Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Jeg blir satt ut av din manglende forståelse for å forstå helt vanlig tekst.

Om du ikke forstår at linken viste til et motbevis for din påstand, så kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til.

Også prøver du så godt du kan med å ta inn andre argumenter fra helt irrelevante tråder inn hit, som du heller forsåvidt ikke har forstått for å gjøre et krampelignende forsøk på hente deg inn. Trist rett og slett.

Bare bli satt ut du, og mens du er det kan du få tenke ut argumenter for hvorfor vi som samfunn skal godta at voksne mennesker har sex med tenåringer, for du må huske på en ting Timza, det at du ikke selv føler at det ble begått overgrep mot deg, betyr ikke at den voksne damen ikke gjorde det, for hun var den voksne her, hun visste bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt gjorde du det. Du syntes du var kul og tøff forzi du hadde hatt sex med en voksen. Betyr ikke at hum voksne var noe mindre patetisk av den grunn

Dette "fuckfriend" forholdet forble en hemmelighet ganske lenge, så jeg følte absolutt ingen behov for å skryte om det nei. Men om du må lage en unnskyldning for at det forekommer, så hver så god.

Jaja, om hun var patetisk så var hun vell det da. For meg var hun så absolutt ikke det, og jeg har hatt god nytte av å være bekjent med henne i senere tid for andre seksuelle opplevelser med andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bli satt ut du, og mens du er det kan du få tenke ut argumenter for hvorfor vi som samfunn skal godta at voksne mennesker har sex med tenåringer, for du må huske på en ting Timza, det at du ikke selv føler at det ble begått overgrep mot deg, betyr ikke at den voksne damen ikke gjorde det, for hun var den voksne her, hun visste bedre.

Et overgrep er da ikke et overgrep om begge parter er frivillig med på det.

Du har jo laget din egen betydningen av dette ordet også du.

Se her:

"Et overgrep vil si at et menneske krenker et annet menneskes rettigheter. Overgrep kan ramme begge kjønn i alle aldre. Dette er situasjoner og opplevelser som skaper frykt, sorg, sinne og frustrasjon."

Jeg følte aldri frykt, sorg, sinne eller frustrasjon. Heller det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et overgrep er da ikke et overgrep om begge parter er frivillig med på det.

Du har jo laget din egen betydningen av dette ordet også du.

Se her:

"Et overgrep vil si at et menneske krenker et annet menneskes rettigheter. Overgrep kan ramme begge kjønn i alle aldre. Dette er situasjoner og opplevelser som skaper frykt, sorg, sinne og frustrasjon."

Jeg følte aldri frykt, sorg, sinne eller frustrasjon. Heller det motsatte.

Kanskje ikke det.

Men du har allikevel ikke forståelse for at voksne mennesker ikke skal ha sex med 16 åringer.

Så noe har nok skjedd i den prosessen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et overgrep er da ikke et overgrep om begge parter er frivillig med på det.

Du har jo laget din egen betydningen av dette ordet også du.

Se her:

"Et overgrep vil si at et menneske krenker et annet menneskes rettigheter. Overgrep kan ramme begge kjønn i alle aldre. Dette er situasjoner og opplevelser som skaper frykt, sorg, sinne og frustrasjon."

Jeg følte aldri frykt, sorg, sinne eller frustrasjon. Heller det motsatte.

Du har internalisert overgrepet og ikke lært at voksne folk skal holde seg unna tenåringer.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har internalisert overgrepet og ikke lært at voksne folk skal holde seg unna tenåringer.

Jeg var en del av det ja, men det var aldri et overgrep. Som sagt, se definisjonen på hva et overgrep er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette "fuckfriend" forholdet forble en hemmelighet ganske lenge, så jeg følte absolutt ingen behov for å skryte om det nei. Men om du må lage en unnskyldning for at det forekommer, så hver så god.

Jaja, om hun var patetisk så var hun vell det da. For meg var hun så absolutt ikke det, og jeg har hatt god nytte av å være bekjent med henne i senere tid for andre seksuelle opplevelser med andre jenter.

Tydeligvis ikke siden du har et så fucka forhold til seksualitet. Du er jo tydeligvis blitt skikkelug lett på tråden etter den opplevelsen. Og vet du hva? Alle jenter syns ikke det sammer er bra i sengen. Alle har ulike preferanser. Så hun du hadde sex med da du var ung har overhode ikke gjort deg til npen sexgud om du trodde det. Og selv om du ikke fprtalte noe om det, så er det tydelig at du var stolt som en hane. Tror ikke du hadde vært like stolt om damen var så frekk at hun lurte på seg en graviditet. Da tenker jeg du ikke hadde vært så høy i hatten lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en del av det ja, men det var aldri et overgrep. Som sagt, se definisjonen på hva et overgrep er for noe.

Det var et overgrep om du ville det selv eller ikke, for kjerringa visste bedre, men likevel hadde hun sex med alt for unge deg. Og jo, Timza, noe har skjedd med deg etter det her, men i stedet for og ha lært at det her ikke er greit, så fremholder du at voksne skal få pule tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en del av det ja, men det var aldri et overgrep. Som sagt, se definisjonen på hva et overgrep er for noe.

Hvorfor ble dette forholdet holdt skjult?

Om dette var så utrolig fantastisk, burde det ikke bli holdt hemmelig.

Du burde jo tatt henne hjem til mammaen din.

Du var jo tross alt lovlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det.

Men du har allikevel ikke forståelse for at voksne mennesker ikke skal ha sex med 16 åringer.

Så noe har nok skjedd i den prosessen...

Hvorfor skal jeg ha forståelse for det når jeg har et veldig bra minne rundt det selv?

Siden vi er inne på overgrep, så blir det kun et overgrep om man bruker sin maktpossisjon for å få det en vil ha. Følte jeg at jeg "måtte" ha sex med dama, så hadde det vært et overgrep, men det var aldri noe jeg "måtte" gjøre. Jeg ønsket å ha sex fordi sex var/er deilig. Det var spennende å ha sex med ei dame som var såpass mye eldre, og det finnes faktisk et ord for det: Gerontofili.

Jeg vil ikke påstå at jeg har Gerontofili, men det at det faktisk har et navn betyr at det er fult mulig å like mennesker som er endel eldre enn seg også. Og denne feitsjen kan like så godt starte når man begynner å leke med seksualitet, som når en blir eldre.

Om argumentet er at de eldre kvinnene og mennene er tåpelige, latterlige og umodne som har sex med yngre mennesker, så ja vell. Da er de vell tåpelige, latterlige og umodne mennesker for de som absolutt ikke forstår tankesettet. Da vil jeg påstå at man mangler empati også, om man ikke klarer å sette seg inn i andre menneskers liv og tankesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg ha forståelse for det når jeg har et veldig bra minne rundt det selv?

Siden vi er inne på overgrep, så blir det kun et overgrep om man bruker sin maktpossisjon for å få det en vil ha. Følte jeg at jeg "måtte" ha sex med dama, så hadde det vært et overgrep, men det var aldri noe jeg "måtte" gjøre. Jeg ønsket å ha sex fordi sex var/er deilig. Det var spennende å ha sex med ei dame som var såpass mye eldre, og det finnes faktisk et ord for det: Gerontofili.

Jeg vil ikke påstå at jeg har Gerontofili, men det at det faktisk har et navn betyr at det er fult mulig å like mennesker som er endel eldre enn seg også. Og denne feitsjen kan like så godt starte når man begynner å leke med seksualitet, som når en blir eldre.

Om argumentet er at de eldre kvinnene og mennene er tåpelige, latterlige og umodne som har sex med yngre mennesker, så ja vell. Da er de vell tåpelige, latterlige og umodne mennesker for de som absolutt ikke forstår tankesettet. Da vil jeg påstå at man mangler empati også, om man ikke klarer å sette seg inn i andre menneskers liv og tankesett.

Du innbiller deg at alle er lik deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble dette forholdet holdt skjult?

Om dette var så utrolig fantastisk, burde det ikke bli holdt hemmelig.

Du burde jo tatt henne hjem til mammaen din.

Du var jo tross alt lovlig!

Fordi jeg ikke hadde lyst til å være opptatt. Det var et fuckfriend forhold, og kun det. Om det var enklere å beholde denne relasjonen ved å ikke bable ut om det, så var det det beste. Og jeg forstår jo at det var det beste, med tanke på alle dømmende personene som vandrer rundt. Du og Gjest er perfekte eksempler på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du innbiller deg at alle er lik deg?

Nei, som sagt innehaver jeg evnen til å føle empati og sympati.

Men godt du atter engang viser din manglende forståleses evne om det var dette du fikk ut av innlegget mitt.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal jeg ha forståelse for det når jeg har et veldig bra minne rundt det selv?

Siden vi er inne på overgrep, så blir det kun et overgrep om man bruker sin maktpossisjon for å få det en vil ha. Følte jeg at jeg "måtte" ha sex med dama, så hadde det vært et overgrep, men det var aldri noe jeg "måtte" gjøre. Jeg ønsket å ha sex fordi sex var/er deilig. Det var spennende å ha sex med ei dame som var såpass mye eldre, og det finnes faktisk et ord for det: Gerontofili.

Jeg vil ikke påstå at jeg har Gerontofili, men det at det faktisk har et navn betyr at det er fult mulig å like mennesker som er endel eldre enn seg også. Og denne feitsjen kan like så godt starte når man begynner å leke med seksualitet, som når en blir eldre.

Om argumentet er at de eldre kvinnene og mennene er tåpelige, latterlige og umodne som har sex med yngre mennesker, så ja vell. Da er de vell tåpelige, latterlige og umodne mennesker for de som absolutt ikke forstår tankesettet. Da vil jeg påstå at man mangler empati også, om man ikke klarer å sette seg inn i andre menneskers liv og tankesett.

Stakkars gutt. Du er damaged. Og du har misforstått. Gerontofili er å tenne på eldre, som i gamle mennesker. Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble dette forholdet holdt skjult?

Om dette var så utrolig fantastisk, burde det ikke bli holdt hemmelig.

Du burde jo tatt henne hjem til mammaen din.

Du var jo tross alt lovlig!

Godt innlegg.

Hvorfor skal jeg ha forståelse for det når jeg har et veldig bra minne rundt det selv?

Siden vi er inne på overgrep, så blir det kun et overgrep om man bruker sin maktpossisjon for å få det en vil ha. Følte jeg at jeg "måtte" ha sex med dama, så hadde det vært et overgrep, men det var aldri noe jeg "måtte" gjøre. Jeg ønsket å ha sex fordi sex var/er deilig. Det var spennende å ha sex med ei dame som var såpass mye eldre, og det finnes faktisk et ord for det: Gerontofili.

Jeg vil ikke påstå at jeg har Gerontofili, men det at det faktisk har et navn betyr at det er fult mulig å like mennesker som er endel eldre enn seg også. Og denne feitsjen kan like så godt starte når man begynner å leke med seksualitet, som når en blir eldre.

Om argumentet er at de eldre kvinnene og mennene er tåpelige, latterlige og umodne som har sex med yngre mennesker, så ja vell. Da er de vell tåpelige, latterlige og umodne mennesker for de som absolutt ikke forstår tankesettet. Da vil jeg påstå at man mangler empati også, om man ikke klarer å sette seg inn i andre menneskers liv og tankesett.

Tankesettet heter hebefili og det er noe vi ikke er interessert i å la gå utover tenåringene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke hadde lyst til å være opptatt. Det var et fuckfriend forhold, og kun det. Om det var enklere å beholde denne relasjonen ved å ikke bable ut om det, så var det det beste. Og jeg forstår jo at det var det beste, med tanke på alle dømmende personene som vandrer rundt. Du og Gjest er perfekte eksempler på akkurat det.

Hva er du et eksempel på da?

Du er fucka opp seksuelt.

Ikke forstår du hvor skadelige slike forhold kan være for ungdom.

Empati er ikke din sterke side da du ikke innser at alle ikke er lik deg!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et overgrep om du ville det selv eller ikke, for kjerringa visste bedre, men likevel hadde hun sex med alt for unge deg. Og jo, Timza, noe har skjedd med deg etter det her, men i stedet for og ha lært at det her ikke er greit, så fremholder du at voksne skal få pule tenåringer.

Jaja, for du er synsk sant? Helt latterlig at du liksom skal påberope deg det at du vet dette bedre enn meg selv som var midt oppi det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som sagt innehaver jeg evnen til å føle empati og sympati.

Men godt du atter engang viser din manglende forståleses evne om det var dette du fikk ut av innlegget mitt.

Så argumenter skikkelig å få oss til å forstå hvorfor vi skal la tenåringene være seksuelle byttedyr for hebefile mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er gjentatte ganger blitt ryddet for avsporinger og personangrep.

Nå er tråden stengt.

Spørsmål tas på PM.

MissStiles, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...