Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes ikke hun er mer enn normalt pen, det som redder henne er at hun er så trent. 

Jeg syns at hun har en fantastisk utstråling og sjarm. Og så er hun naturlig vakker uten å fylle på her og suge inn der. 

Treningsglede og selvsagt et eksponeringsbehov har gjort at hun er en av de mest vellykkede bloggerene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg leser sjelden bloggen og har henne ikke på snap, men scrollet gjennom bloggen i går og har henne på IG. 

Jeg ser ikke denne voldsomme eksponeringen? Jo, det er mer enn jeg ville gjort, spesielt av minsten, men å sammenligne med CBE og Villapaprika som flere gjør blir jo feil? 

Vet ikke hva som defineres som «voldsom eksponering», kanskje feil bruk av begrep av meg. Men hun legger ofte ut snaps fra private settinger med barna. Måltider, snapper fra lek og samtaler i stua og rundt spisebordet. Barna som tegner eller bruker iPad bare iført truse / badebukse. Var senest en slik Snap denne uken. Barna har også vært brukt i reklameinnlegg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik29 skrev:

Vet ikke hva som defineres som «voldsom eksponering», kanskje feil bruk av begrep av meg. Men hun legger ofte ut snaps fra private settinger med barna. Måltider, snapper fra lek og samtaler i stua og rundt spisebordet. Barna som tegner eller bruker iPad bare iført truse / badebukse. Var senest en slik Snap denne uken. Barna har også vært brukt i reklameinnlegg. 

Som sagt så har jeg aldri hatt henne på snap, og det du beskriver er jo langt unna akseptabelt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Vet ikke hva som defineres som «voldsom eksponering», kanskje feil bruk av begrep av meg. Men hun legger ofte ut snaps fra private settinger med barna. Måltider, snapper fra lek og samtaler i stua og rundt spisebordet. Barna som tegner eller bruker iPad bare iført truse / badebukse. Var senest en slik Snap denne uken. Barna har også vært brukt i reklameinnlegg. 

Så hun bruker Snap som eksponeringskanal? For jeg hadde nemlig samme inntrykk som @Halle-Palle  når det gjelder eksponering på IG. Det er så sykt lavmål, og er hovedgrunnen til at jeg ikke trykker likes eller følger på IG. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun ikke bare kan la det være? Respektløsheten lenge leve! Funky og mannen kunne fint ha klart seg uten denne eksponering, de ser fab ut begge to og har mye å  by på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Så hun bruker Snap som eksponeringskanal? For jeg hadde nemlig samme inntrykk som @Halle-Palle  når det gjelder eksponering på IG. Det er så sykt lavmål, og er hovedgrunnen til at jeg ikke trykker likes eller følger på IG. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun ikke bare kan la det være? Respektløsheten lenge leve! Funky og mannen kunne fint ha klart seg uten denne eksponering, de ser fab ut begge to og har mye å  by på. 

Hun gjør det jo mye mindre/ sjeldnere enn før, kanskje pga. Kritikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
8 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Hun gjør det jo mye mindre/ sjeldnere enn før, kanskje pga. Kritikk. 

Hvis det er tilfelle så tar hun tilbakemeldinger på alvor? Men mindre er ikke nok for min del. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke bloggeren nok til å uttale meg veldig, har kun sett serien med Harm og lest ett og annet sporadisk innlegg. Insta kikker jeg heller ikke ofte på, men har registrert noen innlegg med unger og reklame. Unødvendig og kritikkverdig. Tror grunnen til at hun får mindre kritikk for å eksponere barn (hun og moren skrev forresten noen innlegg om dette) er at hun og familien oppleves folkelig og mindre striglet, mer «som oss», mindre fasade. Det er selvsagt hennes narrativ og det selger tydeligvis som hakka møkk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Kjenner ikke bloggeren nok til å uttale meg veldig, har kun sett serien med Harm og lest ett og annet sporadisk innlegg. Insta kikker jeg heller ikke ofte på, men har registrert noen innlegg med unger og reklame. Unødvendig og kritikkverdig. Tror grunnen til at hun får mindre kritikk for å eksponere barn (hun og moren skrev forresten noen innlegg om dette) er at hun og familien oppleves folkelig og mindre striglet, mer «som oss», mindre fasade. Det er selvsagt hennes narrativ og det selger tydeligvis som hakka møkk. 

Helt enig! De «motinnleggene» hun og moren skrev ang utlevering synes jeg var kun ansvarsfraskrivelse og igjen sammenligning med ikke profilerte barn i reklame! Hun har så mange ben å stå på, fatter ikke hvorfor hun ikke kan la barna være! Helt uakseptabelt og trist! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2014 den 19.56, Gjest Kritisk skrev:

http://www.funkygine.com

 

Ganske drøyt! Har virka på insta som de er the perfect couple! Har de gått fra hverandre da eller?

Finner ikke dette innlegget, jeg. Bare det som starter med Brutalt! Der står det at de er et bra team osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik29 skrev:

Vet ikke hva som defineres som «voldsom eksponering», kanskje feil bruk av begrep av meg. Men hun legger ofte ut snaps fra private settinger med barna. Måltider, snapper fra lek og samtaler i stua og rundt spisebordet. Barna som tegner eller bruker iPad bare iført truse / badebukse. Var senest en slik Snap denne uken. Barna har også vært brukt i reklameinnlegg. 

Det er ikke lenge siden hun hadde bilde av minste som har har tatt tak i puppen og dier, hun sitter ute på terrassen i bikini. Dette er på Ig, leser ikke bloggen. Det vil jeg påstå er kraftig eksponering og ikke greit, barn i bleie, og  kun iført  undertøy  på alle tre . Barn i reklame etc. Men det diskuteres ikke så mye. Hun har hel sponset kjøkken fra Elkjøp bl.a, men det er greit når det er henne pluss masse annet itneriør, men andre bloggere så er ikke dette greit og de må sponses i hue og rævva er regla da . Utrolig dårlig på merking  av reklame, både når det gjelder boka si på IG og Reebok som hun bruker stadig uten merking, men har samarbied med. En dag fotoshoot med Reebok , dagen etter topp fra Reebok uten merking av reklame .

Så det er mye dobbeltmoral i disse trådene. Hadde agendagen til flere vært eksponering av barn og merking av reklame hadde denne tråden vært mye mer aktiv og bloggerbarna også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg syns at hun har en fantastisk utstråling og sjarm. Og så er hun naturlig vakker uten å fylle på her og suge inn der. 

Treningsglede og selvsagt et eksponeringsbehov har gjort at hun er en av de mest vellykkede bloggerene. 

Hva snakker du om? Hun har da fyllt inn her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, virkelig skrev:

Det er ikke lenge siden hun hadde bilde av minste som har har tatt tak i puppen og dier, hun sitter ute på terrassen i bikini. Dette er på Ig, leser ikke bloggen. Det vil jeg påstå er kraftig eksponering og ikke greit, barn i bleie, og  kun iført  undertøy  på alle tre . Barn i reklame etc. Men det diskuteres ikke så mye. Hun har hel sponset kjøkken fra Elkjøp bl.a, men det er greit når det er henne pluss masse annet itneriør, men andre bloggere så er ikke dette greit og de må sponses i hue og rævva er regla da . Utrolig dårlig på merking  av reklame, både når det gjelder boka si på IG og Reebok som hun bruker stadig uten merking, men har samarbied med. En dag fotoshoot med Reebok , dagen etter topp fra Reebok uten merking av reklame .

Så det er mye dobbeltmoral i disse trådene. Hadde agendagen til flere vært eksponering av barn og merking av reklame hadde denne tråden vært mye mer aktiv og bloggerbarna også. 

Det høres overhodet ikke bra ut! Og bør definitivt taes tak i. Men jeg undrer meg over at mange «løper» inn i CBE tråden for å forsvare henne, når de kan opplyse oss om hva som skjer på Funky sine SoMe? Jeg har ikke sett at hun ikke merker reklame riktig, og som tidligere nevnt er det lite kropp og barn på IG. Resten av SoMe kanalene aner jeg ikke noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, J.. skrev:

"På grunn av alt hudvevet, ville brystvorten kommet alt for høyt opp ved et vanlig brystløft. Jeg ble derfor anbefalt å legge inn protese i tillegg til løftet. Ettersom det ikke var et alternativ å fylle på med silikon, ble løsningen til slutt å stappe mitt eget hudvev (fra puppen) inn på undersiden av brystet for å få et naturlig løft av brystvorten."

Brystløft uten silikon her, altså.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Tutten skrev:

Finner ikke dette innlegget, jeg. Bare det som starter med Brutalt! Der står det at de er et bra team osv.

Handler vel om eksen? Det er fra 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gazpacho skrev:

Jeg mistenker henne for å ta masse solarium. Jeg er også halvt italiensk, men er milevis unna den dype brunfargen hennes.... At hun ikke er redd for hudkreft 🙈

Brødrene henne er minst like brune. I tillegg er de sjukt mye ute, sommer som vinter. Blir brun av sånt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...