Gå til innhold

Champagnes dagbok


Champagne

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i Tønsberg i helgen med 4 venninner. Det var hyggelig. Fredag til lørdag var vi på ei hytte utenfor Hvasser, slappet av og solte oss. Lørdag ettermiddag reiste vi inn til Tønsberg og gikk på byen der. Var moro, danset og hadde det gøy. Kom endel gutter bort til meg og ville danse (og klå :evil: ) så jeg fikk litt bedre selvtillitt. I dag har jeg vondt i hodet og er sliten.

Uff da er nok en helg gått uten noe kontakt med P. Fikk mld av exen S lørdag natt. "Komme og sove i sengen min i natt?". Hyggelig å høre bare at det kom fra feil person. S er rimelig tydelig på at han vil ha meg tilbake. Hadde det ikke vært for at han ikke klarer å holde fingrene unna andre jenter kunne jeg takket ja, iallfall til sex. Men jeg synes det var så kvalmt at han to ganger har hatt sex med meg og ei anna jente samtidig over lengre perioder, så jeg tør ikke mer. Vi var ikke sammen da dette skjedde (før og etter vi var sammen) men det er kvalmt alikevel. Han sa jo til meg at hun andre kun var en venn og at de aldri hadde hatt sex en gang. Men det var feil.. Har informert henne om det også og hun ble like kvalm over ham. Så nå tror jeg ikke det blir noe særlig på ham.

Har tenkt masse på P i helgen. Får det ikke til å stemme at han ikke ringer meg. Ting han sier og måten han er på når vi er sammen tyder på at han liker meg godt. Kan ikke få meg til å tro at han klarer å fake forelska øyne. Det klarer ikke jeg. Men kanskje jeg forveksler de med kåte øyne?? Ikke vet jeg. Mulig han ble fornærma over at jeg gikk rett forbi ham på Beach Club torsdag eller at han trodde på det jeg sa om at jeg ikke visste om jeg ville treffe han mer. Men han ringer meg jo ikke så noe er galt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner han så fælt.. Har ikke kjent ham så lenge men han har satt sine spor. Hvordan kan han ikke føle det samme som meg?? Når vi ligger i sengen hans om kvelden, lar han lyset stå på sånn at vi kan ligge helt inntil hverandre og nusse forsiktig, samtidig som han ser meg dypt inni øynene. Da kiler det i hele kroppen min og jeg blir vill og yr. Det føles så uendelig godt.. Og når vi har sex holder vi øyenkontakten og det føles så mye mer intenst enn det har gjort med andre. Og han ser så forelska ut, øynene hans skinner og han sier at han har det fint sammen med meg. At jeg er deilig, god. Etterpå ligger jeg på armen hans og vi prater i timesvis. Hvis jeg spør hva han tenker på sier han "at jeg har det så bra akkurat nå.."

Jeg vet han har en ex som driver og spøker for ham, selvom han nekter på det, men jeg lurer på om det er henne som stopper ham fra å ville være mer sammen med meg. Det gikk så dårlig den forrige gangen sa han.. Her er et utsnitt fra msn loggen (det han sa)da jeg spurte hvorfor han ikke ringte mer..

P"vi kjenner jo hverandre ikke så veldig godt enda da, men jeg liker deg kjempegodt jeg- håper ikke du misforstår. problemet mitt er at jeg har vært i forhold siden jeg var 19- og har nå vært singel i ca tre mnd. jeg er bare så veldig redd for hver gang jeg møter noen at ting skal gå altfor fort- og så skjære seg etter en liten stund. har dårlige erfaringer med det, og er ikke noe særlig lysten på at noe sånt skal skje igjen.. men jeg liker deg kjempegodt jeg, du må ikke misforstå. men vi kjenner hverandre egentlig ikke så veldig "

P:"jeg driver med mye om dagen, men har selvsagt lyst til å bli bedre kjent med deg. håper ikke du misforstår.

etter det siste forholdet mitt som gikk i vasken, så har jeg kanskje forandra meg litt, og tenker litt annerledes. jeg satsa bare så mye, og så gikk alt i dass. jeg er bare sikkert blitt så skeptisk og redd for at sånt skal skje igjen..."

P:"men d er ikke meninga å være så "stille" som du sier- har lyst til å bli mer kjent med deg jeg

du er ei veldig søt og snill jente sånn som jeg kjenner deg i alle fall, har ikke blitt veldig skremt akkurat"

Så jeg blir så forvirra. Han kan da bare si at han ikke vil treffe meg, jeg gav han jo en god anledning, ikke komme med den talen og så ikke høre fra seg på en uke (dette var forrige mandag). Han sa på slutten at han ville møte meg onsdag/torsdag den uken, men jeg hørte ikke noe fra ham.. han har også åpnet seg for meg, fortalt om en del vanskelige ting i familien og hvordan han føler rundt det, jeg har trøstet han og vi har pratet i timesvis. Hvorfor blir jeg så innmari på knærne forelska i ham?????

:(:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Høres kjent ut det, ja. "Min" fyr var gift, er like gammel som meg (26), og vil nå "leve livet"... Ta igjen det tapte, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og leser dagboka di jeg, GreenSky, men er bare kommet til side 75 eller deromkring. Er litt lang kan man si.. jeg har lest om Han men ikke noe om han gifte enda, håper ikke det har vært like ille for deg som med Han, ingen fortjener det. Må bare si at jeg leste novellen du hadde skrevet om deg og Han (slik jeg forsto det) og jeg fikk gåsehud. Du er god til å skrive!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, har ikke fått med meg at han var gift jeg :oops: Trodde det var enda en fyr. Min fyr er 28 år og skal være så seriøs og voksen i følge han selv, men så er han så utrolig barnslig når han holder meg på gress på den måten mener nå jeg da. Vil vel leve livet han pgså da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kvelden igjen.. som dagene flyr! har planer hver dag om å være hjemme en hel ettermiddag, bare slappe av og se på tv, rydde litt og surfe her på KG. Men hver gang skjærer det seg.. I dag ringte bestevenninna mi (A) og ville komme på besøk. Hun kom innom, og vi tok oss en tur på IKEA. Deretter dro vi hjem til henne og så Akutten. For en sterk serie! Får så lyst til å bli lege og redde mennesker eller noe. Føler meg litt uten mål og mening i livet egentlig.

A har fått rom i kollektiv så og si i naboblokka der jeg bor! :hoppe: Hun har fått en LITE rom men bor sammen med to lekkenbisker!! Gleder meg til innflyttingsfesten allerede..

Nå skal jeg sove.. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg for å slutte å synes synd på meg selv pga P og heller tenke fremover. Han vil ikke ha meg, men da får jeg heller finne en som vil ha meg. Han kan vel ikke vær mannen i mitt liv hvis han ikke vil ha meg?? Tror det må være gjensidig.

Dessuten er mine problemer minor i forhold til mange andres, f.eks. venninna mi med ms. Hun må ha problemer med å planlegge livet sitt osv, for hun vet jo ikke hvordan hun er om 5 år. Synes hun er uendelig tøff som fortsetter å studere og leve et normall liv, jeg tror jeg hadde gitt opp. Beundrer henne masse.

Også har jeg venninner som aldri har hatt kjæreste, og jeg som nettopp ble singel klager over at jeg savner noen. Nei jeg skal ta meg sammen. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er komisk og utrolig typisk.. når jeg endelig har hatt en dag uten å tenke på P hele tiden eller sitte og nistirre på tlf... ja DA hører han fra seg. Han var på msn og begynte en samtale som om ingenting har skjedd. Var usedvanlig hyggelig forresten. Og han avslutter det hele meg "det var hyggelig å snakke meg deg igjen, kan vi prates en annen dag??"

Jeg ble jo litt glad da, men skal ikke få falske forhåpninger.

I morgen flytter en av mine beste venninner inn til byen, og hun andre flytter inn til byen søndag. Skal bli fint å få noen i nærheten!!!

Er i godt hunør nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sol!! Driver og lurer på om jeg skal ta en tur i parken?? Lese bok og bare slappe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sitter fast her hjemme enda. Fikk besøk av en kompis, men han er dratt nå så da skal jeg og hun ene jeg bor sammen med ta oss en tur ut. Må jo nyte braværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff tiden går så sakte på jobben for tiden. Har så lite å gjøre. I dag har jeg ryddet kontoret mitt, kastet masse papirer (ingen viktige håper jeg) og kan endelig se pulten. Visste ikke at den var så fin! Jeg har laget system i så og si alt her, håper jeg klarer å holde det utover høsten.. I morgen skal jeg ned i arkivet og rydde mer der. Driver og lover meg selv å ikke rote så mye fremover..

Skal ut og møte en venninne nå, har ikke sett henne på to år så det blir hyggelig. Lit nifst også, tenk om vi ikke har noe å prate om.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig hyggelig å se venninna igjen! Hadde glemt at vi begge er like glade å skravle, er vanskelig å komme til noen ganger :-)

Men nå har jeg brukt opp alle pengene mine på cafè, dumme meg. Må ringe mamma og tigge penger, er det værste jeg vet!!!

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakket litt med exen (S) på tlf i natt og i dag. Han ringte meg etter jeg hadde lagt meg i natt, men jeg er så fjern om natta at jeg måtte ringe han tilbake i dag for å høre hva vi hadde pratet om. Var veldig hyggelig å prate med han, vi har jo vært sammen i 1,5 år så vi er ganske gode venner og har alltid noe å snakke om. Bare synd han er så skrudd i hodet, ellers hadde han vært et catch. Fin å se på også. Og god i senga. Men det er vel ikke nok.

Han driver og ringer meg i fylla og vil komme til meg, skal sove over sier han. Men jeg er sterk og sier nei. Hyggelig med litt oppmerksomhet men jeg er redd det blir litt mye av det gode når skolen begynner og vi skal feste sammen (studerer sammen). Han driver og klår på meg og viser hele verden at jeg er hans, følger etter meg osv sånn at jeg må bli sinna. Også slikker han meg i øret og kysser meg på halsen om jeg gir han en klem, så det kan jeg ikke gjøre mer. Ikke når han er full. Det er så ille at folk tror vi er kjærester fortsatt og at jeg unngår å gå på skolefester jeg vet han er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg nesten at helvete fryser over snart.. jeg fikk akkurat sms av exen min det ble slutt med for over 2 år siden!! Han (M) har ikke villet snakke med meg det siste året og har ikke svart på mld eller tatt tlf. Han må ha slått seg i hodet eller noe siden han tar kontakt. Eller så er det slutt med nye dama.. Snille, gode M'en min!! Ble så glad!! Han er den ultimate gode snille tofaste kjekke exen jeg var litt slem mot (og andrer som en hund på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse mld av M i går! :-) Var så hyggelig, har tenkt så mye på han det siste året, lurt på hvordan han har det osv. Han har vel vært min dårlige samvittighet også, jeg dumpet han etter et 3 år langt forhold fordi jeg ble forelska i S (den duste exen). Han ble helt knust, gråt i timesvis og sendte meg mld og ringte 1 år i ettertid. Men så plutselig forsto han vel hvor slem jeg hadde vært og brøt all kontakt. Men nå har han vel tilgitt meg!!! :hoppe:

Han har det bra! Det er så godt å vite. Driver å vurderer å spørre om han skal ut i morgen, for det skal jeg og jeg kunne tenke meg å møte ham. Har savna han masse det siste året! Er glad i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...