Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes det er litt lavt, men jeg er 159 cm selv så han er i hvertfall høyere enn meg da. men jeg foretrekker høye menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.75 og vil ha en sterk høy mann - så ja, for lavt



Anonymous poster hash: 7e8d6...0e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.75 og vil ha en sterk høy mann - så ja, for lavt

Anonymous poster hash: 7e8d6...0e7

Selv om menn er høy, så betyr ikke det at de er sterk. Mike Tyson var mellom 178-180. Alle vet jo hvor mange høye kjemper han banka. Damer må slutte å tro at høye menn skal redde de fra hva?? Er ingen damer som trengs å beskyttes. Det eneste de må beskyttes fra er de selv.;) Vi lever ikke i oldtiden lengre..

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært en lov som tilsa at kvinner fra 150cm til 159cm skulle kun ha muligheten til å gå for menn som var fra 160cm til 170cm. Kvinner fra 160cm til 169cm skulle kun ha muligheten til å gå for menn som var fra 170cm til 180cm. Kvinner fra 170cm til 179cm kan bare gå for menn fra 180cm til 190cm. Kvinner fra 180cm til 189cm kan bare gå for menn fra 190cm og resterende.



Anonymous poster hash: 0140a...56f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er litt lavt, men jeg er 159 cm selv så han er i hvertfall høyere enn meg da. men jeg foretrekker høye menn :)

Husk på at mange menn som er høye ønsker seg damer med lange modellben, som matcher de.;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 178 cm, så ja, jeg må ærlig innrømme at 172 hadde blitt for lavt. Skulle ønske jeg ikke var så forfengelig, men sånn er det. Må likevel si at noen av de kjekkeste mannfolka jeg kjenner er på ca den høyden.



Anonymous poster hash: ae88f...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt for lav. 1.80 er minimum for meg.

Hehe jippi!;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte! Synes det høres ut som en fin høyde for meg.



Anonymous poster hash: 292ab...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, alt for lav. 1.80 er minimum for meg.

Min drømmejente må være mellom 155-60, 50 kilo, tynn og markert, store pupper, sprettrumpe, deilige brune øyne.:) Det var det jeg kom på i farta.;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om menn er høy, så betyr ikke det at de er sterk. Mike Tyson var mellom 178-180. Alle vet jo hvor mange høye kjemper han banka. Damer må slutte å tro at høye menn skal redde de fra hva?? Er ingen damer som trengs å beskyttes. Det eneste de må beskyttes fra er de selv. ;) Vi lever ikke i oldtiden lengre..

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Jeg vil ha en høy sterk mann fordet!

Anonymous poster hash: 7e8d6...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha en høy sterk mann fordet!

Anonymous poster hash: 7e8d6...0e7

Ja det som er med barn.. De vil ha og krever ditt og datt, men noen ganger må sånne bortskjemte unger settes på plass, hehe:P

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten spiller der ikke noen rolle om noen er 198, siden jeg har trent seriøst i snart 20 år, så kroppen min er det det veeldig få som slår. Hjelper ikke være feit og 190, når man kan være 188, bredskuldret og godt trent.;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Nå er jeg garantert ikke i din målgruppe, men du er nok en av de som blir mindre tiltrekkende fordi du selv tror du er så deilig. Og dessuten finnes det en mellomting mellom godt trent og overvektig. Går for en sånn, jeg.

Vil legge til at jeg ser flere har problemer med å forstå oss som vil ha høye menn. Det er det vi foretrekker, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 176f4...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...