Gå til innhold

Land du aldri vil dra til igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært i Moldova på jobbreise kan jeg ganske sikkert si at det ikke frister å reise dit på ferie.

Anonymkode: cdcc3...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som skrevet over: ikke land- men Gran Canaria!

Anonymkode: 7510e...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birmingham. Ikke noe land akkurat, men tror ikke jeg tar noen tur tilbake dit. Holder å ha vært der én gang, egentlig trenger du ikke det heller. Med mindre du vil se fotball da, som var grunnen i utgangspunktet for å ta turen. England generelt, reiser jeg gjerne tilbake til, gang etter gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. juni 2017 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Tyskland, uffameien.

Anonymkode: 8343b...107

Hvor var du? På 2-døgnscruise med Color Line med 4 timer i Kiel?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7. juni 2017 den 20.31, Example skrev:

Birmingham. Ikke noe land akkurat, men tror ikke jeg tar noen tur tilbake dit. Holder å ha vært der én gang, egentlig trenger du ikke det heller. Med mindre du vil se fotball da, som var grunnen i utgangspunktet for å ta turen. England generelt, reiser jeg gjerne tilbake til, gang etter gang.

Enig i at Birmingham er lite koselig. Skuffende, med tanke på at det er England's nest største by.

Anonymkode: 4e4a3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 22.31, Leo skrev:

Jeg pleier å trives der jeg er, men de landene jeg har minst lyst til å reise tilbake til er Frankrike og Senegal. Sannsynligvis fordi de snakker fransk og det gjør ikke jeg :hoho:

Å herregud🙄

Anonymkode: 38021...a12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud🙄

Anonymkode: 38021...a12

Mulig du synes det, men noe av vitsen med å reise for min del er å kunne prate i hvert fall litt med folk som faktisk bor der uten å behøve tolk. Men nå er det helt frivillig å reise til Frankrike og Senegal, så jeg kan bare la det være ;)

 

Endret av Leo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir neppe å reise tilbake til Albania. Interessant å ha vært der, men ikke noe som frister for å dra tilbake. Maten var god der. Kommer sannsynligvis heller ikke til å reise tilbake til Slovenia, var i Bratislava en gang og gamlebyen med bygninger fra 1700-tallet var fin. Folk var hyggelige og maten god, men ikke noe som lokker ellers. Er andre land jeg vil reise til føst.

Av steder jeg har vært som jeg neppe reiser tilbake til: Warsawa, Santorini (vært der to ganger og føler jeg har sett øya forruten arkeologiske utgravninger etter minoisk kultur), Malmø, Riga (var der for over 10 år siden men syntes byen var kald og at det ikke var mye å se eller kjøpe. Men er selvsagt annerledes nå sikkert), Firenze (syntes byen var kald og upersonlig, alt for mye folk, eneste er at jeg ikke fikk med meg en del av severdighetene - så mulig jeg må ta det tilbake). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RHODOS!! Var der midt i partysesongen som en pitstop før vi skulle videre. Satt på en kafé midt på natta og så ei jente bli pult bakfra på balkongen på hotellet rett over gata. Hun karret seg ut derfra, med trusa i hånda og minikjolen på halvt hold, sovnet på fortauet med tingene spredt utover alt, og vi rakk ikke gjøre noe før 2-3 menn kom og plukket henne opp og puttet henne i en bil og kjørte avsted. Vi tok med bagasjen og gikk noen runder rundt kvartalene for å se etter bilen, men fant dem ikke. Skikkelig ekkel opplevelse (og jeg håper ikke det var så ekkelt for jenta (håper hun kjente dem), men jeg tviler egentlig på det..).

Anonymkode: 1e21d...05b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med dere som skrev Gran Canaria. Fy flate for et høl!!

Anonymkode: a1fa3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Stjerneku skrev:

Blir neppe å reise tilbake til Albania. Interessant å ha vært der, men ikke noe som frister for å dra tilbake. Maten var god der. Kommer sannsynligvis heller ikke til å reise tilbake til Slovenia, var i Bratislava en gang og gamlebyen med bygninger fra 1700-tallet var fin. Folk var hyggelige og maten god, men ikke noe som lokker ellers. Er andre land jeg vil reise til føst.

 

Hvis du var i Bratislava, var det vel Slovakia du var i, og ikke Slovenia? Hovedstaden i Slovenia heter Ljubljana.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎06‎.‎2017 den 14.07, AnonymBruker skrev:

RHODOS!! Var der midt i partysesongen som en pitstop før vi skulle videre. Satt på en kafé midt på natta og så ei jente bli pult bakfra på balkongen på hotellet rett over gata. Hun karret seg ut derfra, med trusa i hånda og minikjolen på halvt hold, sovnet på fortauet med tingene spredt utover alt, og vi rakk ikke gjøre noe før 2-3 menn kom og plukket henne opp og puttet henne i en bil og kjørte avsted. Vi tok med bagasjen og gikk noen runder rundt kvartalene for å se etter bilen, men fant dem ikke. Skikkelig ekkel opplevelse (og jeg håper ikke det var så ekkelt for jenta (håper hun kjente dem), men jeg tviler egentlig på det..).

Anonymkode: 1e21d...05b

Ringte dere ikke politiet??

Anonymkode: a1fa3...ae5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
På 6/11/2017 den 12.58, Stjerneku skrev:

Firenze (syntes byen var kald og upersonlig, alt for mye folk, eneste er at jeg ikke fikk med meg en del av severdighetene - så mulig jeg må ta det tilbake). 

Firenze er drømmenes by. En uvirkelighet. Men ikke dra i høysesongen. Dra i oktober-april. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ringte dere ikke politiet??

Anonymkode: a1fa3...ae5

Hadde ikke nummeret 🙄 Lærte selvfølgelig at sånne ting sjekker man på forhånd og skriver ned. Dette var for over 10 år siden, og hadde ikke mulighet til å bare Google det på mobilen.

Anonymkode: 1e21d...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke nummeret 🙄 Lærte selvfølgelig at sånne ting sjekker man på forhånd og skriver ned. Dette var for over 10 år siden, og hadde ikke mulighet til å bare Google det på mobilen.

Anonymkode: 1e21d...05b

Så ja, det eneste som kunne gjøres var å gå rundt kvartalene og se etter bilen.

Anonymkode: 1e21d...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke Gran Canaria?

Tenkte å reise dit i sommer pga av sol, bad og avslapping, noen som kan komme med info om hvorfor stedet er et høl?

Anonymkode: c0ad1...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...