Jump to content
AnonymBruker

Land du aldri vil dra til igjen?

Recommended Posts

AnonymBruker

Sunny beach, Bulgaria. Blodharry

Hva var det som var så blodharry der?

Anonymous poster hash: 35761...e96

Fortsetter under...

novacane

Hva var det som var så blodharry der?

Anonymous poster hash: 35761...e96

Nå er det en haaug med år siden dette da, men strippere i bur utenfor barer, søplete i gatene, sånne musikkband som spilte dårlige coverlåter på hver eneste restaurant, masete selgere, veldig turist partysted med mye fyll. bråk og utrivelig steming i sentrym. Nå skal jeg ikke love at jeg ville syntes det samme om jeg hadde dratt tilbake, men er vel det eneste stedet jeg kommer på som jeg ikke hadde vært supergira på å dra tilbake til.

Guest Chloe87

Egypt og Tyrkia! Makan til innpåslitne og uhøflige mennesker!

Weetzie

Vet ikke om det kan kategoriseres som et land, offisielt er jo det et land, men Sri Lanka kommer høyt oppe på lista. Elendig vær (da vi var der), elendige hoteller (selv det såkalt beste 5-stjerners hotellet var gammelt og slitent), utrivelige og lite servicevennlige mennesker. Ikke hadde de et eneste ordentlig kjøpesenter, heller. Kort sagt; jeg drar aldri tilbake.

Ellers må jeg vel innrømme at jeg kan styre min begeistring for Bangalore (i India), men jeg likte derimot Mumbai.

Øya Kreta har tapt seg veldig de siste årene, synes jeg. Da jeg var der som barn var det kjempefint, men jeg hadde en uke der nå i august, og jeg trivdes egentlig ikke spesielt godt. Finland er heller ikke et land jeg blir deprimert om jeg ikke får besøkt igjen.

Edited by Weetzie

AnonymBruker

Skulle inn her og skrive Latvia/Riga og Tyrkia, men jeg ser mange har kommet meg i forkjøpet og har samme klagene som meg. Så jeg signerer bare på dem.

Jeg syntes også Dubrovnik var kjedelig, var fint å se byen en gang, men kommer ikke til å reise tilbake.

Anonymous poster hash: 60838...934

Guest Lite nytt

Tyrkia.

Var i Side vi da, men tyrkerne er seg selv like!

Vi var en del med lokalbefolkningen som jobba på hotellet, de var veldig greie og reddet oppholdet for vår del. Men dem som arbeidet i butikkene og restaurantene. MAS MAS MAS

Annonse

AnonymBruker

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg hele verden har gått helt av skaftet, all uskylden er borte nesten og alt er bare tragisk med sinte koko mennesker overalt nesten. sykdommer, krig, perversiteter.

Anonymous poster hash: 726bb...a0a

Har lyst å bli venn med deg.

Anonymous poster hash: b5b45...903

Christiania_Oslo

haha klassisk. meg så de på som en pengebinge og hore. du kan få sagt det. har du noen gang gått gjennom brugata forresten? trenger ikke dra til albania faktusk for å føle seg som en omvandrende pengebinge og potensiell hore. faktusk mange nordmenn også er sånn faktusk.

"Nordmenn"

Guest incognita

"Nordmenn"

"nasjonalitetsord: Navn på folkeslag og nasjonaliteter skal ha liten forbokstav: islending, vietnameser, goterne, slovakisk. Hvis et adjektiv som er et nasjonalitetsord, ender på -sk, skal det ikke ha -t i nøytrum (intetkjønn): et norsk flagg."

http://www.ordnett.no/språkverktøy/språkvett.storeogsmaa

Christiania_Oslo

"nasjonalitetsord: Navn på folkeslag og nasjonaliteter skal ha liten forbokstav: islending, vietnameser, goterne, slovakisk. Hvis et adjektiv som er et nasjonalitetsord, ender på -sk, skal det ikke ha -t i nøytrum (intetkjønn): et norsk flagg."http://www.ordnett.no/språkverktøy/språkvett.storeogsmaa

Du skjønte nok hva jeg mente;)

Athenaa

Kroatia - Dubrovnik, utrolig kjedelig by.

Jeg synes Dubrovnik var en kjempefin by! Det var utrolig vakkert der.

Puny

Amazonasjungelen. Det er nok bare å innrømme at jeg ikke er noen jungelperson ;) fuktig og varmt og krypdyr overalt...

PS. Er selvfølgelig klar over at denne jungelen ikke er et land, men den er jo i flere land ser ikke for meg at jungelen er noe bedre i andre land, hehe...

Edited by Zereta

Guest Silverstream

Riga. På grunn av alle tingene de andre i tråden allerede har skrevet.

Annonse

Guest Penelopee

Latvia (Riga) på grunn av....alt egentlig. Synes alle severdighetene var dønn kjedelige, ingenting var så billig som "alle" sier og utelivet var helt tragisk. Det var kjempemange barer og utesteder der, virket som det var for mange i forhold til befolkningen, for det var ikke noe sted det var mer enn 20 personer på.... (Vi reiste i Mars da, så det er kanskje litt utenom sesongen) og på ALLE barene så var en dame som danset på bardisken. Det var så ufattelig pinlig :flau: Ingen av dem kunne danse i det hele tatt, bare stod der og prøvde å være sexy, noe ingen overhodet klarte litt en gang.

Og shopping? :overrasket: Vi lette og lette i butikker hver dag men fant ikke et eneste plagg som var litt ok en gang. Tiden gikk heller mer til å le av plagg og planlegge en "bad taste" fest. Plaggene (uten unntak) så ut til å tilhøre Ukrainske og Russiske kvinner i 50 årene på 1990-tallet.

Signerer denne!!

Guest Penelopee

Thailand. Skittent, stinkende, dårlig mat

Wow, kan jeg spørre om hvor du var i Thailand? Skjønner det du sier om du var i Phuket eller Pattaya, men ikke om du dro ut på en av de mange perlene de har? :sjokkbla:

Guest Oonagh

Samtlige steder hvor det er folk. Jeg hater folk.

Guest Silverstream

Slutter meg til hylekoret ang Tyrkia, det var et mas og et kjas. Blei frastjålet penger på stranda av en lokal selger, som stakk hånda ned i lommeboka mi da jeg skulle betale for frukten han solgte. Han løp avgårde fortere enn lynet. Men ikke bare på grunn av en enkeltepisode. Det er også et mareritt for en dame å gå alene opp fra stranden og til hotellet uten å bli hoiet og gaulet til. Og disse utfluktene som består i å kjøre oss fra teppeland til smykke- og parfymeland, jotakk.

Ellers er jeg lei av slike plasser som kryr av høyrøstede russere, uansett hvor det er. Men man er jo turist sjøl, så da så. Gjelder om å finne de riktige plassene å reise på ferie, men da må man helst legge opp reisen selv. Det har jeg faktisk gjort og kommer til å gjøre det framover. Blant annet til Thailand og Italia har jeg gode erfaringer, men det er en annen tråd.

Hva mener du med å legge opp reisen selv? Var du på sånn chartertur?

Miss Lucky

Wow, kan jeg spørre om hvor du var i Thailand? Skjønner det du sier om du var i Phuket eller Pattaya, men ikke om du dro ut på en av de mange perlene de har? :sjokkbla:

Utenfor Phuket ja. Men vi dro på en del turer også, til feks den James bond øyen.

hjertesukka

Hva mener du med å legge opp reisen selv? Var du på sånn chartertur?

Da mener jeg å ta rutefly, bestille hotell selv på nettet osv, altså ikke chartertur. Blir jo kanskje litt dyrere, men da vi var i Italia bodde vi hos slektninger.

AnonymBruker

Riga. På grunn av alle tingene de andre i tråden allerede har skrevet.

Riga er en by ikke et land

Anonymous poster hash: 1d28d...fe4