Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Interessant med KG. Full av både kyr som har glemt at de var kalv, og til og med kalver som har glemt de er kalv.

Mange av dere holdt sikkert på med menn over 20 når dere var 16 sjøl. Kikk dere litt i speilet.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke helt naturlig sex er motbydelig jeg. Må være en KG-hønegreie.

Anonymous poster hash: c9242...713

Tror de fleste som har slått hardt ned på ts i tråden er menn, meg selv inkludert. Så hvis mener det er ok å gå etter jentunger fordi du ikke får noen på din egen alder;

skjerp deg!

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Interessant med KG. Full av både kyr som har glemt at de var kalv, og til og med kalver som har glemt de er kalv.

Mange av dere holdt sikkert på med menn over 20 når dere var 16 sjøl. Kikk dere litt i speilet.

Anonymous poster hash: c9242...713

Og nettopp derfor advarer flere vi flere unge jenter slik de ikke går i samme fella

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har gjort noe galt, men ikke noe så ille at du fortjener all fordømmelsen du får her inne. Å kalle det motbydelig blir bare dumt når 16år gamle jenter kan være veldig seksuelt modne, både når det gjelder erfaring og utseende. Men jeg syns allikevel det er galt, fordi de psykisk sett ikke er ansvarlig nok til å vite hva som er best for de. Noe hun jenta her er et tydelig eksempel på.

Og jeg forstår veldig godt farens reaksjon, utblåsningen hans mot deg er kanskje ikke 100% rettferdig, men 100% forståelig. Ikke forvent noen unnskyldning fra han sin side. Jeg forstår at du har opplevd mye dritt i livet tidligere, og at du da er veldig kjapp med å forsvare deg når du føler du blir urettferdig behandlet. Men denne gangen synes jeg du bare skal la det gå. Prøv å sett deg inn i faren hennes sitt sted for å forstå hvordan han reagerer som han gjør.

Hvis jeg var deg ville jeg bare lagt meg flat.



Anonymous poster hash: 20b6d...43c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste som har slått hardt ned på ts i tråden er menn, meg selv inkludert. Så hvis mener det er ok å gå etter jentunger fordi du ikke får noen på din egen alder;

skjerp deg!

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

Ja, jeg vet at mange menn har behov for å være storkar på andre menns vegne for å vise damene hvor tøffe de er.

Hvorfor føler du dette behovet?

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp derfor advarer flere vi flere unge jenter slik de ikke går i samme fella

Hvor i denne tråden advares unge jenter mot dette?

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi late som om jenter er uskyldige små prinsesssr nå?

Jenter i denne alderen har ofte allerede hatt flere titalls sexpartnere, og er vel så erfarne som en hvilken som helst 24-årig mann.

Det har ingen hensikt at faren driver og skjeller ut han som skal være faren til barnebarnet. Det skyldes en misforstått tankegang om at jenta hans er en uskyldig liten prinsesse, noe hun opplagt ikke er.

Det eneste som betyr noe nå er at barnet som kommer får en god oppvekst. Faren til 16-åringen bør be om unnskyldning.

Anonymous poster hash: c9242...713

Haha pisspreik !!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en mannlig ff, og en dame i 40 årene, og en jevnaldrende venninne osv..... I følge TS sine egne innlegg her inne.

Og alt på omtrent samme tid.... Så det er mye som er motbydelig her....

Anonymous poster hash: 16103...a5c

Ingenting slår sex med barn altså. Voksne mennesker i det minste voksne mennesker.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at mange menn har behov for å være storkar på andre menns vegne for å vise damene hvor tøffe de er.

Hvorfor føler du dette behovet?

Anonymous poster hash: c9242...713

Jeg føler behov for å fortelle deg at du ikke kan sette merkelappen "kg-hønegreie" på all kritikk som ikke passer deg. ;)

Anonymous poster hash: 36c82...b5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har han jo vært i sengen hennes og gjort henne gravid, skaden er skjedd. Så hvilke hensikter er det å skjelle og smelle på en umoden måte. Hjelper det dattera eller han ?

Jeg kan skjønne faren,men ikke oppførselen hans for det hjelper ingen .

Åja, da vet du mer enn meg. Har ikke fått med meg at han henger med 16 åringer på fritiden. Men skaden er allerede skjedd og jeg mener at det ikke nytter å strø salt i såret og henge han mer ut.

Og hvorfor skal bare han få skylden? Jeg har selv vært 16 år og var da ikke så uskyldig i den alderen. Visste da hva jeg gjorde og hva jeg ville. Hadde god nytte av å bli lært litt opp av en 29 åring da. Selv om det ikke er så forsvarlig kanskje, men vet man egentlig hva som har skjedd her? Systematisk utnyttelse, en som ikke får noe annet, eller en one night stand? Synes historien bak bør legges mer til grunn før man dømmer.

Vi mennesker er dessverre ikke perfekte, iallefall ikke jeg og jeg angrer på mye jeg har gjort og fått opplevd. Men jeg vokser på erfaringer og til slutt kan man ta de beste valgene basert på egen feil og erfaringer :)

Fordi han er voksen. Hva er egentlig galt med deg som gjør en hendelse hvor en voksen mann smeller en unge på tjukka som en seksuell opplærende erfaring? Jeg visste at du hadde ett ganske skrudd syn på sex, men å forsvare at en voksen ligger med barn hadde jeg aldri trodd om deg.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gjort det samme mot min datter hadde du ikke hatt mere understell! da ... Måtte du ha pisset sittende!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke helt naturlig sex er motbydelig jeg. Må være en KG-hønegreie.

Anonymous poster hash: c9242...713

Voksne som har sex med barn er motbydelig jo. Om du er uenig er det deg det er noe alvorlig galt med.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hvor i denne tråden advares unge jenter mot dette?

Anonymous poster hash: c9242...713

HI er et godt eksempel på hvor dette er for sent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Tror ikke faren kan nekte deg å se barnet hummels. Du har tross alt ikke gjort noe ulovlig her.

Slik jeg ser det har du to muligheter.

1. Ta på deg skyld for å få faren til å holde kjeft i det lange løp. Med det mener jeg ikke å gi opp barnet. Bare å si at du gikk over streken.

2. Sette opp en front og gi totalt faen i fyren.

Personlig tror jeg du faktisk får mer ut av å bare bite i deg at han kjeller deg ut osv. Hvis du skal se dette barnet i fremtiden må du ha noe med faren hennes å gjøre også. Bedre om du får han litt mer på godfot.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes altså at helt naturlig, normal sex mellom to kjønnsmodne mennesker er motbydelig.

Deg om det.

Anonymous poster hash: c9242...713

Jeg ble kjønnsmoden som 10 åring. Synes du det er greit at 24 åringer har sex med 10 åringer?

Anonymous poster hash: d9c10...21f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Fordi han er voksen. Hva er egentlig galt med deg som gjør en hendelse hvor en voksen mann smeller en unge på tjukka som en seksuell opplærende erfaring? Jeg visste at du hadde ett ganske skrudd syn på sex, men å forsvare at en voksen ligger med barn hadde jeg aldri trodd om deg.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

Jeg forsvarer det ikke, men jeg dømmer han ikke norden om og ned pga en feil han har gjort. DET er forskjellen mellom oss to :) Og jeg har ALDRI nevn at hun fikk en god seksuell erfaring med han hun kunne tatt med videre, jeg bare tok fram min erfaring med en voksen mann, som ikke var skadelig for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Voksne som har sex med barn er motbydelig jo. Om du er uenig er det deg det er noe alvorlig galt med.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

Så du synes det er motbydelig når f.eks. en 18-åring har sex med en 17-åring?

Den ene er jo "voksen" og den andre et "barn".

Nei, dette tror jeg ikke engang du får med deg den hysteriske KG-hønsegården på.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjønnsmoden som 10 åring. Synes du det er greit at 24 åringer har sex med 10 åringer?

Anonymous poster hash: d9c10...21f

Les den norske lov. Det er ikke ulovlig å ha sex med en som er over sexuell lavalder. Hummels har ikke gjort noe ulovlig så hvorfor klikke vinkel?

Anonymous poster hash: b1093...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke faren kan nekte deg å se barnet hummels. Du har tross alt ikke gjort noe ulovlig her.

Slik jeg ser det har du to muligheter.

1. Ta på deg skyld for å få faren til å holde kjeft i det lange løp.

2. Sette opp en front og gi totalt faen i fyren.

Personlig tror jeg du faktisk får mer ut av å bare bite i deg at han kjeller deg ut osv. Hvis du skal se dette barnet i fremtiden må du ha noe med faren hennes å gjøre også. Bedre om du får han litt mer på godfot.

Som barnefar har han betydelig mer rettigheter enn barnas bestefar. Den som skal bite i seg her er bestefaren selvfølgelig.

Han får innse at "den lille prinsessen" ikke er så prinsesse som han trodde, og be om unnskyldning til barnets far.

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gjort det samme mot min datter hadde du ikke hatt mere understell! da ... Måtte du ha pisset sittende!

Når debuterte du seksuelt da, frøken dobbeltmoral?

Anonymous poster hash: c9242...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...