Gjest baby-E Skrevet 17. september 2004 #101 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann Bare titter innom for å ønske deg en strålende helg! Kos deg masse! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 17. september 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 17. september 2004 Tusen takk! I helgen skal jeg bare ta det med ro tror jeg. skal sitte barnevakt i kveld for mine søsken, og i morgen er ejg invitert på inflyttingsfest til exen. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå eller ikke, ser hva jeg orker i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. september 2004 #103 Del Skrevet 18. september 2004 Mye ex-prat for tiden både her og der. Må få høre hvordan det gikk om du finner ut at du skal dra. God helg! Jeg er forresten i Bodø nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 18. september 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 18. september 2004 Heldiggris! Skulle ønske jeg kunne dra oppover litt oftere, men det er litt vanskelig å bare ta seg fri fra jobb og skolen i tide og utide. Jeg blir nok å dra i kveld ja, skal si fra hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. september 2004 #105 Del Skrevet 18. september 2004 Lykke tel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 18. september 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg får virkelig ikke P ut av hodet. Han er på messenger nå og jeg har SÅ lyst til å prate med ham. Ikke snakket på en mnd tror jeg, men jeg er sterk og stolt og maser ikke. Han skal få ta kontakt. Jeg drømte om han i natt, og i drømmen var han omringet av masse vakre damer og jeg fikk vite at han hadde vært en fotomodell tidligere, og at det var derfor han ikke ville ha meg med 5 kg for mye på rumpa og magen. Jeg var ikke slank nok for ham. Ble litt deprimert, er veldig oppgitt over vekten min for tiden. Men i virkeligheten er P større enn meg (har vel 10 kg for mye) og er egentlig ikke den kjekkeste jeg har vært borti, for å si det sånn. Skjønner ikke hva jeg ser i ham, tykke bamsen. Apropos vekten min.. jeg har gått opp en buksestørrelse i sommer og den var ikke så liten fra før av. Magen og bilringen er også større. Er veldig misfornøyd. De to jeg bor sammen med har lidt samme skjebne og nå er vi alle tre på en godterlov. Vi har en kalender hvor vi setter et klistremerke hver dag vi har vært flinke og ikke spist godteri, is, kaker, pottis ol, og må stå til rette for de andre hver gang vi sprekker. Når to måneder er over skal vi ut og feire med en bedre middag på restaurant i tillegg til at vi annen hver uke skal kjøpe små symbolske presanger til hverandre hvis vi har vært flinke. Jeg har et håp om at dette i tillegg til at jeg snart skal begynne å trene igjen skal få meg tilbake til min gamle buksestørrelse. Trives best der nede. Nå har jeg 9 klistremerker på min kalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 18. september 2004 Forfatter #107 Del Skrevet 18. september 2004 Driver og ordner meg til jeg skal på fest. Har prøvd den nye rettetanga mi og jeg er superfornøyd- egemtlig har jeg en god dag med tanke på selvfølelsen hvis man ser bort fra kroppen min. Den er jeg misfornøyd med. Skal bli moro å feste litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. september 2004 #108 Del Skrevet 19. september 2004 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 19. september 2004 Forfatter #109 Del Skrevet 19. september 2004 Joda, det gikk egentlig dårlig. Jeg lurte med meg ei venninne på festen, men kjente allerede på veien opp at det var en dårlig idé. Fikke litt vondt i magen rett og slett. Da vi kom inn dit var det stappfult av mennesker jeg aldri har sett, og bare noen av S sine gamel venner. S hadde invitert nabojentene og de var ikke helt min smak. De var veldig platinablonde (med svart ettervekst) i leopardtopper og oversminket, mye mer "sexy" enn meg (om man kan kalle dem det). Følte meg litt utilpass. S var full og bare fløyt rundt. Jeg og venninnen min dro etter en halvtime. Med en gang vi kom utenfor døren kom tårene. Jeg vet ikke helt hvorfor men mange gamle følelser kom plutselig tilbake og de var ikke gode. Vi dro på en annen fest men jeg dro hjem ganske tidlig. Var ikke min dag i går alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. september 2004 #110 Del Skrevet 19. september 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 22. september 2004 Forfatter #111 Del Skrevet 22. september 2004 I går vasket og ryddet jeg hybelen min. Ommøblerte også litt, er veldig fornøyd! Deilig å ha det rent. Fikk pakken min fra lookfantastic i går. Hadde bestilt Headrush og Shine Junkie. Shine Junkie manglet en del på tuten tror jeg, for det er bare en tapp som stikker opp og det er en kunst å få noe ut av den. Men den lukter himmelsk!! Bestilte varmebeskyttende spray fra Paul Mitchell i dag, så nå kan jeg snart bruke rettetangen min med god samvittighet!! S er tilbake i gamle baner igjen. Han har nå to kvelder på rad sendt meg sms om han kan komme på besøk, om jeg vil komme til han og alltid en invitasjon til å sove over. Jeg takker pent nei Men jeg skal ta meg et besøk og se på film, men da må jeg "manne" meg opp på forhånd slik at jeg ikke går på en smell og gir etter for mitt voksende kosebehov. Blir nok ikke denne uken, fullstappet plan hele uka. I dag skal jeg passe mine småsøsken, i morgen og fredag skal jeg på fest og lørdag ut med en venninne. Søndag skal jeg og de jeg bor sammen med på kino med noen kompiser. Og på dagtid er det skole, jobb eller lesing. Må ta meg sammen og lese bra dette semesteret. Livet er ikke så værst alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #112 Del Skrevet 24. september 2004 bare titter innom for å ønske deg en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. september 2004 #113 Del Skrevet 24. september 2004 Hei hei. Hvilke planer har du for helga da? Jeg har ny dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 28. september 2004 Forfatter #114 Del Skrevet 28. september 2004 Hei! Jeg har vært uten internett igjen, så det ble ikke mange ord fra meg i helgen. Jeg var på fest torsdag og ute fredag, og resten av helgen lå jeg langflat og var dårlig. Men det var veldig gøy å komme seg ut og danse litt!! Det blir ikke så mange ord fra meg nå heller, har skjært meg i fingeren og det gjør så vondt å skrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 29. september 2004 Forfatter #115 Del Skrevet 29. september 2004 Nå er fingeren grodd litt så det går an å skrive! Utrolig hvor vondt det er å kutte seg i fingertuppen!! I går var jeg hos S og spiste middag og så på film. Det var veldig hyggelig. S masserte meg og jeg han, og resten av kvelden kilte han meg under føttene eller på ryggen ustoppelig. Han tok på meg hele tiden!! Det føles bra å ha han fanget i mitt "nett"... Så kan han angre på at han behandlet meg som ei hore og pulte rundt med A. For da det ble sent og jeg ville hjem, ville han slett ikke at jeg skulle dra men maste om at jeg godt kunne sove over osv osv. Selvsagt var det fristende, har ikke hatt sex på månedsvis og ikke kost med noen på like lenge, men jeg var STERK og brøyt meg løs fra hans armer og gikk hjem. Er stolt i dag! Men jeg har fortsatt lyst på litt kos da.. Han er vel ikke den lureste å kose med. Da jeg var på byen på fredag så jeg M. Jeg vet ikke om han så meg (han sto med ryggen mot meg i baren) så jeg hilste ikke på han men prøvde å gjemme meg litt. Ja jeg vet det er barnslig men jeg var ute med jentene og ville ikke ha en ex blandet inn i turen ute. Ikke så ofte vi er ute egentlig. Uff og uff, jeg trenger en mann. En som ikke er M eller S, helst P men han vil ikke ha meg så da er jeg like langt. De to jeg bor sammen med driver og truer med å kjøpe meg vibrator fordi jeg er så desp. Men det vil jeg IKKE ha. Jeg vil bare ha en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 29. september 2004 #116 Del Skrevet 29. september 2004 Hei ! Tusen takk for hilsen i boka mi. Dette med ekser og mannfolk er neimen ikke lett. Jeg håper du finner en som fortjener deg og ikke en som P som ikke tar kontakt. Det er så Grrrrr når gutta virker intr men så gir de ikke en lyd fra seg. Hmmfff mannfolk Synes du var flink som klarte å si nei til S ! Stolt av deg. Du er ikke alene om å bli mannfolk-kose-syk Jeg har vært singel snart et år og savner virkelig en kjæreste. Ikke en for en natt eller noe, men en som alltid er der. *drømme drømme savne savne* Vi får håpe at dette blir en bra høst og at vi finner oss noen sikkelig mannfolk, som ikke bare driver tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. september 2004 Forfatter #117 Del Skrevet 30. september 2004 I dag må jeg klage litt. Jeg våknet i morges med verdens mest hovne mandler og tett nese. Men opp måtte jeg, obligatorisk forelesning ventet. Jeg har sittet i 6 timer i forelesning, og følt meg så elendig!! For det første sovner jeg (og det er litt pinlig i et lite rom med 20 andre), for det andre snufser jeg og for det tredje har mandlene mine vokst til stormfulle høyder og verker maksimalt. Og hodet har tatt følge og verker minst like mye. I morgen er det heller ingen hvile, da har jeg tre timer forelesning fra halv 9 (må opp halv 7.. grøss) og må på jobb etterpå. Men nå er det snart helg da Litt deilig å tenke på selvom jeg bare har x antall sider faglitteratur jeg burte vært gjennom. Det som er så kipt med å bli forkjøla, er at det alltid setter seg sånn i lungene mine. Jeg har astma og 30 % nedsatt lungekapasitet i utgangspunktet, og når lungene blir fylt med slim og annet æsj, synker kapasiteten til 50 %. Det er ille. Jeg kan ikke gå på flatmark og prate engang, da besvimer jeg nesten av luftmangel (ok, nå overdriver jeg litt, har jo aldri besvimt). Nei nå skal jeg legge meg i sengen og drikke te tror jeg. Takk for hilsen forresten, LaToya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. september 2004 #118 Del Skrevet 30. september 2004 Hei Champagne. Leste historien din i LaToyas bok. Noe så jævlig. Måtte innom her og legge igjen en hilsen. Jeg har vært gjennom en liknende historie, men min oppførte seg i hvertfall ikke SÅ ille. Skjønner godt at dette tar på. Forhold til ekser må være noe av det vanskeligste å få til å fungere. En liten kvelds fra meg. Og god bedring, det er ikke moro å være forkjøla. Er det en chinchilla på avataren din? De er jo kjempesøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. september 2004 Forfatter #119 Del Skrevet 30. september 2004 Tusen takk Anonyma! Ja det er en chinchilla!! Min lille chinchilla! Hun er verdens herligste, driver og hopper rundt meg nå og vil ha oppmerksomhet. Det morsomste er når hun tar seg en tur over tastaturet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #120 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOD MORGEN! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå