Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Du har motbevis overalt på nett og i det virkelige liv. Folk finner hverandre selv om aldersforskjellen har vært stor.

Så igjen, alt er relativt.

Ja, menn finner seg tenåringer pga de sitter der og fester med de ut av dem som har så mye livserfaring.... :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av oss to Gjest, så er jeg ganske sikker på hvem som er ødelagt og ikke.

Jeg går ikke rundt i enhver tråd for å sverte menn i så høy grad og med så stor innsats som du gjør. Kanskje du skal fortelle litt om dine opplevelser for hvor

dan du er blitt som du er blitt?

Nei, du sverter kvinner istedet og unnskylder menn. Selv der de er seksuelel predatorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der er faktisk ikke det!

Fortell meg hva en 16 åring har til felles med en voksen mann!

Fortell meg litt om kognitiv utvikling. Hva skiller en voksen fra en jentunge som gikk på ungdomsskolen i fjor!

Deretter kan du igjen prøve å svare for deg;

Hvorfor skal en voksen mann feste sammen med 16 åringer for deretter sette barn på jenta?

Hvordan i allverden skal jeg kunne fortelle deg dette? Spør heller de som er i den situasjonen og kan dele med deg. Jeg har aldri vært i noen relasjon med ei 16 åring, og jeg gjorde det klart for LENGE siden at jeg ikke støtter det Hummels har gjort.

Si meg, stapper du fingrene så langt inn i ørene dine at du mister synet? Hvorfor må jeg gjenta meg til det kjedsommelige til stadighet?

Hvorfor en voksen man skal feste med 16 åringer kan du ikke spørre meg om, spør de som gjør dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det ha vært et felles anfall av hysteri, utfra hva jeg kan lese av svarene.

Dere mener altså at ei jente på 16 år ikke er tilregnelig, og at vedkommende bør passes på 24/7? Om ikke av foreldre, så av alle rundt henne. Denne jenta har altså ikke noe ansvar selv?

Hun var på en fest der de andre var minst 18 år, og likevel burde Hummels ha visst at hun nesten var ulovlig, og han burde forsikret seg om alder? Om dere vet noe om fester, så vet dere at det ikke er tema da. Om de andre er minst 18, så tar man for gitt at alle er det. Særlig om det ikke er noen som utmerker seg som for unge.

Etter min mening så ligger ansvaret like mye på 16-åringen som på ts. Hun mangler riktignok endel på modenhet og livserfaring, men hun kan vel ikke sies å være uvitende om at hun kan bli gravid hvis hun har sex? Med så mye info som vi har i dag, så VET en 16-åring at hun kan bli gravid når hun har sex, vi visste det allerede for 100 år siden og mer enn det.

16-åringer ble giftet bort til gamle menn før i tiden, av foreldrene sine. Og her snakker dere om at en 24-åring skulle ha bedt om legitimasjon selv om han trodde hun var 18? Hun var IKKE mindreårig! Få litt perspektiv på tingene! Det er ikke 24-åringens ansvar at denne jenta var ute på vift, og var tilgjengelig for han.

Enig i at det er litt hysteri ute og går. Jeg syns det er snodig at man her tar det for gitt at en 16-åring er fullstendig umoden og ikke kan ta egne, seksuelle valg, mens en 24-åring alltid skal være voksen, moden og ta rasjonelle valg. Det finnes umodne 24-åringer også, og det er ikke alle 24-åringer man kan forvente mer av enn en 16-åring. På samme måte finnes det modne 16-åringer.

Jeg tror ikke 16-åringen får det særlig bedre av at det krisemaksimeres og nesten fremstilles som et overgrep at hun har hatt sex med en 24-åring. Det er ikke SÅ unormalt som mange her liker å tro.

Og så overrasker det meg at størstedelen i denne tråden tydeligvis mener at den seksuelle lavalderen er for lav. Dere sier det ikke rett ut, men hvis dere mener at 8 års aldersforskjell er stor nok til å mene at seksuell omgang er fullstendig uakseptabelt med en 16-åring, så betyr det jo at lavalderen er for lav fordi dere mener at 16-åringer IKKE er modne nok til å ta egne, selvstendige seksuelle valg.

Når det er sagt syns jeg det er tåpelig å mene at TS ikke kunne noe for at han trodde hun var 18 og at det ikke er vanlig å forsikre seg om alder.

Vel kjære menn - dere BURDE forsikre dere om alder, spesielt når dama ser ut som hun er 18/19/20. 15-åringer kan nemlig se ut som de er 18! Man kan ikke bare anta her i verden når det kommer til loven, man skal VITE. Neste gang dere hopper til sengs med en dere antar er 18 fordi "hun ser sånn ut" risikerer dere å hoppe til sengs med en 15-åring, og bli anmeldt for det. Eller dere risikerer å bli far til en 15-årings barn. Eller begge deler - bli anmeldt, dømt OG bli far.

Så bruk huet. Selv om jenta også har et ansvar hjelper det så jævlig lite når hun plutselig er gravid, eller du sitter i fengsel.

Hvem som har MEST ansvar er egentlig ganske ubetydelig - det er ens eget ansvar en har kontroll over, og det er ens eget ansvar man må ta hensyn til. Verden er ikke rettferdig, og man bør ikke ha sex før man innfinner seg med det og TAR ANSVAR!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i allverden skal jeg kunne fortelle deg dette? Spør heller de som er i den situasjonen og kan dele med deg. Jeg har aldri vært i noen relasjon med ei 16 åring, og jeg gjorde det klart for LENGE siden at jeg ikke støtter det Hummels har gjort.

Si meg, stapper du fingrene så langt inn i ørene dine at du mister synet? Hvorfor må jeg gjenta meg til det kjedsommelige til stadighet?

Hvorfor en voksen man skal feste med 16 åringer kan du ikke spørre meg om, spør de som gjør dette.

Timza, vi opplever ikke deg som uenig med Hummels opptreden her når du snakker om din femtenårige kusine, trekker inn Ebolaofre og ellers bare gir fanden i å komme med et klart svar om at voksne folk skal holde seg for gode til å sitte og drikke med fjortisser og ha sex med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med 15-16 åringer når jeg var 15-16 år selv. Yngste jeg har hatt sex med i aldersforskjell var 8 år da jeg var 29 og jenta 21 år. Og største aldersforskjell opp var 9 år da jeg selv var 17 mens dama var 26.

Dette er relativt fordi?

Nei.... si det du.

Jeg spør da jeg prøver å danne meg et bilde av deg.

Henger du sammen med ungdommer og inviterer de på fest?

Gutter på 17 år har ingenting å gjøre med kvinner som nærmer seg 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, menn finner seg tenåringer pga de sitter der og fester med de ut av dem som har så mye livserfaring.... :icon_lol:

Jeg kan ikke svare for alle tilfellene der dette skjer, men det kan jo tydeligvis du. Tarot-kortene dine kan tydeligvis gi deg uante krefter ser jeg.

Nei, du sverter kvinner istedet og unnskylder menn. Selv der de er seksuelel predatorer.

Jeg sverter da ikke kvinner? Jeg sverter de som angriper Hummels med personangrep og direkte mobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare for alle tilfellene der dette skjer, men det kan jo tydeligvis du. Tarot-kortene dine kan tydeligvis gi deg uante krefter ser jeg.

Jeg sverter da ikke kvinner? Jeg sverter de som angriper Hummels med personangrep og direkte mobbing.

Ikke i tråden her nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timza, vi opplever ikke deg som uenig med Hummels opptreden her når du snakker om din femtenårige kusine, trekker inn Ebolaofre og ellers bare gir fanden i å komme med et klart svar om at voksne folk skal holde seg for gode til å sitte og drikke med fjortisser og ha sex med dem.

Selv etter jeg har utallige ganger skrevet nettopp at jeg ikke er enig med det Hummels gjordet? At jeg mener at han må skjerpe seg?

Det beviser jo bare hvor blind du er til å kun leite etter piss du kan lage en ny stråmann ut av.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... si det du.

Jeg spør da jeg prøver å danne meg et bilde av deg.

Henger du sammen med ungdommer og inviterer de på fest?

Gutter på 17 år har ingenting å gjøre med kvinner som nærmer seg 30!

Vell, mitt bilde av deg er at du dømmer folk før du aner et kvekk om dem, og jeg blir skremt med tanke på at du jobber direkte med barn og unge som overhodet ikke har like tykk hud som de som blir trakkasert, mobbet og angrepet her inne. Se på denne tråden, og den er totalt latterlig i måten Hummels har måttet gjennomgå for ting han for lenge siden har innrømmet feil i.

Han er ikke vant med direkte tale tror jeg.

Det er søtt at dere prøver så godt dere kan da. ;)

Ikke i tråden her nei.

Så kom med bevis da vell, og maaange av dem ettersom det er null problem for ditt tilfelle med dine 50,000 poster.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, mitt bilde av deg er at du dømmer folk før du aner et kvekk om dem, og jeg blir skremt med tanke på at du jobber direkte med barn og unge som overhodet ikke har like tykk hud som de som blir trakkasert, mobbet og angrepet her inne. Se på denne tråden, og den er totalt latterlig i måten Hummels har måttet gjennomgå for ting han for lenge siden har innrømmet feil i.

Det er søtt at dere prøver så godt dere kan da. ;)

Så kom med bevis da vell, og maaange av dem ettersom det er null problem for ditt tilfelle med dine 50,000 poster.

Bare å sende folk over i alle kondom og bidragstrådene hvor du uttrykker ditt kvinnehat med å argumentere for at menn skal slippe barnnebidrag, men få lov til å pule uten kondom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, mitt bilde av deg er at du dømmer folk før du aner et kvekk om dem, og jeg blir skremt med tanke på at du jobber direkte med barn og unge som overhodet ikke har like tykk hud som de som blir trakkasert, mobbet og angrepet her inne. Se på denne tråden, og den er totalt latterlig i måten Hummels har måttet gjennomgå for ting han for lenge siden har innrømmet feil i.

Det er søtt at dere prøver så godt dere kan da. ;)

Så kom med bevis da vell, og maaange av dem ettersom det er null problem for ditt tilfelle med dine 50,000 poster.

Igjen klarer du ikke å svare for deg og kommer med svada!

Her er det ingen mobbing eller personhets!

At du ikke takler å få tilbakemeldinger og hyler om mobbing og personhets begynner å bli kjedelig!

Svar ordentlig for deg!

Jeg er direkte ovenfor deg, du viser en enorm umodenhet og prøver å leke smart med dine lite vellykkede personangrep!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sende folk over i alle kondom og bidragstrådene hvor du uttrykker ditt kvinnehat med å argumentere for at menn skal slippe barnnebidrag, men få lov til å pule uten kondom.

Og atter en stråmann. At du gidder.

Har jeg ikke akkurat sagt at menn skal betale barnebidrag men på en annen måte? Er du så glemsk, eller prøver du virkelig så hardt på de tåpelige angriperne dine at det svartner litt for deg under forsøkene?

Det at noen kvinner utnytter støtteordningene betyr ikke at ALLE kvinner gjør det, og dette har jeg skrevet flere ganger i de trådene du nevner, men dette kan du jo selvfølgelig ikke ta med, og dermed fører du med løgn og stråmannsargumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og atter en stråmann. At du gidder.

Har jeg ikke akkurat sagt at menn skal betale barnebidrag men på en annen måte? Er du så glemsk, eller prøver du virkelig så hardt på de tåpelige angriperne dine at det svartner litt for deg under forsøkene?

Det at noen kvinner utnytter støtteordningene betyr ikke at ALLE kvinner gjør det, og dette har jeg skrevet flere ganger i de trådene du nevner, men dette kan du jo selvfølgelig ikke ta med, og dermed fører du med løgn og stråmannsargumenter.

Og forslagét gikk jo ellers ut på at fars økonomiske ansvar skulle overføres til skattebetalere og straffe løgnere som hadde tuklet med prevensjonen sin med fengsel. Det er da unødvendig tungvint siden det systemet vi har i dag fungerer greit, ikke optimalt siden mange menn gjør alt for å komme seg unna bidragsplikten sin, jeg sier ikke at alle menn gjør det. ;)

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forslagét gikk jo ellers ut på at fars økonomiske ansvar skulle overføres til skattebetalere. Det er da unødvendig tungvint siden det systemet vi har i dag fungerer greit, ikke optimalt siden mange menn gjør alt for å komme seg unna bidragsplikten sin, jeg sier ikke at alle menn gjør det. ;)

Enda en stråmann da du unnlater å fortelle resten. Dessuten blir det off-topic her.

Ta det opp igjen hvis/om tråden du fikk stengt åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en stråmann da du unnlater å fortelle resten. Dessuten blir det off-topic her.

Ta det opp igjen hvis/om tråden du fikk stengt åpnes.

Resten var bare tøys og tull fra bitre menn som hater menn. Hele tråden var tøys og tull, sånn sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Resten var bare tøys og tull fra bitre menn som hater menn. Hele tråden var tøys og tull, sånn sett.

Selvfølgelig er resten "tull" da det ville vært nytteløst av deg da du uansett er ute etter å sette opp en stråmann.

En kan jo ikke ta med hele budskapet om man skal prøve å sverte det en motpart sier, det er jo hele poenget ved å sette opp en stråmann som du er blitt en aldri så liten ekspert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer på ingen måte Hummels i det han har gjort, jeg sier bare at deres bastante meninger ikke alltid er sanne. Det er relativt, og man må se og vite hele situasjonen og omstendighetene for å kunne dømme det så nedenom og hjem som dere gjør.

Jeg anklager ikke deg for mobbing og personangrep mot meg, så hårsår er jeg ikke. Men jeg anklager deg for å ikke reagere mot personangrepene og mobbingen som har foregått mot Hummels her inne.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt folk er individualister. Sånne som deg må jo ha folk som er blitt lært opp vetu ettersom du ikke gidder/orker gjøre det selv.

Tenåringsgutter trenger ikke å bli lært opp av eldre damer. Sex er ikke rakettforskning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsgutter trenger ikke å bli lært opp av eldre damer. Sex er ikke rakettforskning.

Alle individer må jo lære om kroppen til det andre kjønnet. Dette gjøres gjennom erfaring.

Ingen blir mestere av å lese om sex på KG.

Jeg vet uansett at jeg lærte mye mer gjennom å ha sex med ei eldre kvinne enn jeg gjorde med mine jevnaldrende jenter på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...