Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg garantert ikke i din målgruppe, men du er nok en av de som blir mindre tiltrekkende fordi du selv tror du er så deilig. Og dessuten finnes det en mellomting mellom godt trent og overvektig. Går for en sånn, jeg.

Vil legge til at jeg ser flere har problemer med å forstå oss som vil ha høye menn. Det er det vi foretrekker, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 176f4...412

Hehe for å si det sånn så henger damene etter meg, så bekymrer meg ikke om ei utrent dame ikke syns jeg er tiltrekkende.. Er 188 og kraftig bygd med store hender og føtter, så får som regel de damene jeg vil. Haha så får du bare sitte der å tro jeg føler meg truffet av kritikken din..;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva mener dere? Hvor går grensa di? Anonymous poster hash: 6dea8...e72

Ja, en mann på 1.72 er for lav for meg. Men det er fordi jeg er 10cm høyere selv.

Anonymous poster hash: a73c7...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe for å si det sånn så henger damene etter meg, så bekymrer meg ikke om ei utrent dame ikke syns jeg er tiltrekkende.. Er 188 og kraftig bygd med store hender og føtter, så får som regel de damene jeg vil. Haha så får du bare sitte der å tro jeg føler meg truffet av kritikken din..;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Har jeg sagt jeg er utrent? ;)

Det er helt i orden! Ønsker ikke en skrytepave uansett :)

Anonymous poster hash: 176f4...412

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en mann på 1.72 er for lav for meg. Men det er fordi jeg er 10cm høyere selv.

Anonymous poster hash: a73c7...79e

Ja, jeg er også 10 cm høyere, men vet du, jeg går faktisk ikke etter høyde når det gjelder å finne en mann.

Hva om det er den rette, han er dritkjekk, kjemien stemmer, felles verdier, han elsker deg og du han? Skal du la han gå bare fordi han er 10 cm lavere enn deg?

Det hadde iallefall ikke jeg gjort! Men nå er "tilfeldigvis" mannen min 4 cm høyere enn meg. Det spiller for min del ingen rolle overhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Ja, menn må være minimum 185 cm og helst 190 cm, hvis de skal ansees som kjærestemateriale.

Du får ta med deg målebånd på date. Eventuelt kan han ta med pass. Det kan jo hende at mannen er 184 cm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de kan jo ikke noe for det. Er mange menn som er sexy selv om de er lave, og hvem bryr seg om høyde uansett når det er det indre som teller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at man er pariakaste hvis man er lav mann ja. Men dette er jo kjent, kvinners kresenhet overgår det meste i Norge i dag. For menn finnes det dessverre ikke noen for alle, og er du lav til å være mann så må man regne med å tilbringe mesteparten av livet alene.



Anonymous poster hash: 20758...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at man er pariakaste hvis man er lav mann ja. Men dette er jo kjent, kvinners kresenhet overgår det meste i Norge i dag. For menn finnes det dessverre ikke noen for alle, og er du lav til å være mann så må man regne med å tilbringe mesteparten av livet alene. Anonymous poster hash: 20758...979

Akkurat som tykke damer... :(

Anonymous poster hash: ede7f...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke for lavt for meg.

Jeg er selv 165 cm og om han er lavere enn meg, da er han for lav. Like høy eller litt høyere funker helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 180 selv så det er for lavt for meg.

Anonymous poster hash: 8e5ac...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 167 og syns 172 blir i det laveste laget da jeg liker høye menn, men det er uansett det indre som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei!:) Er 1.64 selv :) Nå har jeg samboer som er 185 eller no sånn, ser riiimelig liten ut i forhold til han, haha



Anonymous poster hash: 32794...44e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann som er ca så høy :klemmer: jeg er 159.

Liker ikke menn som er nesten 190, de blir for store for min smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 176 høy og samboeren min er 174. Ingen problem. De fleste damer er vel lavere enn meg, så da er det vel ihvertfall ikke noe problem...



Anonymous poster hash: 79605...ddf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167, så tror 172 hadde vært helt greit. Jeg tenker at den ideelle høyden hadde vært et sted mellom 170-185, men møter jeg en det klaffer med som er utenfor den preferansen vil ikke det være en stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...