Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Ikke nå lenger, lol.

Hahaha...nei skjønner jo det da, men jeg syntes alltid han har vært litt "rar" i ansiktet om du skjønner....munn/kjeveparti....tja....nei jeg er ingen ekspert, men han har aldri slått meg som en kjekkas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fleste på den listen er veldig malplasserte, etter min mening. Schwarzenegger i T1 og T2 kan jo også nevnes på listen over kjekke menn rundt 190, selv om han er 188.

Alle regnes som veldig kjekke menn. Poenget var at høyde ikke har så mye å si og at det finnes kjekke menn i alle størrelser - ikke å lage en liste over menn som passer Dude91 på KGs preferanser.

Og du kan beholde Schwarzenegger, jeg ville heller tatt med Jon Hamm.

Endret av Cathrine88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn over 1.90 ser ut som storker.

Da lurer jeg fælt på hva slags storker du har sett. Mange på den høyden har en genmutasjon som fører til en noe ukontrollert vekst, og vil derfor se hengslete ut. Andre er høye av natur (arv) og ser dermed proposjonale ut. De ser på ingen måte ut som en stork.

Anonymous poster hash: f5edb...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg fælt på hva slags storker du har sett. Mange på den høyden har en genmutasjon som fører til en noe ukontrollert vekst, og vil derfor se hengslete ut. Andre er høye av natur (arv) og ser dermed proposjonale ut. De ser på ingen måte ut som en stork.

Anonymous poster hash: f5edb...1d5

Tynne lange bein som en stork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men helst ikke så mye lavere enn det da jeg er 1.83 selv.

Generelt blir jeg faktisk litt urolig hvis jeg må omgås menn som er noe særlig høyere enn meg. Noen andre damer som har det på samme måte?

(Jeg kan sikkert bli tiltrukket av en mann på 2 meter hvis kjemien stemmer, men hittil i mitt liv har det ikke skjedd).

Og ja, jeg er veldig klar over at mange menn avskriver damer som er høyere enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne lange bein som en stork

Du tror altså ikke at det finnes både overvektige og godt trente menn på over 1.90?

Anonymous poster hash: f5edb...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror altså ikke at det finnes både overvektige og godt trente menn på over 1.90?

Anonymous poster hash: f5edb...1d5

Men flesteparten er lange og hengslete. Har aldri sagt det ikke eksisterer godt trente eller tjukke menn på over 1.90, så nå legger du ord i munnen på meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gått helt fint det, så lenge han hadde tålt at jeg hadde raget litt over ham når jeg bruker høye hæler ;) . (Jeg er 1,70 selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han må være så og så høy for å være kjærestemateriale? Hva er det dere innbiller dere? Det må da for faen være viktigere ting i et forhold, enn hvor høy eller lav den andre parten er. Synes enkelte er veldig bastante i sing mening.

Blir akkurat som jeg skulle avvise en flott dame fordi hun hadde for små pupper. Om du har forelsket deg i en person, blir det litt i overkant banalt å skulle dumpe flørten for noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva mener dere? Hvor går grensa di?

Anonymous poster hash: 6dea8...e72

Jeg har datet fast en lav mann før. Og egentlig betyr det indre mer enn høyden. Han er den som oppførte seg mest oppegående av alle jeg har møtt men.... jeg klarte ikke å føle meg tiltrukket til han...og da funket det ikke. Men det hadde nødvendigvis ikke bare med høyden å gjøre. Angrer av og til på at jeg ga slipp. Men man må jo føle tiltrekning og..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 er ikke for lavt for meg nei. Er 164 selv.

Så lenge han er høyere enn meg er jeg fornøyd. Kan godt være like høye når jeg har litt hæl på skoene.

Har aldri møtt en mann som er kortere enn meg, men hadde jeg møtt en som var helt fantastisk, så er ikke høyden noe som hadde satt en stopper, ser jeg for meg.



Anonymous poster hash: 228e9...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...