Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Han som har gjort datteren gravid er en 24 år gammel narkoman. Regner med att det også er noe av grunnen til att faren reagerer sånn

Anonymous poster hash: 4ca75...910

Og hvorfor har dattera hans sex med en 24-årig narkoman?

Anonymous poster hash: c9242...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor har dattera hans sex med en 24-årig narkoman?

Anonymous poster hash: c9242...713

Kanskje fordi hun er 16 og vet ikke bedre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en mannlig ff, og en dame i 40 årene, og en jevnaldrende venninne osv..... I følge TS sine egne innlegg her inne.

Og alt på omtrent samme tid.... Så det er mye som er motbydelig her....

Anonymous poster hash: 16103...a5c

Forhåpentligvis er alt bare trolleri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du TS poster veldig mye rart her inne. Du har en knullevenninne som er ett år yngre og er forelska i deg, du har en elskerinne på 40, du har en mannlig elsker som gjør deg usikker på legningen din og nå har du også gjort en 16-åring gravid!! Hvordan får du tid til å opprettholde alle disse relasjonene?

I tillegg sliter du med rusproblemer? Hvis det stemmer at du skal bli far så burde du virkelig ta tak i deg selv, for etter alt det du poster her inne så virker det som livet ditt er et kaos du burde få ordnet opp i.



Anonymous poster hash: 01aa5...fdb
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor har dattera hans sex med en 24-årig narkoman?

Anonymous poster hash: c9242...713

For att hun er ung og uvitende kanskje. Møtte selv en tulling i den alderen som jeg var overbevist om att var mitt livs kjærlighet. Att han var pillemisbruker var jeg helt blind for. Han var jo så snill og bare misforstått av alle. Mente jeg DA. Nå ser jeg jo hvorfor pappa ikke likte han. Takk gud for att jeg ikke ble gravid da.

Anonymous poster hash: 4ca75...910

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han kjeftet på meg. Ting han sa.

Ja. Han er faren hennes og sint og skremt. Trodde du seriøst at han skulle klare å oppføre seg rasjonelt her? Virker sim du ikke har så mye empati for andre når du ikke skjønner hvordan denne mannen har det nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Hva mer det vi liksom trenger å vite?

En VOKSEN MANN på 24 eller 29 år har ingenting med en tenåring å gjøre.

Visste ikke at det var så kontroversielt å mene at voksne menn ikke har noe i sengen til en tenåring å gjøre.

Men nå har han jo vært i sengen hennes og gjort henne gravid, skaden er skjedd. Så hvilke hensikter er det å skjelle og smelle på en umoden måte. Hjelper det dattera eller han ?

Jeg kan skjønne faren,men ikke oppførselen hans for det hjelper ingen .

Advarsel, men nå kommer noe kvinner vs menn betrakninger. :blomst: Mitt inntrykk er at du som kvinne ser mer "romantisk" på dette og lar tvilen komme tiltalte tilgode. Må ikke dømme han så hardt. Moren til 16 åringen var heller ikke rasende, det var det pappa som var.

Tipper også det er mest menn som slakter 24 åringens oppførsel i denne tråden også.

Mulig det er fordi menn ikke ser på sin datter som annet enn den lille jenta (nærmest til evig tid). Men det kan også være at menn veit hvordan menn (ofte) er.

Jeg veit hva jeg mener om 24 åringer som henger med 16 åringer og gjør dem gravide men det egner seg ikke skriftlig. De som dreiv med rusbrussjekking var utelukende loosers som måtte ned i modenhet og alder for få sjangs.

Åja, da vet du mer enn meg. Har ikke fått med meg at han henger med 16 åringer på fritiden. Men skaden er allerede skjedd og jeg mener at det ikke nytter å strø salt i såret og henge han mer ut.

Og hvorfor skal bare han få skylden? Jeg har selv vært 16 år og var da ikke så uskyldig i den alderen. Visste da hva jeg gjorde og hva jeg ville. Hadde god nytte av å bli lært litt opp av en 29 åring da. Selv om det ikke er så forsvarlig kanskje, men vet man egentlig hva som har skjedd her? Systematisk utnyttelse, en som ikke får noe annet, eller en one night stand? Synes historien bak bør legges mer til grunn før man dømmer.

Vi mennesker er dessverre ikke perfekte, iallefall ikke jeg og jeg angrer på mye jeg har gjort og fått opplevd. Men jeg vokser på erfaringer og til slutt kan man ta de beste valgene basert på egen feil og erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16år gamle jenter kan være ganske eventyrlystne, pågående, utspekulerte og fremmelige.

Hilsen søsteren til ei



Anonymous poster hash: b1357...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16år gamle jenter kan være ganske eventyrlystne, pågående, utspekulerte og fremmelige.

Hilsen søsteren til ei

Anonymous poster hash: b1357...07e

Det er jo en ennå større grunn for at voksne menn burde styre unna de og ikke utnytte denne eventyrlysten

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ennå større grunn for at voksne menn burde styre unna de og ikke utnytte denne eventyrlysten

Og en kløpper til å få seg et ligg med naive menn.

Ofte jenter som er dårlig oppdratt dette.

Anonymous poster hash: b1357...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hadde rett i at faren ikke kan legge alt ansvar på deg. Hadde jeg vært 16 og blitt gravid så er det ikke bare gutten min far hadde blitt sint på, men mest meg.

Det er like mye begge sitt ansvar, inkludert hans lille (ikke lenger så skinnende) engel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi late som om jenter er uskyldige små prinsesssr nå?

Jenter i denne alderen har ofte allerede hatt flere titalls sexpartnere, og er vel så erfarne som en hvilken som helst 24-årig mann.

Det har ingen hensikt at faren driver og skjeller ut han som skal være faren til barnebarnet. Det skyldes en misforstått tankegang om at jenta hans er en uskyldig liten prinsesse, noe hun opplagt ikke er.

Det eneste som betyr noe nå er at barnet som kommer får en god oppvekst. Faren til 16-åringen bør be om unnskyldning.

Anonymous poster hash: c9242...713

Ofte? Flere titalls? Så du mener at 16-åringer ofte har hatt sex med 30 personer eller flere?

Enten har du en utrolig sær omgangskrets, eller så er du fullstendig på bærtur.

Og hvorfor skal bare han få skylden?

Tror du ikke jenta har fått sin dose med kjeft, hun også?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Uansett hvor uspekulerte og villige 16-åringer kan være burde en 24-åring ha mer peiling og livserfaring til å vite at man styrer unna.

Det er hun som får barndommen ødelagt, det er hun som må utsette videre drømmer og det er hun som alltid må tilpasse seg til barnets behov fremover.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte? Flere titalls? Så du mener at 16-åringer ofte har hatt sex med 30 personer eller flere?

Enten har du en utrolig sær omgangskrets, eller så er du fullstendig på bærtur.

Ja, KG består vel muligens av sære folk. Det et uansett nok av jenter her som har hatt et hav av forskjellige sexpartnere i ung alder.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe veldig galt med en voksen mann som putter pikken inn i en tenåring som teknisk sett er ett barn. Direkte motbydelig.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

Du synes altså at helt naturlig, normal sex mellom to kjønnsmodne mennesker er motbydelig.

Deg om det.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mamma til en 16-åring og hadde hun kommet hjem og sagt at hun var blitt gravid med en som var på din alder, hadde jeg blitt minst like rasende som faren hennes ble.



Anonymous poster hash: fbb21...fb2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes altså at helt naturlig, normal sex mellom to kjønnsmodne mennesker er motbydelig.

Deg om det.

Anonymous poster hash: c9242...713

Nei, hvis du mener noe annet så deg om det. Bare vent til du blir forelder selv...

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis du mener noe annet så deg om det. Bare vent til du blir forelder selv...

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

Jeg synes ikke helt naturlig sex er motbydelig jeg. Må være en KG-hønegreie.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...