Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

:laugh: Jaja, sånn er livet. Forkjølelsen går meg på nervene. Nyser og det gør faktisk vondt nå, siden det går 3 minutter mellom hver gang ca. Nyser altfor hardt og har hold på sånn i snart 2 døgn nå * :forkjola::sprettoy::tannverk::blink::forkjola::forkjola:

Jeg har sett inn i munnen min, jeg har røde flekker på et lite område. Det er visst virussår ifølge google. Jasså, er det der den angriper da eller? Er det hovedkontoret? :sjokkert:

Ikke vær lei deg. Tenk på alle kleanex-ansatte du sikrer jobbene til nå... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær lei deg. Tenk på alle kleanex-ansatte du sikrer jobbene til nå... :nigo:

Hahaha. Skulle hatt noen til å gå på apoteket for meg. Ser man kan kjøpe på internett og få hjem i posten, men det tar 4 dager. De skulle hatt sånn ekspress over natten-tilbud. De må da skjønne at folk må ha det fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Skulle hatt noen til å gå på apoteket for meg. Ser man kan kjøpe på internett og få hjem i posten, men det tar 4 dager. De skulle hatt sånn ekspress over natten-tilbud. De må da skjønne at folk må ha det fort ;)

Frivillighetssentralen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny for meg den der. Synes Enya generelt er bra. Perfekt musikk til ost og kjeks. Dreper ikke den gode samtalen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enya er å perfekt om man skal hvile seg til musikk.

Jeg spiller Enya når jeg har kledd meg om i hvite gevanter

og danser alvedansen min (glir sakte og drømmende av sted) over stuegulvet en sen aften. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når man har skikkelig tannverk og sitter på venterommet

som man kjenner at man har det skikkelig vondt. Når man betaler

og går lettet derfra, kjenner i alle fall jeg at jeg lever - igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Visst det har en uhyggelig slutt ja /:

Så kan det jo diskuteres hva som er uhyggelig også da.. Jeg husker ene gangen da de skulle få bort ene visdomstanna mi. Hadde ikke hatt problemer med den før timen, men gjett om jeg hadde vondt der ETTER tannlegetimen! (Selv om det jo sikkert var bra at de tok den bort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan det jo diskuteres hva som er uhyggelig også da.. Jeg husker ene gangen da de skulle få bort ene visdomstanna mi. Hadde ikke hatt problemer med den før timen, men gjett om jeg hadde vondt der ETTER tannlegetimen! (Selv om det jo sikkert var bra at de tok den bort).

Jeg har aldri måttet borre tennene mine uansett om jeg har vært dårlig til å pusse tenna mine mesteparten av livet mitt. Først nå tidligere i år begynte jeg å fast pusse tenna om morgenen og kvelden i tillegg til fluor tabletter og tanntrådpirker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...