Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Så hvis det er utenfor temaet, hvorfor tar du det opp?

Folk som møtte hverandre tidlig, selv menn i 20 alderen og jenter ned i 16 års alderen har endt opp med å bli gifte, få barn og den slags. Det å si at det er en uting er å dra det langt uten å vite omstendighetene.

Jeg er enig at det er en uting hvis mannen kun ønsker å tømme seg, og her har Hummels innrømmet galt.

Hva mer trenger dere å vite? Det er personhetsen jeg kom inn her og reagerte på.

Du kødder? Har du vært delaktig i denne tråden uten å ha sett personhetsen og mobbingen mot Hummels?

Jeg sier at alt er relativt. Jeg sier at man kan forsvare et slikt forhold ettersom flere ender opp lykkelige. Det dere gjør er å angripe alt dere ser så lenge det er litt aldersforskjell med i bildet. Og i tillegg utfører non-stop angrep mot en bruker her inne, og det er på en måte helt ok?

Nå må du slutte med dette tullet ditt!

Du klarer ikke å si med rene ord hvorfor du forsvarer voksne menneskers rett til å ha sex med ungdommer!

Jeg svarer på dine innlegg som er preget av en ting.

Jenta er lovlig!

Modenhet hennes, samt det at ungdommer ikke skal ha seksuelle relasjoner med voksne klarer du ikke å svare for.

Det er ifølge deg ikke så viktig det.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var den som snakket om barna i afrika og din ressursterke kusine, men jeg har ikke sett noe svar fra deg om det var greit at din 15-årige kusine ble gravid med en voksen mann på din alder.

Klarte du ikke ta til deg sammenligningen og poenget rundt livserfaring?

Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte du ikke ta til deg sammenligningen og poenget rundt livserfaring?

Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning.

Selvfølgelig. Jeg poengterer at du driver med herskenektinger med stråmannsargument, og du er så oppfinnsom at du hermer og sier det samme tilbake. Bravo.

Men han hadde utnyttet henne uansett om hun viille eller ei, for han har ikke noe med å oppsøke tenåringer for sex og en 15-åring har ikke lov å samtykke til sex. Det vet du da.

Så forklar oss nå hvorfor du forsvarer at voksne menn puler småjenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte med dette tullet ditt!

Du klarer ikke å si med rene ord hvorfor du forsvarer voksne menneskers rett til å ha sex med ungdommer!

Jeg svarer på dine innlegg som er preget av en ting.

Jenta er lovlig!

Modenhet hennes, samt det at ungdommer ikke skal ha seksuelle relasjoner med voksne klarer du ikke å svare for.

Det er ifølge deg ikke så viktig det.

Retten er da sannelig skrevet med seksuell lavalder. Som sagt, om du mener den er for lav, så kjemp for å få den hevet. Dette har jeg sagt utallige ganger, og allikevel er det som å snakke til en vegg ettersom jeg kun hører deg gjenta deg selv til det kjedsommelige.

Jeg sier det igjen, alt er relativt. Jeg dømmer ikke folk og hopper rett på personangrep uten å vite omstendighetene først.

Hvorfor svarer du ikke på mine spørsmål og poeng og kun kommer med tåpeligheter som "tull"?

Hvorfor er det greit at folk mobber og kommer med personangrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, om hun fant en fyr som var 24 år mens hun var 16, så hadde jeg ikke hatt noe problemer med det så lenge jeg viste at omstendighetene var sanne. Altså at de endte opp sammen, og han hadde gode intensjoner med henne. Hadde han vært ute etter å utnytte henne, så hadde sangen fått en annen slutt.

Altså, jeg dømmer ikke folk før jeg vet omstendighetene. Er intensjonene snille, så er det bare flott. Er de slemme så blir det noe annet.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, om hun fant en fyr som var 24 år mens hun var 16, så hadde jeg ikke hatt noe problemer med det så lenge jeg viste at omstendighetene var sanne. Altså at de endte opp sammen, og han hadde gode intensjoner med henne. Hadde han vært ute etter å utnytte henne, så hadde sangen fått en annen slutt.

Altså, jeg dømmer ikke folk før jeg vet omstendighetene. Er intensjonene snille, så er det bare flott. Er de slemme så blir det noe annet.

Men din kusines livserfaring betyr nada her og hvor glad tror du hun hadde vært hvis hun hadde fått med seg at du trakk inn hennes liv inn i et forsvar for at voksne menn skal få pule fjortissjenter???

Tror du hun hadde bifalt det??

Så svar oss nå på hvorfor du mener det er greit at voksne mennesker har sex med tenåringer.

Og du ser nu hvor hen Hummel har havnet med sine "intensjoner", han har ødelagt en ung jentes liv pga han ikke brukte vettet han fikk utdelt.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Retten er da sannelig skrevet med seksuell lavalder. Som sagt, om du mener den er for lav, så kjemp for å få den hevet. Dette har jeg sagt utallige ganger, og allikevel er det som å snakke til en vegg ettersom jeg kun hører deg gjenta deg selv til det kjedsommelige.

Jeg sier det igjen, alt er relativt. Jeg dømmer ikke folk og hopper rett på personangrep uten å vite omstendighetene først.

Hvorfor svarer du ikke på mine spørsmål og poeng og kun kommer med tåpeligheter som "tull"?

Hvorfor er det greit at folk mobber og kommer med personangrep?

Du har fått svar!

Jeg reagerer på at du er så ensporet at du ikke ser hele bildet!

Selv om en er lovlig betyr ikke det ikke at voksne menn har rett til å pule 16 åringer!

For ørtende gang må jeg gjenta meg selv; ungdom er ikke modne nok til å ha seksuelle relasjoner med voksne mennesker!

Dette er hverken mobbing eller personangrep!

Om du ikke tåler at det kommet sterke reaksjoner på dine holdninger, er det gjerne på tide å få en realitetsorientering.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått svar!

Jeg reagerer på at du er så ensporet at du ikke ser hele bildet!

Selv om en er lovlig betyr ikke det ikke at voksne menn har rett til å pule 16 åringer!

For ørtende gang må jeg gjenta meg selv; ungdom er ikke modne nok til å ha seksuelle relasjoner relasjoner med voksne mennesker!

Dette er hverken mobbing eller personangrep!

Om du ikke tåler at det kommet sterke reaksjoner på dine holdninger, er det gjerne på tide å få en realitetsorientering.

Du, er man ikke enig med Timza, så mobber man, kommer med personangrep elelr driver med stråmannsargumentasjon. Og han rapporterer deg som fanden hvis han ikke er enige i det du skriver. Det har sin underholdningsverdi, men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men din kusines livserfaring betyr nada her og hvor glad tror du hun hadde vært hvis hun hadde fått med seg at du trakk inn hennes liv inn i et forsvar for at voksne menn skal få pule fjortissjenter???

Tror du hun hadde bifalt det??

Så svar oss nå på hvorfor du mener det er greit at voksne mennesker har sex med tenåringer.

Faen er det du snakker om? Hvorfor spør du om det samme konstant når jeg allerede har svart på det?

Er intensjonene gode der fyren er ute etter et forhold med jenta, og de finner hverandre som gode partnere, så gir jeg beng i om aldersforskjellen er der. Blir jenta utnyttet pga en kåt fyr som skal tømme seg så er det noe annet. Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv?

Som sagt er jeg mot det Hummels gjorde, men jeg er også imot angrepene mot han. Det at du prøver å vinkle det til noe annet får du ha på din egen kappe. Jeg gidder ikke å surre meg inn i noe piss du så hard som du kan prøver å generere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen er det du snakker om? Hvorfor spør du om det samme konstant når jeg allerede har svart på det?

Er intensjonene gode der fyren er ute etter et forhold med jenta, og de finner hverandre som gode partnere, så gir jeg beng i om aldersforskjellen er der. Blir jenta utnyttet pga en kåt fyr som skal tømme seg så er det noe annet. Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv?

Som sagt er jeg mot det Hummels gjorde, men jeg er også imot angrepene mot han. Det at du prøver å vinkle det til noe annet får du ha på din egen kappe. Jeg gidder ikke å surre meg inn i noe piss du så hard som du kan prøver å generere.

Hvor hen har du argumentert for hvorfor du mener det er greit at voksne mennesker puler tenåringer? Det jeg ser er unnskyldninger for utidig oppførsel. Og gode partnere??? Hva snakker du om???? Din 15-årige kusine med sin 23-årige mann igjen????

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått svar!

Jeg reagerer på at du er så ensporet at du ikke ser hele bildet!

Selv om en er lovlig betyr ikke det ikke at voksne menn har rett til å pule 16 åringer!

For ørtende gang må jeg gjenta meg selv; ungdom er ikke modne nok til å ha seksuelle relasjoner med voksne mennesker!

Dette er hverken mobbing eller personangrep!

Om du ikke tåler at det kommet sterke reaksjoner på dine holdninger, er det gjerne på tide å få en realitetsorientering.

Du har motbevis overalt på nett og i det virkelige liv. Folk finner hverandre selv om aldersforskjellen har vært stor.

Så igjen, alt er relativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var 15 år da hun STARTET å jobbe hos organisasjoner. Dette handlet om hennes livserfaring, og ikke det at hun fant noen da hun var 15.

Som sagt, om hun fant en fyr som var 24 år mens hun var 16, så hadde jeg ikke hatt noe problemer med det så lenge jeg viste at omstendighetene var sanne. Altså at de endte opp sammen, og han hadde gode intensjoner med henne. Hadde han vært ute etter å utnytte henne, så hadde sangen fått en annen slutt.

Altså, jeg dømmer ikke folk før jeg vet omstendighetene. Er intensjonene snille, så er det bare flott. Er de slemme så blir det noe annet.

Hvor gammel er du selv og hvor mange 15-16 åringer har du hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hen har du argumentert for hvorfor du mener det er greit at voksne mennesker puler tenåringer?

Dette er en stråmann, så jeg har null interesse av å argumentere for det du sier heller.

Om du ikke husker hva en stråmann er, så får du lete deg tilbake til der jeg forklarte det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en stråmann, så jeg har null interesse av å argumentere for det du sier heller.

Om du ikke husker hva en stråmann er, så får du lete deg tilbake til der jeg forklarte det for deg.

Og det å trekke inn din 15-årige kusine som jobber i organisasjoner og har så mye livserfaring at hun kan ha sex med voksne menn inn i diskusjonen er hva for noe??? ;)

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du selv og hvor mange 15-16 åringer har du hatt sex med?

Jeg hadde sex med 15-16 åringer når jeg var 15-16 år selv. Yngste jeg har hatt sex med i aldersforskjell var 8 år da jeg var 29 og jenta 21 år. Og største aldersforskjell opp var 9 år da jeg selv var 17 mens dama var 26.

Dette er relativt fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det å trekke inn din 15-årige kusine som jobber i organisasjoner og har så mye livserfaring at hun kan ha sex med voksne menn inn i diskusjonen er hva for noe??? ;)

Enda en stråmann. Jeg har aldri sagt at hun har hatt sex med eldre menn. Jeg sier at hun har mye livserfaring, og at alder ikke nødvendigvis er en fasit på dette.

Ting jeg må gi deg med teskje er overveldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sex med 15-16 åringer når jeg var 15-16 år selv. Yngste jeg har hatt sex med i aldersforskjell var 8 år da jeg var 29 og jenta 21 år. Og største aldersforskjell opp var 9 år da jeg selv var 17 mens dama var 26.

Dette er relativt fordi?

Vel, du er nok totalt ødelagt pga den de 26-årige dama drev og hadde sex med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har motbevis overalt på nett og i det virkelige liv. Folk finner hverandre selv om aldersforskjellen har vært stor.

Så igjen, alt er relativt.

Nei, der er faktisk ikke det!

Fortell meg hva en 16 åring har til felles med en voksen mann!

Fortell meg litt om kognitiv utvikling. Hva skiller en voksen fra en jentunge som gikk på ungdomsskolen i fjor!

Deretter kan du igjen prøve å svare for deg;

Hvorfor skal en voksen mann feste sammen med 16 åringer for deretter sette barn på jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en stråmann. Jeg har aldri sagt at hun har hatt sex med eldre menn. Jeg sier at hun har mye livserfaring, og at alder ikke nødvendigvis er en fasit på dette.

Ting jeg må gi deg med teskje er overveldende.

Men du hadde jo ingenting med å trekke inn din kusine i diskusjonen overhodet, for det er utenfor tema. Så hvorfor gjorde du det for?? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du er nok totalt ødelagt pga den de 26-årige dama drev og hadde sex med deg.

Av oss to Gjest, så er jeg ganske sikker på hvem som er ødelagt og ikke.

Jeg går ikke rundt i enhver tråd for å sverte menn i så høy grad og med så stor innsats som du gjør. Kanskje du skal fortelle litt om dine opplevelser for hvordan du er blitt som du er blitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...