Gå til innhold

Champagnes dagbok


Champagne

Anbefalte innlegg

Det er jammen deilig å ha en søndag uten noen spesielle planer!

Sov til klokka 12, tok oppvasken, spiste lang frokost, sladra litt med hun ene jeg bor sammen med og har ryddet rommet mitt. I tillegg har jeg funnet en lekker 1-roms jeg kan tenke meg å gå på visning på! Mangler bare jobb til sommeren, så jan jeg vel kjøpe meg noe eget!! Den ser jammen lekker ut... lys, nyoppusset...

I går var jeg på fest. Det var jammen en moro opplevelse. Ble sjekket opp av to mannfolk, han ene var langt over 30 (for gammel for meg) og litt ekkel, faktisk. Han plukket på meg, noe jeg hater, kysset meg på skulderen, lekte med håret mitt og stjal champagne fra en annen på festen til meg (jeg visste ikke at han stjal den..). Han som eide champisen så det, og ble sur på han ekle. Da gikk han ekle bort et øyeblikk, og champisens eier kom og satte seg hos meg. Han var ikke så innpåsliten, heldigvis, og vi pratet litt, før han spurte om nr mitt (og jeg gav han det, noe jeg angrer på) og forsvannt. Jeg dro hjem før de andre dro på byen, er litt blakk om dagen kan man si. Men hyggelig var det, møtte mange gamle kjente :)

Nå skal jeg surfe litt til her inne, så skal jeg lese litt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lenge siden sist..

forrige helg var jeg på fest, der var også S. Som vanlig var dette problematisk for meg, jeg følger med han hele tiden, klarer ikke å slappe av og blir sjalu bare han snakker med andre jenter. Noe han selvsagt gjør, masse. Ikke at jeg vil ha han selv, men jeg skulle bare ønske jeg slapp å se på det. Iallfall, det endte med at vi begge gikk utenfor festen, han skulle tisse og jeg ville prate med han. Vi begynnte å rote, og det hele endte med at han ble med meg hjem. Ja, det var helt sikker dumt, men jammen var det godt å endelig få litt kos.

Torsdag reiste jeg for å se på den nye lillesøsteren min. Hun er jammen nydelig! Litt over en mnd, og bitte liten! Ble helt syk, hadde ikke noe lyst til å reise fra henne i dag. Har tatt masse bilder jeg kan kose meg med!! :hjerte:

I helgen har hun ene jeg bor sammen med festet med S både fredag og lørdag. Han hadde spurt henne om hvorfor hun og hun andre jeg bor sammen med mislikte han, osv. Jeg har akkurat konfrontert han med det på msn, og han sa at det ikke var rart han lurte på det. Så sa jeg at nei, alle skjønner vel hvorfor. Og da svarte han: (Utklippet fra msn)

"det er vel kun hva slags ting som blir sagt om meg som påvirker det.. og der er vel du aktiv" Da blir jeg sint. For det initierer at jeg har funnet opp alt det han har gjort, for så å fortelle det til venninnene mine slik at de misliker han. Jeg blir så sint så sint inni meg, har lyst til å ekplodere. Jeg skriver:

"Nei, det er hva DU har gjort.

Har ikke funnet det opp heller, og hva du har gjort med L også, det har ikke jeg fortalt men L selv

Så ikke skyld dette på meg, takk

Han svarer:

"det m L husker jeg dessverre ikke, alkoholen tok overhånd.. men pent gjort var det sikkert ikke. jeg har ikke gjort noe galt så lenge vi var sammen:

men nå er det film.. snakkes"

Og jeg sier:

"Du har gjort mye galt. Og bare det at du FORTSATT nekter for det med L... Hun har tom snakket med deg om det, og da innrømmet du det, så ikke kom og skyld på at du ikke husker, det er bare teit av deg, for det gjennomskues. Kos deg med film du"

Å jeg haaater han! :kjempesinna: Og elsker han litt også! :(

Hvorfor kan han ikke forsvinne ut av livet mitt, enten det eller forvandle seg til en ærlig, trofast og snill fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei :vinke:

Høres ut som at du har litt å jobbe med ja. Mannfolk er kjedelig saker noen ganger.

Tror du gjør det lurt i prøve å glemme S, ellers tar det bare enda leeeengre tid å komme over han. Jeg vet hvordan det er selv .... tenker på x`n min hver eneste dag og det er tungt. Han blir pappa om noen uker og det er helt grusomt.

Men det går fremover likevel :D

Nå er det snart sommer og sol og det hjelper. Ting føles mye bedre da :D

Leste innlegget ditt i Anonymas dagbok. Smart å holde seg unna han, utroskap er fy-fy. Så der var du flink jente ! Og man har så klart lov å synes han er søt. Kan tenke meg det er deilig å tenke på en annen enn S.

Masse :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at utroskap er veldig fy, så jeg gjør alt jeg kan for å holde meg unna. Blir litt skremt når jeg merker hvor vanlig det er. Også er det ekstra ille når dama er gravid, i tillegg. Hvilket svin er det som er uto mot en gravid dame, da?? Nei, det er bare å holde seg unna sånne.

Har tenkt litt på S også i det siste, minner meg selv på hvor jævlig han har behandlet meg, for å prøve å klare å motstå han. Tror jeg klarer det. Har ikke noe lyst på besøk av han iallefall.

Hyggelig å høre fra deg, LaToya!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...