Gå til innhold

Champagnes dagbok


Champagne

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig bestemt meg for å skrive litt dagbok jeg også. Har så mange tanker og følelser svirrende rundt i hodet mitt, de kommer krypende etter jeg har lagt meg og jeg tror det skal bli godt å få skrevet dem ned et sted.

Mange av de tankene har med endel negative opplevelser det siste året å gjøre. Min ex sviktet meg og løy for meg på det groveste, og jeg får enda et stikk i hjertet når jeg tenker på all den smerten han har påført meg. Alikevel har vi fortsatt omtrent daglig kontakt og jeg klarer ikke å hate eller mislike ham. Synes han er en flott gutt på så mange måter. Han vil gjerne at vi skal bli sammen igjen, men jeg er ikke helt selvdestruktiv heller så det vil aldri skje.

Jeg bor sammen med to venninner og vi har mye moro sammen. Jeg har mine foreldre i byen og masse venner. Men alikevel har jeg lett for å føle meg ensom, er vant til å ha kjæreste (har vært mer eller mindre sammenhengende i fast forhold de siste 5 årene) og tror jeg har blitt bortskjemt med kroppskontakt og blir deppa hvis jeg ikke får en klem nå og da. Jeg har en chinchilla jeg er glad i, selvom det ikke er så mye selskap i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med dagbok!

Kopier dette og lim det inn i signaturen i profilen din:

Min dagbok

Det du vil skal stå under innleggene dine endrer du der jeg har skrevet Min dagbok. Husk å ha et mellomrom på hver side av den teksten, jeg kan ikke vise det her for da blir det bare en link, og du får ikke sett. Håper du får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært to uker i Italia med familien. Det var veldig hyggelig! Vi har kjørt rundt og besøkt vakre byer som Venezia og Sienna, og ligget på stranden og solt oss.

Jeg driver og dater en gutt P jeg etterhvert har begynt å like veldig. Jeg reiste til Italia på en tirsdag morgen, og hadde egentlig holdt av helgen før jeg reiste til ham. Da han jobber og står opp før 7 hver morgen, synes jeg kanskje at jeg kan få iallfall en dag av ham i helgen, sånn at vi kan ligge våken hele natten og prate og elske hele formiddagen. Spesielt synes jeg det helgen før jeg skal reise fra han i to uker. Men P hadde planer om å gå ut med kompisene fredag kveld. Greit nok, broren min hadde bursdag og jeg dro hjem til ham.

P ringer meg lørdag, jeg spør hva han skal, jo han var blitt invitert til en kollega på middag og hadde tenkt seg dit en tur. Jeg blir skuffa, og da han spør hva jeg skal sier jeg bestemt at jeg skal ut med jentene. Så jeg går ut men jentene og har det gøy. Sender ham en mld om hvor jeg er og at han gjerne må komme. Får ikke noe svar. Blir sur.

Klokka 5 på natta ringer han meg og forteller hvor god jeg er å sove inntil, hvor myk jeg er og godt jeg lukter. jeg spør om han vil komme og sove hos meg (han bor 5 min unna) men det orker han ikke, vil sove i sin egen seng.

Søndag skal jeg hjem og sitte barnevakt for søskene mine, men jeg presiserer at det ikke blir så sent så vi godt kan møtes. Han svarer ikke. Klokka 11 er jeg hjemme men da har han lagt seg.

Mandag får jeg endelig møte ham. Vi ligger våken og prater hele natta, har vidundelig sex og han kommer for sent på jobb dagen etter.

Jeg reiser til Italia. Sender han en mld onsdag, får ikke noe svar. Sender mld lørdag kveld, får svar kl 4 om natta. Jeg ringer ham mandag. Vi snakker 30 min og det er veldig hyggelig. Nå synes jeg det er hans tur, så jeg tar ikke kontakt på en uke. Hører ikke et pip. Tirsdag en uke etter ringer jeg, vil så gjerne at han skal hente meg på flyplassen dagen etter når jeg kommer hjem, har savnet han. Han tar ikke hintet, spør når jeg lander, og når jeg svarer 23 sier han "det var sent, vi snakkes heller torsdag".

Jeg kommer hjem onsdag. På flyplassen er jeg gal av lengsel etter ham, sender en mld og sier at jeg er i Oslo osv. Et lite hint om at jeg vil møte ham. Ikke noe svar.

Torsdag ringer han og spør om jeg vil bli med og spise ute. Jeg blir med, men to timer etter må han gå for han skal reise på hytta med faren i helgen. Jeg får kun en klem, men han spør om vi kan møtes etter helgen.

Jeg svarer ja. Sitter hele helgen og tenker på ham. Savner ham. I dag blir jeg lei, sender ham en mld, spør om han vil komme hit en tur. Det blir for sent for ham. Han vil heller møtes i morgen.

I dag er jeg trist. Føler at jeg har mistet ham, før haglet det inn med meldinger og det var han som bad om å få sove inntil meg. Han gir meg så mange morstridende signaler, klarer ikke å tolke de helt. Er ensom i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen men jeg får det ikke helt til.. blir ingen link bare noen ord. Eller ser det bare sånn ut for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk på knappen URL

I klammen, rett bak url skriver du = altså blir det [/url=]

Rett bak = kopierer du inn linken til dagboka di, denne:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...8226&highlight=

Gå ut av klammen og skriv teksten på dagboka di, f.eks Min dagbok. Skriv det rett etter klammen, ingen mellomrom. Trykk deretter på URL-knappen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting med disse mannfolka, de er kjempedårlige til å ta hint, man må spørre rett ut "kan jeg komme over til deg" "kan du komme og møte meg" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så ironisk er at han jeg vil ha, altså P, tar svært lite kontakt, mens han jeg prøver å bli ferdig (S) med gir meg all verdens oppmerksomhet. Da jeg var bortreist fikk jeg mld av S nesten hver dag, og hver gang håpet jeg at den skulle være fra P. Men det var den jo ikke. Jeg hørte mer fra kompiser enn fra P. *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten er ikke alltid lett nei :wink:

Lykke til videre og gratulerer med dagboken :)

:blomst_opp: Fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å forstå hvordan de mannfolka tenker men jeg håper du finner ut av det.

Gratulerer med ny dagbok og god sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en dag er kommet.. skal på jobb, ferien er over :-x

Sendte P en mld i går kveld, klarte ikke la være. Spurte om han ville komme innom en tur etter han kom hjem fra hytta. Fikk til svar at det ble så sent at vi heller kunne ta det i dag. Så nå får jeg vente i spenning og se om han virkelig mente det eller om det var en unnskyldning for å slippe å møte meg i går...

Skal dra på trening etter jobb, må komme i gang med hverdagen igjen. Æsj, det er grått og regntungt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokka 9 og jeg har ikke hørt noe fra ham enda. Hvorfor kan han heller ikke bare si "sorry det blir nok ikke oss" eller "jeg vil ikke møte deg mer", han er 28 år for f*** må jo være mann nok til å si fra da?? Gi meg en sånn taushetsbehandling.. makan!! Hvor gamle må jeg ha dem for at de skal være voksne?? Blir sprø, men nå VET jeg at han ikke vil møte meg mer så da kan jeg komme meg videre. Godt er det. Bare synd jeg liker ham så godt da.

Til helgen skal jeg til Tønsberg med jentene og feste og nyte sommeren (hvis den fortsatt er her da..). Gleder meg masse masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk prata med han i går og fikk en slags forklaring. Han logget seg på msn i 11 tiden og han startet en samtale med meg. Han pratet som om ingenting hadde skjedd, plapret om hvor søt han syntes jeg var osv. Til slutt tok jeg mot til meg og sa at han gjerne kunne SI det om han ikke vil møte meg mer, i stedet for stillhetsbehandling. Han ble sånn "å nei, hvorfor tror du det??" Jeg forklarte. Så ble han enig at det kunne virke sånn, og sa det var fordi han ikke ville ta det for fort, han har hatt dame i ett omtrent siden han var 19, og singel nå i kun 3 mnd og mange forhold hadde han rushet inn i, og de gikk til helvete. Derfor ville han ta det med ro, hadde ikke råd til flere på tryne forhold som han sa det. Først ble jeg litt sånn skuffa, for jeg tenker at er man forelska så er man forelska og da er man ikke så fornuftig. Så da han begynte med den "jeg liker deg veldig godt, synes du er søt og hyggelig vil gjerne bli bedre kjent med deg kan vi ikke møtes på onsdag eller torsdag?" talen beit jeg ikke helt på den og sa jeg ikke visste om jeg ville møte ham mer.

Dumme meg, er jo det jeg helst vil i hele verden. Han sa han skulle ringe og så kunne vi prate om det litt senere.

Jaja, iallfal misliker han meg ikke.

Nei nå er det jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må prøve å ikke stille for mye krav til han - for da risikerer du bare at han trekker seg unna.

Han sier som jeg skjønner at han bevisst holder litt tilbake pga. tidligere erfaringer OG det viktigste - han har lyst til å bli mer kjent med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett og i dag ser jeg det klart jeg også. Han er bare fornuftig, og jeg er glad han ikke vil haste seg inn i et forhold til meg men heller ta det med ro sånn at det kanskje kan vare. Men alikvel tenker jeg at hvis man er forelska, hvorfor la det vente da? Han er vel ikke forelska enda da, men liker meg godt som han sa det i går. Bare jeg som blir superforelska med en gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer litt an på hvor mantalt klar man er for å bli forelsket. Kommer man akkurat ut av noe tror jeg hodet automatisk setter litt brems på.

Se positivt på det - hvis han går for deg nå så er han jo virkelig klar for det. Og ingenting utfra det han sier tyder jo på at han er uinteressert. Kaster man seg hodestups inn i noe så ender det jo ofte med katastrofe til slutt også - men er det veloverveid kan det bli suksess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...