt treningen hennes. Den er skikkelig inspirerende, men vil ikke så lenge hun utnytter barnas p

om hun vil vise barna eller ikke må være opp til henne selv vel ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, 29_j skrev:

Er det ikke lov å vise frem det man er mest stolt av? 

Alle foreldre i verden er da superstolte av ungene sine og syns de er verdens beste. Og så har du en god del som Funkygine, Villa paprika og fotballfrue som likevel ikke klarer å respektere barnas rett på privatliv og plastrer bilder og informasjon om dem utover internett. Til fri bruk for alle med Internettilgang. Det jeg elsker mest og er mest stolt av i hele verden skal ikke kastes ut på internett. Der er det mye psykt og merkelig. Man mister all kontroll! Tenk å utsette det skjøreste og fineste man eier og har for sånt... Det vil jeg aldri skjønne.

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, solietta skrev:

om hun vil vise barna eller ikke må være opp til henne selv vel ? 

Jeg hadde fått angst dersom hele barndommen min ble smørt utover internett av min egen mamma. Hvem som helst i verden kan høyreklikke på disse bildene, lagre dem på egen pc og og bruke dem til akkurat hva de selv ønsker. Det er gode grunner til at Kripos og Datatilsynet fraråder foreldre å poste filmer og bilder av barn på internett. En badebukse kan redigeres bort på 1-2-3. Man må jo ha bodd under en stein hvis man ikke har fått med seg dette!

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo også nylig skrevet om at prins William ble ertet på skolen fordi det dukket opp toppløsbilder av prinsesse Diana på internett når han var 14 år. Dagens mammabloggere viser gjerne den nakne rumpa si ved siden av bildene av ungene sine. Er jo bare et tidsspørsmål før ungene blir mobbet. Kartlegging avdekker jo dessverre at det er både erting, mobbing og utestenging mellom barna allerede i barnehager 😥 Igjen; tenk å utsette barna sine for sånt med viten og vilje 😱

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gazpacho skrev:

Jeg hadde fått angst dersom hele barndommen min ble smørt utover internett av min egen mamma. Hvem som helst i verden kan høyreklikke på disse bildene, lagre dem på egen pc og og bruke dem til akkurat hva de selv ønsker. Det er gode grunner til at Kripos og Datatilsynet fraråder foreldre å poste filmer og bilder av barn på internett. En badebukse kan redigeres bort på 1-2-3. Man må jo ha bodd under en stein hvis man ikke har fått med seg dette!

Ikke bit på provokasjonen, er du grei. Det skjer i alle trådene nå, noen kommer inn og forsvarer bloggerenes rett til å selge, unnskyld, vise barna på nett, og så vips blir tråden stengt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2019 den 0.09, lillesnøfnugg skrev:

Flott dame og dyktig på det hun gjør. Men den barneeksponeringen kunne hun spart seg for, sikker på at hvis hun hadde droppet den ville hun fått nye følgere. 

Her også. Jeg følger henne ikke sosiale medier men har fått med meg at omfanget av eksponeringen er stor. Jeg har veldig sans for henne ellers og hun motiverer til trening. Synes det er bra hun får fokuset opp på hvor viktig styrketrening er for kvinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 23.58, n_97 skrev:

Har hun tatt hakeimplantat? Synes haken likner på fotballfrue og Sophie Elise. 

 Det tror jeg neppe men hun har jo blitt veldig tynn. Det er bare muskler og ikke noe fett, og da vises jo haken bedre også

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 22.58, 29_j skrev:

Er det ikke lov å vise frem det man er mest stolt av? 

Jeg spør som i flere andre bloggertråder- du hadde syntes det var supert at alle bilder som ble tatt av deg ble lagt ut uten din tillatelse? Til tusener av fremmede du ikke ante hvem var? Bilder som vil ligge ute på nettet for alltid? 

Ellers stusser jeg på at man har så sterk trang til å vise frem barnet sitt til en haug av ukjente mennesker, uten å vite hvor psykisk stabile disse menneskene er. Flere kjendiser har stått frem med stalkerhistorier, sist var vel Damli som måtte be om besøksforbud av en som hadde stalket henne i mange år. Var også en annen blogger som i flere år har blitt forfulgt, tiltross for at hun endret adresse. Det startet med at han var interessert i henne, og da han ble avvist ble det aggressive mld  En av mld gikk ut på at han skulle skade familien hennes. Hva om disse personene får oppheng på barnet ditt? De kjenner dem godt fra bilder og filmer. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 29_j skrev:

Hun har jo en litt spiss hake naturlig. Flott er hun. 

Enig. Jeg synes hun er nydelig og veldig pen 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miss spjåk skrev:

Her også. Jeg følger henne ikke sosiale medier men har fått med meg at omfanget av eksponeringen er stor. Jeg har veldig sans for henne ellers og hun motiverer til trening. Synes det er bra hun får fokuset opp på hvor viktig styrketrening er for kvinner. 

Hun har en helt fantastisk kropp. Jeg syns det er så flott at hun ikke har gått i silikonfella slik som alle de andre bloggerne på topplista. Men hun er helt amerikanisert når det gjelder utlevering av unger. 100 % ukritisk. 

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Halle-Palle skrev:

Ikke bit på provokasjonen, er du grei. Det skjer i alle trådene nå, noen kommer inn og forsvarer bloggerenes rett til å selge, unnskyld, vise barna på nett, og så vips blir tråden stengt. 

Det er rart at de ikke har bedre argumenter enn at det ikke er ulovlig... Det er ikke ulovlig å være utro heller, Men det handler jo om å ha et etisk bein i kroppen sin, samt noe som heter samvittighet... Samme som at man ikke plukker blomster i offentlig parker eller kaller hverandre psykobitch på internett.. Det er liksom en del av det å bli voksen og å kunne ta ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gazpacho skrev:

Hun har en helt fantastisk kropp. Jeg syns det er så flott at hun ikke har gått i silikonfella slik som alle de andre bloggerne på topplista. Men hun er helt amerikanisert når det gjelder utlevering av unger. 100 % ukritisk. 

Jeg følger henne kun på insta, og ikke blogg eller snap, men ser nesten aldri de eldste barna? 

Minsten får vi se altfor mye til, det er jeg enig i. 

Det som gjør at hun ikke får like mye pes som cbe er nok at hun viser en mer naturlig hverdag (uten at jeg syns at det er bra på noen måte å vise noen barn på komersielle kanaler). Man får ikke den gufne følelsen av stivpynta småbarn som kun har til misjon å se pene ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Hubbie skrev:

Hun er helt rå på parketten! 😍Virkelig en fantastisk god danser med en sterk kropp👏👏👏

Enig,helt herlig å se på!😍

Blir ikke overrasket om hun vinner hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men dog sykt vittig når klokka er 0445, de har nettopp stått opp og den propellen er i full gang med dagen, og moren har ikke mer livsgnist enn å kaste en ball på han 😅😅

Synd med eksponering, men kan ikke la være å le av det

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Adrielle skrev:

Enig,helt herlig å se på!😍

Blir ikke overrasket om hun vinner hele greia.

Ja, hun har virkelig gjort en god figur i Skal Vi Danse, god rytme og kroppsbeherskelse :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i hjemmet deres er jo sponset. Må da alle innlegg som er laget f.eks på kjøkken og i stua strengt tatt merkes som reklame ? Det blir jo litt latterlig, men det er jo ikke mulig for henne å knipse et bilde hjemme uten spons i monitor. Og hun burde slutte å filme og legge ut bilder av barna i intime situasjoner (legging, frokost, på badet, i undertøy/badetøy, under lek osv). Det burde rett å slett være forbudt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...