Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...du har i så fall mengder av "artige" opplevelser i tannlegestolen om du begynner å få hull nå.

Jeg forstår hvorfor det er en av torturmetodene i verden, som er veldig effektive på fanger... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den situasjonen har man ikke så mye valg... Sprøyter før og nå er to veldig forskjellige ting. :ninja:

*kom deg i seng nå!* lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det selvfølgelig...og spesielt om en borer dypere og borti nervene. Rotfylling bør du styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, det er det selvfølgelig...og spesielt om en borer dypere og borti nervene. Rotfylling bør du styre unna.

Ja, rotfylling er FÆLT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du borret tennene uten bedøvelse før?

Jo, men da svimte jeg av så tannlegen fant ut at bedøvelse var tingen. Jeg har også tatt en del tenner, deriblant 5 visdomstenner så da har vært fælt nødvendig med bedøvelse gitt. >_<

Har 24 tenner i munnen min- er ikke plass til mer. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, men da svimte jeg av så tannlegen fant ut at bedøvelse var tingen. Jeg har også tatt en del tenner, deriblant 5 visdomstenner så da har vært fælt nødvendig med bedøvelse gitt. >_<

Har 24 tenner i munnen min- er ikke plass til mer. :3

Slutter ikke det å vokse tenner når man er voksen? Besvimte? Var det såpass vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter ikke det å vokse tenner når man er voksen? Besvimte? Var det såpass vondt?

Noen får av og til etter hva jeg vet visdomstenner langt senere. Besvimte fordi det var såpass vondt ja. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får av og til etter hva jeg vet visdomstenner langt senere. Besvimte fordi det var såpass vondt ja. :cry3:

Så visst man får visdomstenner så må man dra til tannlegen for å få trukket ut en annen tann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så visst man får visdomstenner så må man dra til tannlegen for å få trukket ut en annen tann?

Nei, men for min del var det at det ble for trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...