Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Alle individer må jo lære om kroppen til det andre kjønnet. Dette gjøres gjennom erfaring.

Ingen blir mestere av å lese om sex på KG.

Jeg vet uansett at jeg lærte mye mer gjennom å ha sex med ei eldre kvinne enn jeg gjorde med mine jevnaldrende jenter på den tiden.

Ja? Og erfaring kan man ikke få dersom man er to uerfarne som eksperimenterer og prøver ut selv? Er ikke sånn at man kun blir god i sex av å bli opplært av en annen som er erfaren. To uerfarne kan fint lære seg sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja? Og erfaring kan man ikke få dersom man er to uerfarne som eksperimenterer og prøver ut selv? Er ikke sånn at man kun blir god i sex av å bli opplært av en annen som er erfaren. To uerfarne kan fint lære seg sammen.

Sa jeg at man ikke kan det?

Jeg sier bare at jeg forstår hvorfor enkelte oppsøker og liker seksuell opplæring på det settet. Jeg kom ut av det "forholdet" med hodet hevet, og følte jeg var en "mester" i noe jeg aldri hadde full kontroll på tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av oss to Gjest, så er jeg ganske sikker på hvem som er ødelagt og ikke.

Jeg går ikke rundt i enhver tråd for å sverte menn i så høy grad og med så stor innsats som du gjør. Kanskje du skal fortelle litt om dine opplevelser for hvordan du er blitt som du er blitt?

Jeg kan ikke svare for alle tilfellene der dette skjer, men det kan jo tydeligvis du. Tarot-kortene dine kan tydeligvis gi deg uante krefter ser jeg.

Jeg sverter da ikke kvinner? Jeg sverter de som angriper Hummels med personangrep og direkte mobbing.

Svakt av deg! Hilsen AB

Tenåringsgutter trenger ikke å bli lært opp av eldre damer. Sex er ikke rakettforskning.

:kristin:

Anonymous poster hash: 7f02c...6d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakt av deg! Hilsen AB

:kristin:

Anonymous poster hash: 7f02c...6d5

Cherrypicking. Du må huske å ta med deg sitatet til Gjest som skrev dette:

Vel, du er nok totalt ødelagt pga den de 26-årige dama drev og hadde sex med deg.

Ergo tok hun opp ordet "ødelagt" først og jeg svarte henne med samme tale.

Du vet, kardemommeloven. ^^

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer på ingen måte Hummels i det han har gjort, jeg sier bare at deres bastante meninger ikke alltid er sanne. Det er relativt, og man må se og vite hele situasjonen og omstendighetene for å kunne dømme det så nedenom og hjem som dere gjør.

Jeg anklager ikke deg for mobbing og personangrep mot meg, så hårsår er jeg ikke. Men jeg anklager deg for å ikke reagere mot personangrepene og mobbingen som har foregått mot Hummels her inne.

Jeg har gitt deg flere gode og utfyllende svar.

Jeg har måtte gjenta meg selv flere ganger, da du heller vil leke Petter smart enn å debattere!

Leser du ikke innleggene!

Det er ikke bare mine innlegg du ikke kan besvare!

Fortell meg heller hvorfor nettopp du mener at voksne menn skal pule 16 åringer!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Jeg har gitt ut flere gode og utfyllende svar.
  2. Leser du ikke innleggene!
  3. Det er ikke bare mine innlegg du ikke kan besvar!
  4. Slutt med hersketekknikker og svada!
  5. Fortell meg heller hvorfor nettopp du mener at voksne menn skal pule 16 åringe!
  1. Ikke som svar på det jeg har skrevet nei.
  2. Jo, gjør du?
  3. Feil.
  4. Det samme til deg.
  5. En stråmann, jeg har aldri sagt at det er fritt frem for voksne menn for å knulle 16 åringer, men jeg forstår at alt er relativt og folk er forskjellige. Noen "voksne" menn er barnslige, mens noen 16 åringer er ekstremt voksne av seg og at det dermed sagt er mulig med unntak. Dog, dette har jeg sagt før, og dermed beviser jeg punkt 2 og 3.
Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Ikke som svar på det jeg har skrevet nei.
  • Jo, gjør du?
  • Feil.
  • Det samme til deg.
  • En stråmann, jeg har aldri sagt at det er fritt frem for voksne menn for å knulle 16 åringer, men jeg forstår at alt er relativt og folk er forskjellige. Noen "voksne" menn er barnslige, mens noen 16 åringer er ekstremt voksne av seg og at det dermed sagt er mulig med unntak. Dog, dette har jeg sagt før, og dermed beviser jeg punkt 2 og 3.
Det et jo nettopp voksne menneskers rett til å pule lovlige i ungdommer du har frontet!

Nå må du holde tungen rett i munnen her og ikke fare med løgn!

Slik som du anklager andre for å gjøre!

At du ikke gidder å lese svare mine ordentlig, er tydeligvis problemet her!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Ikke som svar på det jeg har skrevet nei.
  2. Jo, gjør du?
  3. Feil.
  4. Det samme til deg.
  5. En stråmann, jeg har aldri sagt at det er fritt frem for voksne menn for å knulle 16 åringer, men jeg forstår at alt er relativt og folk er forskjellige. Noen "voksne" menn er barnslige, mens noen 16 åringer er ekstremt voksne av seg og at det dermed sagt er mulig med unntak. Dog, dette har jeg sagt før, og dermed beviser jeg punkt 2 og 3.

Det finnes ingen unntak og dermed kan det ikke bevises med noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke istand til å svare for deg i det hele tatt??

Å anklage er ikke et svar!

At du ikke takler å gjøre rede for deg selv er da ikke mitt problem!

Lær deg forskjellen på en anklagelese og en observasjon.

Har du ikke sagt til Hummels at han er en umoden? At han burde låses inne? At han burde fått juling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er dette samme jenta TS har skrevet om tidligere? Som han hadde sex med uten kondom, hun sa hun var gravid, han ble forbanna og ba henne ta abort, så ombestemte seg, hun sa hun ikke var gravid likevel og han ble forbanna igjen fordi han plutselig ville bli far?
Hvis det er en annen jente er det jo enda verre.

Utifra alt Hummels har postet her tidligere forstår jeg veldig godt faren i dette tilfelle. Når din 16årige datter blir gravid er det aldri moro uansett, men han er tydelig den siste du ville ha hatt som ansvarlig...



Anonymous poster hash: 57bab...f1a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg forskjellen på en anklagelese og en observasjon.

Har du ikke sagt til Hummels at han er en umoden? At han burde låses inne? At han burde fått juling?

Du anklaget meg for å lyve!

Menn som Hummels er umodne!

De bør så absolutt holde seg unna ungdommer!

Jeg hevdet at han kan være glad for at han ikke fikk juling av jentas far!

Hva er problemet med det?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg forskjellen på en anklagelese og en observasjon.

Har du ikke sagt til Hummels at han er en umoden? At han burde låses inne? At han burde fått juling?

Men hvis det er hennes mening at han er umoden, burde låses inne og fått juling atpå til, hvorfor blander du deg opp i det? Du mener jo og synser så mangt, både om kvinner som snylter på velferdssystemet og menn som burde få slippe barnebidrag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er dette samme jenta TS har skrevet om tidligere? Som han hadde sex med uten kondom, hun sa hun var gravid, han ble forbanna og ba henne ta abort, så ombestemte seg, hun sa hun ikke var gravid likevel og han ble forbanna igjen fordi han plutselig ville bli far?

Hvis det er en annen jente er det jo enda verre.

Utifra alt Hummels har postet her tidligere forstår jeg veldig godt faren i dette tilfelle. Når din 16årige datter blir gravid er det aldri moro uansett, men han er tydelig den siste du ville ha hatt som ansvarlig...

Anonymous poster hash: 57bab...f1a

Godt poeng. Hummels renner rund og har et sexliv som han ikke tar noe ansvar for og så står pinadø Timza & co og mener at slike som ham skal få holde på og vi skattebetalerne skal ta regningen fordi de må få slippe å betale barnebidrag hvis de ikke vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mer det vi liksom trenger å vite?

En VOKSEN MANN på 24 eller 29 år har ingenting med en tenåring å gjøre.

Visste ikke at det var så kontroversielt å mene at voksne menn ikke har noe i sengen til en tenåring å gjøre.

Dere damer får feie for egen dør.. Det er på liv å død dere som knuller eldre menn. Begynn å hold dere til menn på deres egen alder så skal du se det blir bedre.:) Kvinner er så syyykt dobbeltmoralsk. De går etter eldre gutter/menn, og så legger dere skylda på mannen når han smeller dere på tjukka..

Anonymous poster hash: e8aed...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du anklaget meg for å lyve!

Menn som Hummels er umodne!

De bør så absolutt holde seg unna ungdommer!

Jeg hevdet at han kan være glad for at han ikke fikk juling av jentas far!

Hva er problemet med det?

Problemet med det er jo at det oppfordrer til mer hets og hat. Se på tråden i sin helhet, og folk har gått ganske langt i hetsen mot han, selv om han har innrømmet at det han gjorde var galt.

Men hvis det er hennes mening at han er umoden, burde låses inne og fått juling atpå til, hvorfor blander du deg opp i det? Du mener jo og synser så mangt, både om kvinner som snylter på velferdssystemet og menn som burde få slippe barnebidrag.

Jeg blander meg fordi jeg ikke syns det er greit. Skal man bidra med noe, så kom med løsninger. Det å si at en person er en "idiot" og kun det omtrent kommer en ikke så langt med.

Godt poeng. Hummels renner rund og har et sexliv som han ikke tar noe ansvar for og så står pinadø Timza & co og mener at slike som ham skal få holde på og vi skattebetalerne skal ta regningen fordi de må få slippe å betale barnebidrag hvis de ikke vil.

Igjen en stråmann. Jeg har på ingen måte sagt at det han gjorde var greit. Dette har jeg poengtert flere ganger, og allikevel så stikker du omtrent hull i ørene dine der du prøver å ignorere dette så godt du kan.

Det andre her kan du også holde deg for god til i en tråd som ikke handler om temaet, samt når du tar det ut av sammenheng kun for å sverte.

Med andre ord, velkommen til din rapport nr 10 idag?

Jeg har hintet til moderatorene om å sette inn hersketeknikkene som stråmennsargument, sirkelargument og "cherry-picking" inn i forumsreglene. Da vil du slite hardt ettersom det er dette du fører i enhver diskusjon du befinner deg i.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer får feie for egen dør.. Det er på liv å død dere som knuller eldre menn. Begynn å hold dere til menn på deres egen alder så skal du se det blir bedre. :) Kvinner er så syyykt dobbeltmoralsk. De går etter eldre gutter/menn, og så legger dere skylda på mannen når han smeller dere på tjukka..

Anonymous poster hash: e8aed...a8f

Dere? Det er ikke snakk om voksne damer, men om småjenter (og i noen tilfeller smågutter også) som blir utnyttet av eldre menn\kvinner. Det noen mindre oppegående mennesker ikke ser ut til å forstå, er at småjenter- og gutter i 16 års alderen ikke er i stand til å tenke på samme måte som en voksen person. Ergo, blir de utnyttet av noen voksne som burde vite bedre. Det er d-e-t saken handler om.

Anonymous poster hash: 2c773...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen viser du at du ikke leser innleggene mine!
Jeg har ALDRI sagt noe om den seksuelle lavalderen. Men jeg har sagt at selv om 16 åringen er lovlig, er det på ingen måte et KLARSIGNAL for at voksne mennesker skal ha sex med dem!
Det er dette jeg reagerer på!

Du bortforklarer, anklager for mobbing og personhets og er uryddig i dine innlegg!

Det er fristende å spørre det om du trenger påhengsmotor, da du er ute å ror...

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har visst ingen problemer med den seksuelle lovalderen siden du forsvarer slike som Hummels og den 23-åringen som du skrev hadde pult på din 15-årige kusine. Begge de fyrene kan vi faktisk tro er hebefile menn som går etter tenåringsjenter. Det er sikkert greit så lenge det er tenåringsjenter med sånn livserfaring...

Og enkelt?? Veldig enkelt å komme med linker i stedet for å argumentere.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer får feie for egen dør.. Det er på liv å død dere som knuller eldre menn. Begynn å hold dere til menn på deres egen alder så skal du se det blir bedre. :) Kvinner er så syyykt dobbeltmoralsk. De går etter eldre gutter/menn, og så legger dere skylda på mannen når han smeller dere på tjukka..

Anonymous poster hash: e8aed...a8f

Ingen snakker om damer eller kvinner, men om tenåringsjenter.

Problemet med det er jo at det oppfordrer til mer hets og hat. Se på tråden i sin helhet, og folk har gått ganske langt i hetsen mot han, selv om han har innrømmet at det han gjorde var galt.

Jeg blander meg fordi jeg ikke syns det er greit. Skal man bidra med noe, så kom med løsninger. Det å si at en person er en "idiot" og kun det omtrent kommer en ikke så langt med.

Igjen en stråmann. Jeg har på ingen måte sagt at det han gjorde var greit. Dette har jeg poengtert flere ganger, og allikevel så stikker du omtrent hull i ørene dine der du prøver å ignorere dette så godt du kan.

Det andre her kan du også holde deg for god til i en tråd som ikke handler om temaet, samt når du tar det ut av sammenheng kun for å sverte.

Med andre ord, velkommen til din rapport nr 10 idag?

Jeg har hintet til moderatorene om å sette inn hersketeknikkene som stråmennsargument, sirkelargument og "cherry-picking" inn i forumsreglene. Da vil du slite hardt ettersom det er dette du fører i enhver diskusjon du befinner deg i.

Sverting... Hvorfor kom du med idiothistorier om din 15-årige kusine og 16-åring i afrika med Ebola for? Det har jo ingenting med hva hummels gjorde i hele tatt, ei heller at du mener det er greit for voksne mennesker å ha seksuell omgang med tenåringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med det er jo at det oppfordrer til mer hets og hat. Se på tråden i sin helhet, og folk har gått ganske langt i hetsen mot han, selv om han har innrømmet at det han gjorde var galt.

Jeg blander meg fordi jeg ikke syns det er greit. Skal man bidra med noe, så kom med løsninger. Det å si at en person er en "idiot" og kun det omtrent kommer en ikke så langt med.

Igjen en stråmann. Jeg har på ingen måte sagt at det han gjorde var greit. Dette har jeg poengtert flere ganger, og allikevel så stikker du omtrent hull i ørene dine der du prøver å ignorere dette så godt du kan.

Det andre her kan du også holde deg for god til i en tråd som ikke handler om temaet, samt når du tar det ut av sammenheng kun for å sverte.

Med andre ord, velkommen til din rapport nr 10 idag?

Jeg har hintet til moderatorene om å sette inn hersketeknikkene som stråmennsargument, sirkelargument og "cherry-picking" inn i forumsreglene. Da vil du slite hardt ettersom det er dette du fører i enhver diskusjon du befinner deg i.

Det er innlegg som viser til en enorm umodenhet av voksne mennesker som ikke gidder å innse at det stilles krav til voksne mennesker som skaper enorme reaksjoner!

Denne debatten er en slik debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...