Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun skal visstnok være med i Skal vi danse, det tror jeg hun vil fikse greit 😊

https://www.vg.no/rampelys/i/Vba5dp/disse-kjendisene-skal-ha-takket-ja-til-skal-vi-danse?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Fantastisk💃👏

Enda grunn til og følge med på TV til høsten😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, hippyskippy skrev:

Blitt ganske så PR-kåt.

Det er jo jobben hennes, det å være synlig i media

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Blitt ganske så PR-kåt.

Hun har aldri vært PR-kåt nei. Funkygine har lenge vært i media. Men ikke så synelig som hun er nå. Vil heller se mer av henne, enn av visse andre bloggere som ikke bedriver med noe annet enn svada🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, hippyskippy skrev:

Blitt ganske så PR-kåt.

Hvorfor?

Jeg liker den dama jeg. 👍 kunne dødd for den kroppen, men da må jeg i hardtrening. Orker ikke 😛 I forhold til mange andre bloggere, så er hun ikke mye pr kåt. Sunn og frisk jente

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også Funky. MEN, selv om hun er naturlig og viser den usminkede versjonen av seg selv og familien sin er d ingen tvil  om at eksponeringen av barn er langt over grensen. Jeg følger kun noen få blogger og funky er ikke bedre enn visse andre bloggere. Jeg tror hun kunne hatt en like suksessfull blogg helt uten utlevering av mindreårige🤔

Endret av Camillalilla
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

PR-kåt er et negativt ladet ord, men man kommer ikke unna at å ha blogg og SoMe som jobb og ha suksess handler alt om hvor mye du greier å skaffe deg publisitet og PR. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Camillalilla skrev:

Jeg liker også Funky. MEN, selv om hun er naturlig og viser den usminkede versjonen av seg selv og familien sin er d ingen tvil  om at eksponeringen av barn er langt over grensen. Jeg følger kun noen få blogger og funky er ikke bedre enn visse andre bloggere. Jeg tror hun kunne hatt en like suksessfull blogg helt uten utlevering av mindreårige🤔

Jeg hadde helt klart hatt godt av å lese denne bloggen for inspirasjonens skyld. Jeg er selv mamma og hadde trengt å få på litt muskler på kroppen, men de få gangene jeg har klikket meg inn har det vært eksponering på høyeste nivå - langt over det jeg ser i de "verstingbloggene" jeg har kuttet ut for lengst. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg fant en blogger med samme kunnskap og evne til å motivere som det Funkygine har, uten eksponering av barn. Det finnes jeg ikke interessert i å støtte. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2019 at 12:12 PM, Kristine79 said:

Mulig det står i tråden, men spør likevel; hvorfor er familien hennes hos de hele tiden? Må jo være slitsomt 😳

De er jo halvt italienere hehe. Kilde: gift med en italiener 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 13.12, Kristine79 skrev:

Mulig det står i tråden, men spør likevel; hvorfor er familien hennes hos de hele tiden? Må jo være slitsomt 😳

Italienerne er kjent for å omgis seg med familien sin. Derfor er det til stadighet trafikk i husdøren hennes. Nå er dem i Italia og spille inn serien som kommer til høsten.

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2019 den 8.47, smalls skrev:

Hvorfor?

Jeg liker den dama jeg. 👍 kunne dødd for den kroppen, men da må jeg i hardtrening. Orker ikke 😛 I forhold til mange andre bloggere, så er hun ikke mye pr kåt. Sunn og frisk jente

Den kroppen er et godt eksempel på en ekstremt trent kropp ( og gode gener tror jeg) smilet er et tegn på at hun er sunn og frisk også. Jeg synes hun står for trening for å holde seg sunn, frisk og sterk og ikke for å forbrenne kalorier og være tynnest mulig. Synes dama er ganske så kul 😀 skulle dog ønske hun ikke eksponerte barna så mye. Samtidig polere hun ikke alt og det virker som om hun gir full aksept for at alt ikke er store rosa sløyfer og kjøpte blomsterkranser for å få det til å være så perfekt som mulig, som andre bloggere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/29/2019 at 1:03 PM, Lizbeth said:

Jeg hadde helt klart hatt godt av å lese denne bloggen for inspirasjonens skyld. Jeg er selv mamma og hadde trengt å få på litt muskler på kroppen, men de få gangene jeg har klikket meg inn har det vært eksponering på høyeste nivå - langt over det jeg ser i de "verstingbloggene" jeg har kuttet ut for lengst. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg fant en blogger med samme kunnskap og evne til å motivere som det Funkygine har, uten eksponering av barn. Det finnes jeg ikke interessert i å støtte. 

Om du er interessert i kun trening sjekk heller ut Kayla Itsines. Der er d bake trening som er tema💪🏻

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være er enormt kroppspress i den familien? Ville ikke vært den kjæresten som kom inn der med en sånn middel interesse for trening og markerte magemuskler 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det må da være er enormt kroppspress i den familien? Ville ikke vært den kjæresten som kom inn der med en sånn middel interesse for trening og markerte magemuskler 🙈

Hadde vel kanskje ikke vært kjærester om dere ikke delte samme interesser og kroppspreferanser? 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det må da være er enormt kroppspress i den familien? Ville ikke vært den kjæresten som kom inn der med en sånn middel interesse for trening og markerte magemuskler 🙈

Om du har lest deg opp på bloggen hennes så har funky alltid hatt markert og nærmeste veltrent kropp side hun var barn. Gode gener er en pluss om man vil leve et liv som er viet til trening.

Endret av Uglesjel
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, naivsuper skrev:

Hadde vel kanskje ikke vært kjærester om dere ikke delte samme interesser og kroppspreferanser? 😉

Nå er det ikke alltid slik at kjærligheten er så rasjonell. Jeg selv bor sammen med en toppidrettsutøver som naturlig nok er opptatt av trening og kosthold. Jeg er langt derfra, men så løfter han ikke på skjorta for å vise magemusklene sine når vi tar bilder heller. Man trenger altså ikke ha samme preferanser om alt selv om man finner kjærligheten. 

2 timer siden, Uglesjel skrev:

Om du har lest deg opp på bloggen hennes så har funky alltid hatt marker og nærmeste veltrent kropp side hun var barn. Gode gener er en pluss om man vil leve et liv som er viet til trening.

Det er jo ingen tvil om at hele familien elsker å vise kropp, og svært veltrente kropper også. Ingen får slike markerte muskler av gode gener, altså. Man kan selvsagt være lettrent, men tro ikke annet enn at det kreves hard jobbing, beinhard selvdisiplin og et stort fokus på ‘riktig’ mat for å se ut som hele fam Funky. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk faktisk på barneskole med en jente som hadde sixpack. Eneste jeg vet hun dreiv med var håndball, sto mye på ski på vinteren og svømming. Man kan ha sixpack uten å være i hardtrening. Selv om ikke det er veldig vanlig 

Endret av smalls
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...