Gå til innhold

Land du aldri vil dra til igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen dårlige erfaringer fra Tyrkia men nå har jeg kun vært i storbyer som Istanbul og Ankara.

Tvert imot, er min erfaring med tyrkere er at de er ekstremt gjestfrie, hjelpsomme og flere enn en gang har vi blitt fortalt av lokale at de er helt imot regjeringen og den konservative retningen og at de syntes det er trist at turister blir skeptiske til å dra dit.

Anonymkode: ba86b...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer aldri til å dra tilbake til Bulgaria. Det er et av de få stedene jeg har vært, hvor jeg tenkte "aldri mer". Full fest overalt, bråkete musikk i alle butikker og kiosker, skittent vann så det gikk ikke an å bade, ingen egen kultur slik som Italia eller Spania. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de landene jeg har vært i så er vel Egypt det verste landet, dette pga elendig kvinnesyn. Min kjærste ble seriøst tilbudt hester og kameler som betaling for å kjøpe meg som kvinne.

Anonymkode: 1ca37...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Synes synd på dere som aldri reiser til muslimske land. For en fantastisk kulturell rikdom dere går glipp av.

Anonymkode: 13f1a...cc9

Helt enig. Jordan har f.eks noen av de mest hyggelige og mest åpne menneskene jeg noen gang har møtt! Alle var så hjelpsomme og hyggelige! Eneste "trakasseringen" jeg opplevde var tenåringsgutter som ville ta selfies med meg.

Når man putter alle muslimske land i samme bås, går man glipp av så mange flotte land!

Anonymkode: 9074c...745

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Muslimer 🤷‍♀️ Helt vanlig atferd blant den gjengen, som alle burde være velinformerte om etterhvert.

Anonymkode: 9a32b...3f1

Rasisme. Snakk om å dra alle sammen under en kam.

Anonymkode: e1ea5...abb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besøkt over 50 land, Tunisia er det eneste landet som jeg ikke ønsker å dra til igjen. Det på grunn av menneskene. Jeg har aldri følt meg så utrygg før, menn som trakasserer og er sikkelig ufine mot oss. Jeg elsker å reise, men kommer aldri til å sette mine føtter i det landet igjen. 

Anonymkode: 5d8b0...47e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 13.32):

Det er forferdelig at samfunn blir så ille for jenter og kvinner. Hvordan oppdrar de guttene og mennene sine egentlig. 

Anonymkode: dc97d...2e7

Som prinser.  De gjør aldri noe galt, blir hyllet for alt og får stort sett gjøre som de vil....jentene derimot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 12.11):

De kaller gjerne disse teppe-, papir- og steinbutikkene sine for «museum». Oh my…

Anonymkode: 22795...801

De har sikkert avtale med taxisjåførene om å kjøre turister til de.  Men hvorfor ikke bare la vær å gå inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...