Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Jeg er 1.62 og mannen min er 1.70. Høyden har ingenting å si for meg, men jeg tror han har vært uheldig med damer før min tid muligens pga høyden. Synes det er synd for de damene isåfall for de har gått glipp av ett fyrverkeri av en mann i senga jeg er som regel høyere enn han når jeg har heels. Han er veldig godt trent da, så stor brystkasse og overarmer gjør han veldig mandig da

Anonymous poster hash: 0a6c0...d62

Kan man ikke si hæler lengre engang? :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er for lavt. Jeg er selv bare 160cm, men foretrekker menn på 180 og oppover.

Anonymous poster hash: ede7f...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det egentlig så viktig for dere å være lavere enn mannen?



Anonymous poster hash: e48a4...919
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke for lavt. Men må innrømme at jeg først legger merke til dem som er litt høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det egentlig så viktig for dere å være lavere enn mannen?

Anonymous poster hash: e48a4...919

Fordi jeg tiltrekkes ikke av menn som er lavere enn meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg tiltrekkes ikke av menn som er lavere enn meg.

Sukk. Det der er en parafrasering, ikke et svar. Hvorfor tiltrekkes du ikke av menn som er lavere enn deg?

Anonymous poster hash: e48a4...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Det der er en parafrasering, ikke et svar. Hvorfor tiltrekkes du ikke av menn som er lavere enn deg?

Anonymous poster hash: e48a4...919

Hm.. Hvorfor tiltrekkes menn av kvinner som er lavere enn dem selv? Er vel seksuelle preferanser. En mann som er lavere enn meg blir litt kjønnsløs for meg på en måte. Han finnes ikke seksuelt tiltrekkende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er selv 1.67, men synes ikke en noen cm høyere er for lav. Hadde aldri valgt mann på bakgrunn av høyde.

Jeg har vært sammen med to stk på 1.70-1.75. Begge var godt trente da.

For min del hadde det vært annerledes om han var både "lav" og tynn/spinkel.

Anonymous poster hash: 9e2e7...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hm.. Hvorfor tiltrekkes menn av kvinner som er lavere enn dem selv? Er vel seksuelle preferanser. En mann som er lavere enn meg blir litt kjønnsløs for meg på en måte. Han finnes ikke seksuelt tiltrekkende.

Å herre....kjønnsløs?

Kjæresten min på 168 er mer mann enn noen menn jeg noensinne har møtt.

Endret av alegria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre....kjønnsløs?

Kjæresten min på 168 er mer mann enn noen menn jeg noensinne har møtt.

Ja? Er mine seksuelle preferanser noe å reagere på? Kjæresten din er fremdeles høyere enn meg, og svaret mitt var rettet mot de som er lavere enn meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Ja? Er mine seksuelle preferanser noe å reagere på? Kjæresten din er fremdeles høyere enn meg, og svaret mitt var rettet mot de som er lavere enn meg.

Joda, men å kalle det kjønnsløst er litt vel , ja... Sprøtt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men å kalle det kjønnsløst er litt vel , ja... Sprøtt

Hvorfor er det sprøtt? Jeg tenner ikke på dem, så enkelt er det. Er det virkelig noe å henge seg opp i?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hvorfor er det sprøtt? Jeg tenner ikke på dem, så enkelt er det. Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Ja egentlig. Synes rett ut at det er utrolig slemt. Å kalle noen kjønnsløs pga høyde.. Jaja, du får holde deg til de som er høyere enn deg. Får håpe mennene som er lavere slipper deg, slik at du ikke trenger tenke de er kjønnsløse stakkars...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja egentlig. Synes rett ut at det er utrolig slemt. Å kalle noen kjønnsløs pga høyde.. Jaja, du får holde deg til de som er høyere enn deg. Får håpe mennene som er lavere slipper deg, slik at du ikke trenger tenke de er kjønnsløse stakkars...

LOL, tåler du ikke å lese om seksuelle preferanse på nettet så får du la være å lese om de da. Om noen skriver de KUN tenner på slanke blondiner, skal da alle feite og brunetter føle seg truffet stakkars?

Nei det blir bare for dumt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er for lavt for meg. Mannen min er 175 og jeg syns egentlig det er for lavt også. Er veldig tiltrukket av menn på rundt 185.... Er 163 selv.

Anonymous poster hash: 78d8c...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

LOL, tåler du ikke å lese om seksuelle preferanse på nettet så får du la være å lese om de da. Om noen skriver de KUN tenner på slanke blondiner, skal da alle feite og brunetter føle seg truffet stakkars?

Nei det blir bare for dumt.

Forskjell å si hva man tenner på og å kalle folk kjønnsløse.

Uansett, avsporing. Sa bare meningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Samboern min er 173cm, så ikke store forskjellen. Men nå er ikke jeg mer enn 155cm da, så. Skal litt til at de blir lavere enn meg. Er de det, da bli det ikke noe forhold, gitt. For det finner jeg ikke sexy et lite sekund engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...