Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2cm høyere enn meg (184) heheh, men de 2 cm er gull verdt for meg.

Anonymous poster hash: eb3b2...95a

Ja, kom an. De var sikkert ekstremt avgjørende da du gjorde vurderingen din vedr. om han var kjekk eller ikke.

Høyde er stort sett bare en statusgreie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er pen, han vel?

joel-kinnaman.jpg?d=600

Helt grusom, spør du meg, men folk har jo en del ulike oppfatninger om hva som innebærer å være kjekk, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg er ganske lav, så har sjelden observert mannfolk som er mindre enn mine 162. 172 er virkelig ikke en mann som er for lav for meg, ganske praktisk høyde egentlig. Men igjen, hva betyr høyde når man liker alt annet? Er det så relevant liksom? Men men, sikkert lett for meg å snakke som er under gjennomsnittet i den avdelingen, og som bor i et land hvor menn som regel er ganske høyreiste uansett.

Hadde jeg truffet en på 190 og over hadde jeg blitt litt sånn "shit, må jeg stå på krakk hver gang jeg skal kysse deg?" :sjokkert: At 170 - 180 er en ideel høyde for meg går mer ut på at det blir mindre... ja, mindre styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusom, spør du meg, men folk har jo en del ulike oppfatninger om hva som innebærer å være kjekk, også.

Man har noe som heter det gjyllende snitt, som man faktisk kan bruke til å lage en maske, hvor alle pene ansikter passer inn. Det pleier stort sett å være sånn at om et ansikt er symmetrisk, blir det sett på som pent, med mindre personen som ser, har en eller annen følelsesmessig bias, som at han eller hun ikke liker dette menneske av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det før i tiden! Alt forlavt. Fantes ikke tiltrekning til lave menn. Jeg hadde fobi for alt under 185. Helt til jeg ble gravid. Og endret totalt smak i menn. Typen min er 170, og jeg synes høyden hans er helt perfekt! Han er perfekt på så mange andre områder også da… :)

Selv er jeg snaue 163.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier stort sett å være sånn at om et ansikt er symmetrisk, blir det sett på som pent

Det er selvfølgelig ikke så enkelt. Personen ovenfor har jeg intet forhold til. Visste ikke hvem det var før jeg leste om ham i denne tråden, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motbevise hva? At det er én av mange faktorer som spiller inn? Er du og ikke jeg som overforenkler dette.

Jeg har ikke skrevet noe om at du overforenkler noe som helst.

Du kan jo lese hele lenken... Det at du ikke har hørt om fyren før, betyr ikke at det jeg skrev er feil, når jeg siterer forskningen som er gjort på dette.

Når man forsker på mennesker, er det gjennomsnitt og generaliseringer det handler om, og mennesker generelt dømmer utseende etter hvor symmetriske de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er pen, han vel?

joel-kinnaman.jpg?d=600

Hmh...Kjekk...men hadde vært kjekkere om leppene så bedre ut... o_o

Hvem er det? Kan jo være dødsheit om han smiler da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh...Kjekk...men hadde vært kjekkere om leppene så bedre ut... o_o

Hvem er det? Kan jo være dødsheit om han smiler da :P

Joel Kinnaman heter han visst. Veit ikke hvem han er, men regner med at han er en eller annen kjendis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er da ikke kjekk, engang. Ser jo bare ut som et dophue.

Jeg synes han er kjempekjekk. Kjekk i Robocop, kjekk i The Killing og kjekk i Snabba cash. Du kan ikke akkuratt si noe, du mener at Arnold er kjekk. Han har alltid sett ut som om han ble slått med spade i ansiktet gjennom oppveksten.

Anonymous poster hash: 38f53...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er pen, han vel?

Ja, langt over gjennomsnittet.

Men jeg lurer på om en del menn mangler evnen til å se hva som er pent ved ham.

Ikke at jeg mener det som en fornærmelse, det er ikke alltid jeg klarer å se hva som er heit ved heite jenter heller. (f.eks. skjønner jeg megan fox men ikke scarlett johansson)

Men du klarte jo å se det, da. XD

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva mener dere? Hvor går grensa di? Anonymous poster hash: 6dea8...e72

Nei, en mann på 172 er ikke for lav for meg. Den laveste kjæresten jeg har hatt var 168.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke skrevet noe om at du overforenkler noe som helst.

Du kan jo lese hele lenken... Det at du ikke har hørt om fyren før, betyr ikke at det jeg skrev er feil, når jeg siterer forskningen som er gjort på dette.

Når man forsker på mennesker, er det gjennomsnitt og generaliseringer det handler om, og mennesker generelt dømmer utseende etter hvor symmetriske de er.

Jeg sa ikke at du skrev det heller, jeg sa at DU overforenkler.

Kjekkhet handler om langt mer enn ansiktssymmetri: Hår, ansiktshår, kraftig eller sped kjeve, størrelsen på øyne, prognatisme, hudfarge, osv. I tillegg kommer selvfølgelig øvrig fysikk med muskelmasse, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på om en del menn mangler evnen til å se hva som er pent ved ham.

Ikke at jeg mener det som en fornærmelse, det er ikke alltid jeg klarer å se hva som er heit ved heite jenter heller. (f.eks. skjønner jeg megan fox men ikke scarlett johansson)

Men du klarte jo å se det, da. XD

Ja, da mangler jeg helt åpenbart denne, for at jeg ikke finner ham kjekk, er jeg 100% sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkhet handler om langt mer enn ansiktssymmetri: Hår, ansiktshår, kraftig eller sped kjeve, størrelsen på øyne, prognatisme, hudfarge, osv. I tillegg kommer selvfølgelig øvrig fysikk med muskelmasse, osv.

Fyren på bildet har alt dette. :) Perfekt kjeveparti iallefall. Og fin nese. Veldig "evig unge trekk" og rene linjer.

Så hvis man ser ut som ham - da ser man bra++ ut for meg iallefall. :D

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da ikke kjekk, engang. Ser jo bare ut som et dophue.

Sa han som er stor fan av boleren Zyzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...