Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper

Som barnefar har han betydelig mer rettigheter enn barnas bestefar. Den som skal bite i seg her er bestefaren selvfølgelig.

Han får innse at "den lille prinsessen" ikke er så prinsesse som han trodde, og be om unnskyldning til barnets far.

Anonymous poster hash: c9242...713

Greit nok det, men her kan han velge å være den smarte og få bestefaren litt mer på gli siden han faktisk må ha noe med han å gjøre.

Jeg synes ofte det er smarte å møte motstand med "å ta i mot". Å møte motstand med motstand opprettholder bare konflikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsvarer det ikke, men jeg dømmer han ikke norden om og ned pga en feil han har gjort. DET er forskjellen mellom oss to :) Og jeg har ALDRI nevn at hun fikk en god seksuell erfaring med han hun kunne tatt med videre, jeg bare tok fram min erfaring med en voksen mann, som ikke var skadelig for meg..

Det må være din erfaring , selv var jeg sammens med en på 23 fra. 15/16 .alderen.

Erfaring? Den kunne jeg ha vært foruten!

Voksne menn skal ikke ha seg med 16 åringer. Jeg fikk ikke noen positiv SEXuell erfaring av denne mannen.

Jeg har møtt han i ettertid , jeg ble rasende. Jeg ble gravid med han når jeg var 17 ... Tok abort.

Dessuten så er disse mennene VELDIG barnslige som må jakte på tenårings jenter! Er ikke normalt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når debuterte du seksuelt da, frøken dobbeltmoral?

Anonymous poster hash: c9242...713

Var Ung nokk til og vite hva det gjør med en ungjente !!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være din erfaring , selv var jeg sammens med en på 23 fra. 15/16 .alderen.

Erfaring? Den kunne jeg ha vært foruten!

Voksne menn skal ikke ha seg med 16 åringer. Jeg fikk ikke noen positiv SEXuell erfaring av denne mannen.

Jeg har møtt han i ettertid , jeg ble rasende. Jeg ble gravid med han når jeg var 17 ... Tok abort.

Dessuten så er disse mennene VELDIG barnslige som må jakte på tenårings jenter! Er ikke normalt.

OK, så du har altså gjort NØYAKTIG det samme selv.

Herregud er det mulig.

Anonymous poster hash: c9242...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så du har altså gjort NØYAKTIG det samme selv.

Herregud er det mulig.

Anonymous poster hash: c9242...713

?? Hva er poenget ditt? Hvis man har opplevd det samme selv så har man erfaring med det, og DA kan man uttale seg!!!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke bare aldersforskjellen som jeg reagerer på her...

Men også at TS har rusproblemer, at han etter eget utsagn har et ganske utsvevende seksualliv med begge kjønn osv.

I denne saken er alle tapere og ikke minst det ufødte barnet som skal komme til verden under sånne forutsetninger.

Hos meg så sitter abort langt inne som et alternativ, men i denne situasjonen tror jeg det må være det beste.

Anonymous poster hash: 16103...a5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?? Hva er poenget ditt? Hvis man har opplevd det samme selv så har man erfaring med det, og DA kan man uttale seg!!!!

Det viser jo hvor fantastisk dobbeltmoralske dere KG-høner er.

Dere har selv vært 16 år og holdt på med menn langt over 20 år - fullstendig frivillig og etter eget ønske.

Og så later dere som det er noe unaturlig med det.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser jo hvor fantastisk dobbeltmoralske dere KG-høner er.

Dere har selv vært 16 år og holdt på med menn langt over 20 år - fullstendig frivillig og etter eget ønske.

Og så later dere som det er noe unaturlig med det.

Anonymous poster hash: c9242...713

KG høner?

Gå og legg deg ditt troll, kom tilbake når du ikke sitter bak et anonym :spy:

Endret av Gypsy22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

?? Hva er poenget ditt? Hvis man har opplevd det samme selv så har man erfaring med det, og DA kan man uttale seg!!!!

Da kan jo jeg også uttale meg, og ser jo at erfaringene her er både positive , som med meg og negative , som med deg. Poenget er jo at det har skjedd uansett og man kan som sagt ikke skru klokken tilbake. Nå må man bare se fremover og ikke grave i det som var :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er aldersforskjellen kun en bagatell i forhold til de langt mer alvorlige problemene til ts. Ikke rart faren reagerte. Du gjør klokt i å holde kjeft å ta den kjeften du får. Jobb med deg selv og bevis att du er villig til å få orden i livet. Ja, også rusmisbrukere får samvær. Men det blir veldig kontrollert med tilsyn og du kan se langt etter å få ha ungen alene hjemme hos deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo jeg også uttale meg, og ser jo at erfaringene her er både positive , som med meg og negative , som med deg. Poenget er jo at det har skjedd uansett og man kan som sagt ikke skru klokken tilbake. Nå må man bare se fremover og ikke grave i det som var :)

Klart at alle kan uttale seg, men jeg tenker selv at det ikke er heldig. I dag når jeg er voksen og vet hvilke grenser jeg setter for mitt liv og min kropp.

Har en kjæreste i dag som er 20 år eldre en meg, er noe helt annet når man er voksen og være i et forhold der begge har livserfaring .

Kontra 15/16. Man må tenke på den mentale alderen også.

For meg er det uakseptabelt at ung jenter som ikke har den mentale bite på plass skal ha forhold til eldre , gutter fra 18-30.

Denne jenten som TS beskriver kan har heller ikke brukt annen prevensjon en kondom. Hvis man er aktiv så går de fleste på p piller eller lignende ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Klart at alle kan uttale seg, men jeg tenker selv at det ikke er heldig. I dag når jeg er voksen og vet hvilke grenser jeg setter for mitt liv og min kropp.

Har en kjæreste i dag som er 20 år eldre en meg, er noe helt annet når man er voksen og være i et forhold der begge har livserfaring .

Kontra 15/16. Man må tenke på den mentale alderen også.

For meg er det uakseptabelt at ung jenter som ikke har den mentale bite på plass skal ha forhold til eldre , gutter fra 18-30.

Denne jenten som TS beskriver kan har heller ikke brukt annen prevensjon en kondom. Hvis man er aktiv så går de fleste på p piller eller lignende ...

Selvsagt kan det være uheldig, men det hjelper ikke å kjefte når skade allerede er skjedd. Det gjør bare alt vondt verre, Jeg reagerte på måten folk dømmer TS på. Om det er sant det dere sier om at han har problemer med rus, flere seksuelle forhold og noe ustabil hverdag, vil jeg tro han selv kan ha problemer i livet sitt. Og hva har forårsaket disse problemene?

Han er kanskje ikke så ressurssterk og trenger hjelp selv?

Kanskje har han ikke hatt det så lett selv og trenger oppmuntring, støtte og forståelse?

Men det ser ingen, de bare dømmer og dømmer og dømmer.

Utifra det jeg har lest av TS innlegg før, så virker han som en varm og god person. Kanskje han bare er uheldig med valgene i livet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er 24 og hun 16 så skjønner jeg hvorfor han ble sinna...

Dette er fullt lovlig og naivt å tro at det har noe med han å gjøre.

Når jeg var 16 hadde jeg sex med flere i den alderen. Noen ganger løy jeg om min egen alder også ;)

Anonymous poster hash: 5614c...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært forelder til denne jenta og denne situasjonen oppstått hadde både TS og jenta fått høre det. Ja, hun er over seksuell lavalder, men er det sosialt akseptabelt? Faren hennes gikk kanskje for langt med å si at du burde bli innlagt, jeg kjenner ikke hele historien, og skjønner at Ts ble forbannet og tok igjen. Kanskje ikke det smarteste, men jeg forstår reaksjonen til både TS og faren til jenta.

Men hvordan kommer en 24 åring i kontakt med en 16 åring? Og slik at det ender opp som en ons? Jeg var aldri på fest som ungdom (16-20ish), så jeg har litt problemer med å forstå hvordan 16 og 24 åringer kan ha samme omgangskrets.

Hva jeg tror det er best TS gjør nå? Holde en lav profil, beklage for stygge kommentarer til faren til jenta, og holde kontakt med jenta for å samarbeide om barnet de nå venter. Situasjonen er langt fra ideell, men man må prøve å gjøre det beste ut av det uansett om det innebærer at TS må svelge noen kameler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan det være uheldig, men det hjelper ikke å kjefte når skade allerede er skjedd. Det gjør bare alt vondt verre, Jeg reagerte på måten folk dømmer TS på. Om det er sant det dere sier om at han har problemer med rus, flere seksuelle forhold og noe ustabil hverdag, vil jeg tro han selv kan ha problemer i livet sitt. Og hva har forårsaket disse problemene?

Han er kanskje ikke så ressurssterk og trenger hjelp selv?

Kanskje har han ikke hatt det så lett selv og trenger oppmuntring, støtte og forståelse?

Men det ser ingen, de bare dømmer og dømmer og dømmer.

Utifra det jeg har lest av TS innlegg før, så virker han som en varm og god person. Kanskje han bare er uheldig med valgene i livet sitt?

Man tar valg, man er detter ikke bare oppå en 16 åring.

Han er 24 år gammel, selv tenker jeg at alle får stå for hva de gjør. Han er voksen nokk til og vite ha som er rett og galt.

For meg så virker det som at man skal gi forståelse og omsorg til noen som egentlig burde ta handling og stå for sine handlinger .

Jada , vi kan skrive søte koselige greier, men hvis det skal til et barn til verdenen pga dette så er det ikke rart at folk her inne reagerer. DET er ikke de voksne som trenger hjelp , sliter osv .. Det er det ufødte barnet. Det vekker mye sinne hoss folk . Er alt for mange barn i Norge som har blitt tatt i omsorgsovertakelse ..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner hvorfor faren ble sint, men må si det var en fryktelig smakløs måte å snakke til en annen person på.

Nå har vi bare hørt trådstarters versjon da. Det kan hende at farens er litt annerledes.

Anonymous poster hash: 16103...a5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Nå har vi bare hørt trådstarters versjon da. Det kan hende at farens er litt annerledes.

Anonymous poster hash: 16103...a5c

Hvilken forskjell utgjør det? Alle (eller de fleste) vet hvorfor faren ble forbanna, det forklarte jo TS i startinnlegget, og de fleste her inne klarer også å forstå hvorfor han ble sint. Jeg mener, uavhengig av farens versjon, at man ikke skal snakke slik til et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken forskjell utgjør det? Alle (eller de fleste) vet hvorfor faren ble forbanna, det forklarte jo TS i startinnlegget, og de fleste her inne klarer også å forstå hvorfor han ble sint. Jeg mener, uavhengig av farens versjon, at man ikke skal snakke slik til et annet menneske.

Hvordan tror du at du hadde reagert i samme situasjon da?

Når du ser at livet til datteren din blir ødelagt på denne måten...

Jeg vet i hvertfall hvordan jeg hadde reagert :ler:.

Anonymous poster hash: 16103...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kommer en 24 åring i kontakt med en 16 åring? Og slik at det ender opp som en ons? Jeg var aldri på fest som ungdom (16-20ish), så jeg har litt problemer med å forstå hvordan 16 og 24 åringer kan ha samme omgangskrets.

Du får spørre de mange kvinnene her inne som har erfaring med det.

En vanlig variant er at man utgir seg for å være eldre enn man er.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...