Gå til innhold

Champagnes dagbok


Champagne

Anbefalte innlegg

I går var jeg på fest. Det var innmari hyggelig, jeg var i godt humør og når jeg er det blir jeg ultrasosial og prater med alt og alle. Møtte masse hyggelige mennesker! Men så ble det litt mye vin da. Jeg møtte en fyr jeg likte godt, men etter jeg hadde pratet ei stund kom hun ene sambisen min bort og sa at hun ikke ville at jeg skulle kysse ham fordi hun syntes han var søt og hadde likt han lenge. Det var egentlig greit for meg. Men så gikk vi på do sammen for å prate om det, og jeg sa at jeg var klinesyk. Hun sa at ok, jeg kan kline med deg da, så får du klina med noen i kveld. Det hørtes veldig lurt ut så jeg ble med henne bak huset og vi satt ei stund og klina der ingen kunne se oss. Det var jo hyggelig det. Hun er ei innmari søt jente. Men jeg er jo hetrofil så det gjorde ikke så mye for meg. Da foreslo hun at vi skulle dele seng den natta og jeg kunne ligge på armen hennes og kose. Da fikke jeg litt kreeps og sa at det blir litt for kinky for meg, jenta mi. Jaja, vi lo litt av oss selv og gikk tilbake til festen.

Så jeg fikk klina litt i går selvom det ikke var helt den personen jeg ønsket å kline med :oops:

I dag er jeg fyllesyk og har lovet ei anna venninne å bli med henne ut. Sitter og manner meg opp, kroppsdeler skjelver og jeg har hodepine. Men jeg vet at det går over etter den første drinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går snakket jeg litt med den andre sambisen min om forholdet mitt til min beste venninne (hun som kom med den veldig lite ålreite bukse-størrelse kommentaren). Sambisen sa at hun hadde reagert veldig da vi kjørte på hyttetur forrige helg, for da hadde bestisen min kommet med små stikk (som hun kalte det) til meg hele veien. Jeg merket ikke noe særlig til de stikkene, for jeg er ganske vant til kommentarer fra bestisen, men jeg vet at jeg andre ganger blir litt irritert på henne pga det. Jeg driver ikke og kommer med småsure kommentarer for å rakke ned på mine venninner.. Jeg er uendelig glad i bestisen men av og til blir jeg litt lei meg. Spes når andre merker det og reagerer. Tror ikke sambis og bestis liker hverandre så godt nå. Det er trist. Vil at alle venninnene mine skal komme godt overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Champagne

Jeg ville bare stikke innom og takke for alle hyggelige hilsener og innlegg i dagboken min. Jeg setter veldig stor pris på den omtanken du viser!

:P

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD: Takk for hilsen! Jeg er innom dagboken din hver dag for å se hvordan det går med deg, tror det er mange som gjør det! Håper på det beste for deg!

I dag er jeg i god form igjen! Har vasket trappeoppgangen, vinduene og støvsugd, pluss skiftet på buret til dyret mitt. Snart skal jeg ut og hjelpe ei venninne med å flytte, i ettermiddag skal vi grille i parken.

I går skulle jeg egentlig ut med ei venninne. Men jeg var så dårlig etter fredag at jeg holdt meg hjemme. Selvsagt fikk jeg mld av M sånn i 12 tiden, han skulle på byen og lurte på om jeg også skulle ut. Typisk at jeg hadde lagt meg da. Har så lyst til å møte han igjen.

Satt og leste igjennom gamle brev fra ham i går. Helt utrolig at jeg klarte å kaste bort det vi hadde sammen i tre år. Han elsket meg helt betingelsesløst, jeg elsket ham også men jeg ble lei da han flyttet til USA for å studere og fant meg en annen. Tror aldri jeg kan finne en så snill gutt som er så glad i meg som M var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm flytting tar på. Vondt i ben og armer.. men det er vel sundt med litt trening!!

Jeg driver på og skal kjøpe meg shampoo og balsam på lookfantastic.com- har hørt at det er så billig og bra der. Tenkte på BedHead-serien, men vil ikke han noe som lukter tyggis eller sjokolade. Noen med erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne antikvitet-pc'en er klar for dynga snart tror jeg. Har ikke råd til ny så jeg krysser fingrene hver gang jeg skrur den på i håp om at den virker. Av og til virker ikke musa, av og til er skjermen svart og i dag virket ikke tastaturet. Stort sett hjelper det å skru den av og på og gi den en pust i bakken. Det gikk heldigvis nå også!

I dag har det vært mye utfordrende å gjøre på jobben! Liker å lære nye ting, spes når det er passe vanskelig og jeg mestrer det. Da føler jeg meg bra!!

Men jeg sovnet så sent i går, så jeg var trøtt i dag. Lå våken i går kveld og tenkte på P. Kan ikke forstå at jeg bytter ut dyrebar søvn mot tanker rundt den dusten. Analyserte alt han har sagt og gjort, hvert blikk. Alt peker en vei; mot at han liker meg, mens det faktum at han ikke ringer peker en annen vei; at han ikke er interessert. Er så forvirrende. Men jeg skal komme meg videre. Bare håper jeg får sove i kveld.

Også er jeg litt bekymret over økonomien min. Har 100 kr, og lønning er ikke før den 20 aug. Tror jeg sliter litt der. Har kjøpt endel mat så jeg overlever, bare blir litt lei av pasta med ketchup etter ei stund. I dag brukte jeg 200 kr på presang til lillesøster som har bursdag denne uken. Nytter ikke å si til et barn at man er blakk og ikke har råd til presang. Også får jeg så dårlig samvittighet, broren min fikk 500 kr i presang da han hadde bursdag. Vil ikke gjøre forskjell, men er man blakk så er man blakk. Tror det er noe galt med meg, jeg klarer aldri det der med å posjonere ut pengene mine. De forsvinner FORT. Men jeg har aldri vært så blakk som nå. Skal ringe skolen og høre hvordan det ligger an med studielånet mitt, om det er mulig å hente det før studiestart. Hun jeg bor sammen med sier det er umulig men jeg har enda håp. Siste utvei er å låne enda mer av mamma eller be om forskudd på lønn. Men det er pinlig...

Nå har jeg iallfall prøvd å skrive av meg noen tanker, så kanskje de lar meg være i fred i natt..

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å få skrevet noe ned av og til. Kan hjelpe det. Håper du får sove godt i natt.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Middnattsol! Det hjalp, faktisk, sovnet relativt fort. Bare lå litt og tenkte på knivstikkinga på Bislet.

Jeg tror jeg er et litt overfølsomt menneske. Jeg blir så lett rørt/trist. Jeg begynte å gråte i dag da jeg tenkte på alle barna på trikken der 6 mennesker ble knivstukket i går. Vet ikke hvorfor, men hvis barn opplever fæle ting begynner jeg alltid å gråte. Det må være helt grusomt for dem, å se noe så fælt. Også blir jeg så trist når jeg tenker på kjæresten som ventet på gutten som ble drept. Men av en rar grunn ble jeg mest trist av barna som måtte se det. Synes det er litt irasjonnelt. Jeg begynner egentlig veldig lett å gråte. Ikke sammen med andre, men når jeg sitter alene hjemme, ser på nyheter eller dokumentarer. Da triller tårene. Også får jeg så lett dårlig samvittighet for ting andre ikke bryr seg om. Kanskje mamma har oppdratt meg sånn? Noe må det være, for lillesøster er likedan. Hun kan komme hjem fra skolen og gråte for at hun har skumpet til en sånn at tengingen hans fikk en feil strek. Da er hun helt utrøstelig. Men hun er kunstnersjelen i familien, da, så hun er litt temperamentsfull kan man si.

Og noen dager føler jeg meg bare så ensom. Selvom jeg har masse venner, bor sammen med to av dem, en flott familie i nærheten osv osv. Stort sett er jeg i så godt humør, føler meg helt "dronning", men så neste dag er alt bare helt feil :( I dag har jeg en sånn feil dag. Skjønner ikke helt hvorfor, kanskje for jeg kjeder meg litt og det er ingenting på tv. Tror jeg savner *noen*, en gutt, tror jeg det er, en å ligge inntil og puse med, en å ha sex med, en som bryr seg om meg og trøster meg om jeg har en feil dag. Jeg trenger *noen* i mitt liv.

I en gammel skoledagbok står det et fint dikt noen har skrevet til meg.. føler det passer så bra i dag. Er litt barnslig men jeg liker det alikevel!

Ta i mot meg,

smil til meg

spør meg om råd,

mening, synspunkt.

Hjelp meg

få meg med

gi meg en klem.

Jeg føler meg så ensom.

Vær så snill,

gi meg en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Grusom det på Bislet, jeg har tenkt masse på det. Synes det er skummelt og må si jeg var litt mer på "vakt" på t-banen i dag.

Kjenner meg litt igjen i det du skriver om å være følsom. Har noen slike dager jeg også hvor jeg tenker veldig mye og kan bli trist og lei.

Legger igjen en :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin helg!!

Fredag hadde vi voerspiel her hos oss, med endel venner vi ikke har sett hele sommerferien. Vi pratet og koste oss. Jeg fortalte to kompiser av meg om M, og at jeg muligens skulle møte ham ute. Da tar han ene telefonen min og skriver "Lyst på deg" og sender den til M. Da ble jeg ganske sur egentlig, men prøvde å ta det med humor. Ble litt fortivila, kunne ikke akkurat sende "sorry jeg sendte den feil" heller, da hadde jeg vel aldri sett noe mer til fyren. Som hevn sendte jeg "Lyst på deg" til alle jentene (og en gutt) i telefinlisten hans. Hehe, hevnen er søøøt!

Så tok vi oss en liten tur på byen, og der møtte jeg M! Han så virkelig bra ut! Kjekk som vanlig, og velkledd. Var litt rart å se ham igjen, og følte ikke helt som jeg hadde trodd. Var sikker på at alle følelsene mine skulle komme tilbake, men det gjorde de ikke. Ble litt skuffa, men kan ikke forvente det etter 30 minutter. Han virket litt mer på sjekker'n enn meg, la all godviljen sin til og flørtet masse med meg. Det var litt moro da.

I går var jeg og ei venninne på stranda hele dagen. Det var sinnsykt digg. På kvelden var jeg på innflyttingsfest hos ei anna venninne. Var hyggelig. Da jeg hadde kommet meg hjem og lagt meg, ringte M og ville møte meg.. typisk. Jeg får ta det igjen en annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt om å få halvparten av lønna mi på forskudd! Da blir det en liten ferie på meg før studiene starter igjen. Kommet til å reise nordover for å besøke besteforeldre, annen slekt og venner. Gleder meg masse, har vokst opp i nord og føler at det er "hjemme". Dessuten har en av mine beste venninner fått baby, kan ikke vente til å få se ham! :hoppe:

Sitter i resepsjonen for tiden, litt stressende for nå har jeg på en måte to jobber. Den vanlige (regnskap) pluss alt her ute. Ingen som lar være å mase på meg selvom jeg sitter her. I går var det frist for innlevering av mva oppgaver også, så da var det ekstra stress.

Nå skal jeg sjekke litt flypriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vil jeg gratulere (?) meg selv med å bli superaktiv bruker. Hurra!!? Lurer på om dette er noe å bli stolt av :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bare vær stolt du. :wink:

Deilig med forskudd og en liten tur før skolestart. Hvor skal du reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal reise til Bodø!! Gleder meg masse, er alltid sånn at når jeg er der og skal reise hjem til Oslo igjen, vil jeg bare bli. Det er så hyggelig å være på besøk hos bestemor (hun er som en mor for meg, mamma var veldig ung da jeg kom til verden, så bestemor er på alder med mødrene til venninnene mine, i tillegg til at jeg bodde der sammen med mamma de første årene i mitt liv). Også skal vi nok ut og fiske! Det er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...