Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, O.G. skrev:

Kom igjen, se ironien i tingene.

Tinderforhold er liksom ett kapittel for seg selv,sier jeg bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, J.. skrev:

Tinderforhold er liksom ett kapittel for seg selv,sier jeg bare.

Utenom hårklippvideoen, så synes jeg at Jørgine og Morten virker veldig gode og kjærlige med hverandre ❤️ Tinder eller ei...  Jeg har troen på dem. 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvorfor er det noe verre å møte noen på tinder enn på foreksempel byen. Jeg forstår det ikke. Alle har ikke så mange single av motsatt kjønn i nettverket sitt og kan møtes gjennom venner foreksempel. Hvis det er mer "innafor".

Endret av Vinglass
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Nevod skrev:

Hvor har det blitt av føflekken til Morten? Syns faktisk det var pent.

Har ikke lagt merke til noen føflekk overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Nevod skrev:

Hvor har det blitt av føflekken til Morten? Syns faktisk det var pent.

Han har fjernet den. Han hadde iallfall en liten plasterbit el. over der den tidligere har vært for en stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 17.07, O.G. skrev:

Fordi de hele tiden prøver seg på å selge oss noe under dekke av å være bestevenninnen vår.

Kan ikke du bare styre unna og la være å lese bloggene deres da? Hvis man irriterer seg over bloggere,  kan man vel unngå det de skriver?

Jeg leser ikke blogger fordi jeg ofte synes det er tanketomt, men jeg irriterer meg ikke over dem.  De som leser blogger er jo med på å støtte opp under industrien og dermed deres inntjening. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tirben skrev:

Kan ikke du bare styre unna og la være å lese bloggene deres da? Hvis man irriterer seg over bloggere,  kan man vel unngå det de skriver?

Jeg leser ikke blogger fordi jeg ofte synes det er tanketomt, men jeg irriterer meg ikke over dem.  De som leser blogger er jo med på å støtte opp under industrien og dermed deres inntjening. 

Syns slike tanker er litt skremmende. Skal man snu seg vekk når man ser urett, kritikkverdige forhold osv ellers her i verden også da?

En ting er bloggere som skriver om eget "tanketomt" dilldall. Men syns ikke man skal snu ryggen til feks eksponering av barn som ikke har en egen stemme i saken(enda). 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tirben skrev:

Men hvorfor skal jeg bry meg så himla om hva du gjør eller ikke gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få skyte inn - jeg likte bloggen før, men sluttet å lese den, samt følge henne på sosiale medier for rundt to år siden fordi det bare var reklame, reklame, reklame. 
I dag klikket jeg meg inn på bloggen igjen i håp om å se et av de gode gamle innleggene, men det som møtte meg var et reklameinnlegg fra elkjøp. Jeg klikket meg umiddelbart ut igjen. 

En ting er et reklame, men når det ikke har noen ting med merkevaren å gjøre what so ever? Hun reklamere jo for hva som helst. Det har ingenting med helse eller trening å gjøre. Jeg blir helt oppgitt, snakk om sell out!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Men hvorfor skal jeg bry meg så himla om hva du gjør eller ikke gjør?

Du svarer ikke på spørsmålet.  Hvorfor leser du blogger dersom du har så mye i mot det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tirben skrev:

Du svarer ikke på spørsmålet.  Hvorfor leser du blogger dersom du har så mye i mot det?

Du svarer jo ikke på mitt spørsmål heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så utrolig vakker Jørgine er med naturlig hudfarge! Ser på Fadderaksjonen nå, og hun ser smashing ut 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Så utrolig vakker Jørgine er med naturlig hudfarge! Ser på Fadderaksjonen nå, og hun ser smashing ut 🙂

Det synes jeg også en flott jente er hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
18 minutter siden, inox skrev:

Positiv/rosende omtale av bloggers utseende er også omtale av bloggers utseende......

Det er vel mer negativt det er dumt å omtale utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er vel mer negativt det er dumt å omtale utseende.

Like fullt blir det moderert bort da det uansett ikke er lov å snakke om utseendet. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
7 minutter siden, neiognei skrev:

Like fullt blir det moderert bort da det uansett ikke er lov å snakke om utseendet. :)

Åja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...