Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Bortforklaringer, eller argumenter? Det at du fremdeles bruker ord som "bortforklaringer", "tull" og "svada" sier jo sitt om dine evner til å argumentere.

Resten er kun oppgulp og gjentagelser pga du åpenbart ikke har særlig mer å komme med, og har absolutt ingenting med det du siterte å gjøre. Du velger altså å stoppe diskusjonen fordi du ikke klarer å føre den videre.

Vel, det er visst like smitsomt som den ebolaen du snakket om i sted, så du får komme med ei forklaring på hvorfor vi skal godta at voksne mennesker skal få lov til å pule tenåringer i stedet for de her bortforklaringene dine om gode intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Intensjonene kan ha vært gode de, men det skjuler ikke det faktum at det er galt av voksne mennesker å innlate seg med tenåringer.

Nettopp!

Vi snakker ikke om oppegående voksne mennesker her, men om sosiale utskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har ødelagt deg så mye at du til og med forsvarer det. Bare trist i grunnen. Dog har det ingenting med saken å gjøre, ei heller den her kusina di på 15 år med sin 23 årige kjæreste. For hensiktene kan være så gode de bare vil de, men de skjuler ikke en veldig viktig ting og det er at voksne som ikke har grenser på at tenåringer er forbudt område er det noe skikkelig galt med.

Og livserfaring... Hvor mye livserfaring får ikke den her jentungen(e) Hummels pulte på?

-----------------

Har fingrene dine gått igjennom ørene til det punktet at de står og knisser mot hverandre midt i sausen du har i midten? Når har jeg sagt at kusina mi har kjæreste? Og 23 år? Igjen et bevis på at du ikke klarer å lese det du faktisk leser, og det starter vell kanskje å gå opp for de fleste her på forumet at du mangler evnen til å føre en normal diskusjon med de manglene.

For å lage argument, så finner du faktisk på ting som jeg aldri har sagt? Jeg blir rett og slett skremt på dine vegne når du holder på med måten du diskuterer på.

Jenta Hummels pulte på fikk seg nok et støkk, på samme måte som Hummels gjorde. Hun vil kanskje fokusere seg mer mot sine gjevngamle gutter, og starte å være mer forsiktig med prevensjon, samt sørge for at gutten hun har sex med bruker kondomer. Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Her må det ha vært et felles anfall av hysteri, utfra hva jeg kan lese av svarene.

Dere mener altså at ei jente på 16 år ikke er tilregnelig, og at vedkommende bør passes på 24/7? Om ikke av foreldre, så av alle rundt henne. Denne jenta har altså ikke noe ansvar selv?

Hun var på en fest der de andre var minst 18 år, og likevel burde Hummels ha visst at hun nesten var ulovlig, og han burde forsikret seg om alder? Om dere vet noe om fester, så vet dere at det ikke er tema da. Om de andre er minst 18, så tar man for gitt at alle er det. Særlig om det ikke er noen som utmerker seg som for unge.

Etter min mening så ligger ansvaret like mye på 16-åringen som på ts. Hun mangler riktignok endel på modenhet og livserfaring, men hun kan vel ikke sies å være uvitende om at hun kan bli gravid hvis hun har sex? Med så mye info som vi har i dag, så VET en 16-åring at hun kan bli gravid når hun har sex, vi visste det allerede for 100 år siden og mer enn det.

16-åringer ble giftet bort til gamle menn før i tiden, av foreldrene sine. Og her snakker dere om at en 24-åring skulle ha bedt om legitimasjon selv om han trodde hun var 18? Hun var IKKE mindreårig! Få litt perspektiv på tingene! Det er ikke 24-åringens ansvar at denne jenta var ute på vift, og var tilgjengelig for han.

"Småjenter" som 16 åringer tydeligvis blir kalt skal visst behandles som små prinsesser. De skal behandles som små barn nå for tiden.

Hvorfor sitter dere og drikker med småunger?

Hvorfor hun 16 åringen kom på festen kan ikke jeg vite. Du vet hvordan det er på fester vel? De som blir invitert drar med seg venner, så drar de vennene med seg noen osv.. De festene jeg har vert på har det vertfall alltid kommet flere folk enn forventet. I stedet for att foreldrene passer på hvor ungene går så skal fremmede folk gå rundt å spørre alle de møter på hvor gamle de er? Hvorfor går jenter å fester med voksne kan du heller spørre om. Kanskje for de liker å henge med de som er eldre enn seg selv?

Nettopp!

Særlig Hummels og Timza har vanskelig med å skjønne dette!

Det blir stilt krav til voksne mennesker i en alder av 24 år!

En forventer at de kan ta valg basert på fornuft og livserfaring.

Å henge med 16 åringer på fest for deretter å ha sex med dem, vinter om at en ikke bruker det som en har fått utlevert mellom øra.

Du har ikke fått med deg at jeg ikke henger med 16 åringer, men at de har lurt seg inn med oss? Det er vel foreldrene som skal passe på at ungene ikke går ut å fester med de som er eldre. Ikke fremmede folk? Skal alle være barnevakter for 16 åringer for foreldrene klarer ikke å passe på de selv?

Nettopp!

Jeg tror faktisk at kompisen til Hummels viste hvor gammel denne jenta var.

Hummels var sikkert klar over dette selv, men ga blanke f...

Ja jeg vet jo alt her i verden..

Nei.... si det du.

Jeg spør da jeg prøver å danne meg et bilde av deg.

Henger du sammen med ungdommer og inviterer de på fest?

Gutter på 17 år har ingenting å gjøre med kvinner som nærmer seg 30!

Jo det har de hvis de vil. Ingen kan bestemme hvem som skal være i et forhold eller ikke, selv om det ikke er så vanlig. Ingen bestemmer kjærligheten, eller hvem de har sex med så lenge begge er over 16 år.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er dette samme jenta TS har skrevet om tidligere? Som han hadde sex med uten kondom, hun sa hun var gravid, han ble forbanna og ba henne ta abort, så ombestemte seg, hun sa hun ikke var gravid likevel og han ble forbanna igjen fordi han plutselig ville bli far?

Hvis det er en annen jente er det jo enda verre.

Utifra alt Hummels har postet her tidligere forstår jeg veldig godt faren i dette tilfelle. Når din 16årige datter blir gravid er det aldri moro uansett, men han er tydelig den siste du ville ha hatt som ansvarlig...

Anonymous poster hash: 57bab...f1a

Nei det er ikke samme jenta. Hun var "voksen". Det jeg ble forbanna på var at jeg fikk all skylda. Men det var jo ei kjerring som ville ha det litt gøy å gjøre meg forvirra.

Du anklaget meg for å lyve!

Menn som Hummels er umodne!

De bør så absolutt holde seg unna ungdommer!

Jeg hevdet at han kan være glad for at han ikke fikk juling av jentas far!

Hva er problemet med det?

Da må ungdommer holde seg unna sånne som "meg" da. Litt rart at mange kaller folk for ungdommer til de er 30 år mens andre mener at de er 100% voksne når de er over 20 år.

Dere damer får feie for egen dør.. Det er på liv å død dere som knuller eldre menn. Begynn å hold dere til menn på deres egen alder så skal du se det blir bedre. :) Kvinner er så syyykt dobbeltmoralsk. De går etter eldre gutter/menn, og så legger dere skylda på mannen når han smeller dere på tjukka..

Anonymous poster hash: e8aed...a8f

Typisk visse kvinnfolk og jentunger. Det er aldri dem sin feil. Alltid menn eller gutter sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intensjonene kan ha vært gode de, men det skjuler ikke det faktum at det er galt av voksne mennesker å innlate seg med tenåringer.

Selv når de ender opp lykkelige gift, og stifter familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som går ifra hverandre da når jenta ikke en jente lenger, men en voksen kvinne??

Du har ikke bevist oss noe som helst!

Du har bare skapt dårlig stemning da du blir sett på som umoden da du mener at voksne menn skal kunne pule 16 åringer!

Hva har det med saken å gjøre? Hva med de som ender opp gifte da?

Og resten er tull igjen. Dette gjentar du atter engang kun pga du ikke klarer å føre en normal diskusjon videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fingrene dine gått igjennom ørene til det punktet at de står og knisser mot hverandre midt i sausen du har i midten? Når har jeg sagt at kusina mi har kjæreste? Og 23 år? Igjen et bevis på at du ikke klarer å lese det du faktisk leser, og det starter vell kanskje å gå opp for de fleste her på forumet at du mangler evnen til å føre en normal diskusjon med de manglene.

For å lage argument, så finner du faktisk på ting som jeg aldri har sagt? Jeg blir rett og slett skremt på dine vegne når du holder på med måten du diskuterer på.

Jenta Hummels pulte på fikk seg nok et støkk, på samme måte som Hummels gjorde. Hun vil kanskje fokusere seg mer mot sine gjevngamle gutter, og starte å være mer forsiktig med prevensjon, samt sørge for at gutten hun har sex med bruker kondomer. Forhåpentligvis.

Du som begynte å snakke om 23-åringer i innlegg #393 og utover, så du kan for selv at vi andre terper på tallene 15 år og 23 år, men hvis du hadde holdt deg til sak stedet for å skryte på jentungen på 15 år så helvetes mye livserfaring, så hadde vi sluppet det her. Så jo, jeg leser det jeg leser, du derimot må begynne å huske på argumentasjonsrekken din, men jeg kan jo forstå at du glemte hva du selv skrev midt opp i all Ebolaen og 16-åringer i Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Småjenter" som 16 åringer tydeligvis blir kalt skal visst behandles som små prinsesser. De skal behandles som små barn nå for tiden.

Hvorfor hun 16 åringen kom på festen kan ikke jeg vite. Du vet hvordan det er på fester vel? De som blir invitert drar med seg venner, så drar de vennene med seg noen osv.. De festene jeg har vert på har det vertfall alltid kommet flere folk enn forventet. I stedet for att foreldrene passer på hvor ungene går så skal fremmede folk gå rundt å spørre alle de møter på hvor gamle de er? Hvorfor går jenter å fester med voksne kan du heller spørre om. Kanskje for de liker å henge med de som er eldre enn seg selv?

Du har ikke fått med deg at jeg ikke henger med 16 åringer, men at de har lurt seg inn med oss? Det er vel foreldrene som skal passe på at ungene ikke går ut å fester med de som er eldre. Ikke fremmede folk? Skal alle være barnevakter for 16 åringer for foreldrene klarer ikke å passe på de selv?

Ja jeg vet jo alt her i verden..

Jo det har de hvis de vil. Ingen kan bestemme hvem som skal være i et forhold eller ikke, selv om det ikke er så vanlig. Ingen bestemmer kjærligheten, eller hvem de har sex med så lenge begge er over 16 år.

Nei det er ikke samme jenta. Hun var "voksen". Det jeg ble forbanna på var at jeg fikk all skylda. Men det var jo ei kjerring som ville ha det litt gøy å gjøre meg forvirra.

Da må ungdommer holde seg unna sånne som "meg" da. Litt rart at mange kaller folk for ungdommer til de er 30 år mens andre mener at de er 100% voksne når de er over 20 år.

Typisk visse kvinnfolk og jentunger. Det er aldri dem sin feil. Alltid menn eller gutter sin feil.

Er det noen som burde ligge lavt i terrenget her, så er det deg!

Du er på ingen måte en representant for menn på din egen alder, eller voksne mennesker.

Voksne mennesker skal ikke ha seksuelle relasjoner med ungdommer!

Du er et godt eksempel på nettopp dette!

Du må ta ansvar for ditt eget liv og bli rusfri!

Å feste sammen med 16 åringer er ikke normalt!

Voks opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Småjenter" som 16 åringer tydeligvis blir kalt skal visst behandles som små prinsesser. De skal behandles som små barn nå for tiden.

Hvorfor hun 16 åringen kom på festen kan ikke jeg vite. Du vet hvordan det er på fester vel? De som blir invitert drar med seg venner, så drar de vennene med seg noen osv.. De festene jeg har vert på har det vertfall alltid kommet flere folk enn forventet. I stedet for att foreldrene passer på hvor ungene går så skal fremmede folk gå rundt å spørre alle de møter på hvor gamle de er? Hvorfor går jenter å fester med voksne kan du heller spørre om. Kanskje for de liker å henge med de som er eldre enn seg selv?

Du har ikke fått med deg at jeg ikke henger med 16 åringer, men at de har lurt seg inn med oss? Det er vel foreldrene som skal passe på at ungene ikke går ut å fester med de som er eldre. Ikke fremmede folk? Skal alle være barnevakter for 16 åringer for foreldrene klarer ikke å passe på de selv?

Ja jeg vet jo alt her i verden..

Jo det har de hvis de vil. Ingen kan bestemme hvem som skal være i et forhold eller ikke, selv om det ikke er så vanlig. Ingen bestemmer kjærligheten, eller hvem de har sex med så lenge begge er over 16 år.

Nei det er ikke samme jenta. Hun var "voksen". Det jeg ble forbanna på var at jeg fikk all skylda. Men det var jo ei kjerring som ville ha det litt gøy å gjøre meg forvirra.

Da må ungdommer holde seg unna sånne som "meg" da. Litt rart at mange kaller folk for ungdommer til de er 30 år mens andre mener at de er 100% voksne når de er over 20 år.

Typisk visse kvinnfolk og jentunger. Det er aldri dem sin feil. Alltid menn eller gutter sin feil.

De har uansett en ting til felles: De ble pult av deg uten kondom. Ergo du er problemet her, ikke damerne. Og det siste der er jo typisk fra mannfolk som blir tatt på skiten sin. Begynn å bruke kondom fyr, for du kan for selv at du kommer i suppa her gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når de ender opp lykkelige gift, og stifter familie?

Ja, aller helst, for det skjer ikke ofte. Som oftest så drar jenta fra mannen når hun har vokst fra ham og han prøver seg på en ny tenåringsjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som begynte å snakke om 23-åringer i innlegg #393 og utover, så du kan for selv at vi andre terper på tallene 15 år og 23 år, men hvis du hadde holdt deg til sak stedet for å skryte på jentungen på 15 år så helvetes mye livserfaring, så hadde vi sluppet det her. Så jo, jeg leser det jeg leser, du derimot må begynne å huske på argumentasjonsrekken din, men jeg kan jo forstå at du glemte hva du selv skrev midt opp i all Ebolaen og 16-åringer i Afrika.

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? Hva med de som ender opp gifte da?

Og resten er tull igjen. Dette gjentar du atter engang kun pga du ikke klarer å føre en normal diskusjon videre.

Det er jo du som hevdet at det var så mange som ble gift og fikk barn...

Derfor er mitt spørsmål relevant!

Det som ofte skjer ser du er jenta blir voksen.

Som igjen gjør at hun modnes og mannen står på stedet hvil.

kvinnen gidder gjerne ikke å være sammen med en som ikke er mer en 16 år i hodet og forlater ham!

Men tilbake til tema:

Fortell meg hvorfor menn skal henge med 16 åringer og ha sex med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Du var den som begynte å komme med svada istedet for å argumentere skikkeliog, ergo kan du selv for at vi andre spinner vildt på det du skriver. Da det er det vi forholder oss til i debatten. Du hadde sluppet det hvis du hadde lært deg skikkelig diskusjonsteknikk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med å kom med sånt skit for å sverte min person og begyn å argumentere skikkelig.

Det er umulig å snakke med deg grunnet dette:

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å snakke med deg grunnet dette:

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Seriøst, enn om du bare kunne ha argumentert skikkelig fra begynnelsen av i stedet for å komme med slike eventyr=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, enn om du bare kunne ha argumentert skikkelig fra begynnelsen av i stedet for å komme med slike eventyr=?

Eventyr? Det eventyret har du laget selv du.

Du kan jo forklare hvordan i allverden du fikk det til?

Jeg lister det opp igjen jeg, så du får muligheten til å ihvertfall prøve.

Det er umulig å snakke med deg grunnet dette:

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eventyr? Det eventyret har du laget selv du.

Du kan jo forklare hvordan i allverden du fikk det til?

Jeg lister det opp igjen jeg, så du får muligheten til å ihvertfall prøve.

Det er umulig å snakke med deg grunnet dette:

Du så bare tallet 23 du og lagde deg en fantasi-fortelling rundt dette?

"Om min kusine fant en mann hun likte, så hadde jeg gitt beng om han var 16 eller 23. Hadde han utnyttet henne, så hadde ordet "beng" fått en annen betydning. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som jeg har skrevet der?

Leser du før dette igjen:

"Har ei kusine som siden hu var 15 har reist rundt i landet og verden og studert, samt jobbet for ulike organisasjoner. Hu har opplevd mer enn de fleste 25 åringer, og hu er på ingen måte "belastet ungdom" selv om hun har masse med livserfaring. "

Forklar hva du leser her. Hva betyr disse ordene som er satt sammen til setninger her?

Jeg skrev jeg at min kusine "BEGYNTE" å reise når hun var 15 år gammel. Det har ingenting med hvor gammel hun er nå, eller hvor gammel hun var når hun eventuelt fikk seg kjæreste. Dette har med hennes livserfaring å gjøre. Hun dro ut i den store verdenen aleine som ung jente. Hvordan du da plutselig linker det at hun fikk seg en kjæreste på 23 år er jo helt hårreisende. Les det du skriver og forstå dem før du starter å dikte opp egne historier for å prøve å komme med argumenter mot dem. Det blir jo bare tull fra ende til annen det du holder på med for noe.

Det virker som om du bare tar helt random ord ut av siteringene du svarer til og lager dine egne vrangforestillinger. Ebola handlet om livserfaring, og ikke om selve ordet "ebola".

Du, det var ikke jeg som begynte å snakke om mine kusiner og Ebolarammede tenåringer i Afrika, nei. Ei heller bli for lat til å argumentere for meningene mine og legge ved linker istedet for å debattere.

Når har du tenkt å slutte med det der og jobbe med holdninene dine om de der mennene som det er så synd på pga kvinner vil at de skal ta ansvar for pulingen sin og betale barnebidrag? Hva med kondombruk?? Du ser jo ut fra den her tråd at det er et stort problem at menn ikke bruker kondom, særlig når den de utsetter for svangerskap er en tenåring.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg at man ikke kan det?

Jeg sier bare at jeg forstår hvorfor enkelte oppsøker og liker seksuell opplæring på det settet. Jeg kom ut av det "forholdet" med hodet hevet, og følte jeg var en "mester" i noe jeg aldri hadde full kontroll på tidligere.

Selvsagt gjorde du det. Du syntes du var kul og tøff forzi du hadde hatt sex med en voksen. Betyr ikke at hum voksne var noe mindre patetisk av den grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det var ikke jeg som begynte å snakke om mine kusiner og Ebolarammede tenåringer i Afrika, nei. Ei heller bli for lat til å argumentere for meningene mine og legge ved linker istedet for å debattere.

Når har du tenkt å slutte med det der og jobbe med holdninene dine om de der mennene som det er så synd på pga kvinner vil at de skal ta ansvar for pulingen sin og betale barnebidrag? Hva med kondombruk?? Du ser jo ut fra den her tråd at det er et stort problem at menn ikke bruker kondom, særlig når den de utsetter for svangerskap er en tenåring?

Jeg blir satt ut av din manglende forståelse for å forstå helt vanlig tekst.

Om du ikke forstår at linken viste til et motbevis for din påstand, så kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til.

Også prøver du så godt du kan med å ta inn andre argumenter fra helt irrelevante tråder inn hit, som du heller forsåvidt ikke har forstått for å gjøre et krampelignende forsøk på hente deg inn. Trist rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjorde du det. Du syntes du var kul og tøff forzi du hadde hatt sex med en voksen. Betyr ikke at hum voksne var noe mindre patetisk av den grunn

Nettopp!

Det er ikke noe å skryte av.

Han burde heller vært flau.

Hvem skryter av å hatt sex med patetiske mennesker?

Jeg ville bare fortrengt hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...