Gå til innhold

Champagnes dagbok


Champagne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg på jobb igjen. Sover litt dårlig i denne varmen, pluss at en løk stilte seg utenfor vinduet mitt og brølte "Thomas" i flere minutter i natt- så jeg er litt trøtt.

Men i dag får jeg besøk av exen (M)!! :hoppe:

Gleder og gruer meg, vi har ikke hatt mye kontakt de siste to årene og jeg lurer på hvordan det kommer til å bli. Jeg møtte han ute på byen fredag, men det er ikke så lett å føre en samtale pluss at kompisen hans hang over meg hele tiden. Snakket mer med kompisen enn M. Tror ikke kompisen visste at jeg var exen hans.. Jeg ville iallfall ikke lagt meg etter exene til mine venninner. Uff, kjenner at jeg blir nervøs og får vondt i magen når jeg tenker på at han kommer..

Jeg får prøve å jobbe litt sånn at jeg kan tenke på noe annet. Ikke så greit å bli dårlig i magen når man sitte i en resepsjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt het her jeg sitter jeg.. det kom akkurat et sykkelbud innom.. Og han var absolutt verdt å se på!! :wow::sikle::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fredag den 13. og jeg skal ut og fly. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig..

Hadde besøk av exen (M) i går. Vi spiste reker og drakk vin, var riktig så hyggelig. Ble ikke noe klinings, var et mer vennskapelig møte. Vet ikke om jeg vil noe mer enn det enda. Han er jo en pen og hyggelig fyr, men jeg er så usikker på om han er fremtiden min og jeg kan ikke ha et forhold med han en gang til uten å vite det. Blir jeg sammen med han igjen er det for evig og alltid føler jeg. Kan ikke såre han en gang til..

Nei jeg får prøve å jobbe litt. Er veldig stille her da så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skal hjemover!! :hoppe: Gleder meg MASSE! Også er det kaldt og godt der oppe!! Holder på å krepere i varmen her nede (ikke for å klage altså!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hete sykkelbud her i dag :(

Måtte bære en TUNG pakke helt ned til Posten i sted. Armene dirret da jeg kom frem og jeg hadde trøbbel med å skriver adresse på den. For en MØKKAJOBB å måtte bære pakker. Skulle bestilt en bud.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har det bra! Kom hjem fra nord på fredag og har festet fredag og lørdag. Slitsomt! Blir masse festing denne uken også. Er på jobb i dag, internett funker ikke hjemme hos oss lengre, er noe galt..

Skriver mer senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på skolen nå, internett hjemme har vært nede i en uke nå og jeg begynner å få abstinenser..

Har vært mye festing med skolen de siste dagene. Fredag, lørdag, mandag og tirsdag var jeg på fylla. Også er det fest i kveld, i morgen og på fredag også. Tror ikke jeg orker å være med alle dagene. men vi har det innamri gøy!! Koselig å se alle igjen etter sommeren og bli kjent med nye..

Lørdag skal jeg til M på middag!! :hoppe: Det blir nok bra!! Søndag skal jeg ha middag med ti venninner og feire oversått bursdag! Gleder meg allerede til helgen, blir hyggelig tror jeg!

Skal prøve å fikse internett snart sånn at jeg kan skrive litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Bare innom for å ønske deg en god kveld! Men du ser nok ikke dette før i morgen di, siden nettet er nede..

klemmer fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har vi nett hjemme igjen! Er litt ustabilt men det er jo lov å håpe.

Mye stress nå for tiden. Masse å gjøre på skole, jobb og det sosiale, nesten ikke hjemme om dagen. Gleder meg til neste uke, da roer det seg litt. Trenger litt tid for meg selv av og til.. Skal skrive litt mer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Middagen med M lørdag ble utsatt til i dag. Så etter forelesning skal jeg hjem til min kjære ex og spise middag. Lurer på hva gutten klarer å diske opp... hvis han er like "flink" som min andre ex S blir det Grandis eller wienerpølser, men jeg vet at han sikter litt høyere. Skummelt å date exen.. Fikk en lang skyllebøtte av ei nær venninne lørdag, om at jeg har mer makt enn jeg tror og ikke må misbruke den osv osv. At jeg ikke må bli høy på strå som hun sa også. Det er det ingen fare for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten klippet meg! Var så deilig, føler meg ikke helt lurvete lengre. Har klippet endel av lengden, pluss at jeg har klippet det masse opp sånn at det får mer volum. Foran er det gradert helt opp til øyenbrynet. Var en dyr affere (630 kr) men verdt det. Har fått mange komplimenter, og spes de fra kameratene mine varmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos M og spiste middag. Det var veldig hyggelig, han lagde nydelig mat (hadde virkelig satset høyt) og vi drakk endel vin og drinker. Ble småfull, og da jeg begynte å se på bussruta for å komme meg hjem satte han seg inntil meg i sofaen og sa at han ikke ville at jeg skulle dra, vi hadde det jo så hyggelig. Stemmte jo det, så jeg sa meg enig. Da begynte vi å kline heftig, og etter hvert hadde jeg hendene hans overalt. Jeg fikk panikk. Måtte bare hjem. Han hintet om at jeg kunne sove over osv, men jeg begynte med den det-er-for-tidlig-leksa. Han forsto, og vi rotet litt til før han fulgte meg til bussen.

Hvofor får jeg sånn panikk???? Hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har fortsatt ikke internett hjemme.. begynner å bli lei. Må få fikset det snart.

Er på jobb nå- er trøtt som en dupp, sov hele to timer i natt. Har vært på en fuktig hyttetur i helgen og vi snudde døgnet, og da kan jeg glemme søvnen natt til mandag.

Har datet M endel de siste ukene. Jeg har nå bestemt meg for at gammel kjærlighet virkelig kan ruste, så jeg vil ikke noe mer enn å være vennen hans. Han tenner meg ikke i det hele tatt. Tror han er av en annen oppfatning, han inviterer meg med på saker og ting hele tiden. Blir vanskelig å fortelle han at jeg ikke er interessert. Må nok gjøre det snart.

Skal dra hjem fra jobb og legge meg nå--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...