Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, er 1.72 selv. Bryr meg nada om størrelser, men har aldri vært tiltrukket av noen lavere enn meg. Han være godt bygd, slik at han ikke ser veldig petit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, menn må være minimum 185 cm og helst 190 cm, hvis de skal ansees som kjærestemateriale.

Jeg er helt enig i dette. 172 cm ville vært for lavt for meg, siden jeg er omtrent like høy selv. Jeg finner høyere menn attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ønsker jeg meg gjerne en kjæreste som er litt høyere.. jeg er 5 cm lavere enn 1.72 selv, men elsker å gå med høye heler.. og å da fremdeles være litt lavere enn mannen :)

Ellers har det selvfølgelig ingenting å si dersom det virkelig sier pang.. har hatt kjærester på 1.67 og de har vært akkurat passe de og :D



Anonymous poster hash: 0e7b7...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 156 selv men mannen er over 180. Av en eller annen grunn syntes jeg menn som er 185 med er mest attraktive for meg. Kanskje det har noe med at jeg fra naturen side må velge menn som er høye ellers ville barna våre blitt mini😄 men mange av de heteste Hollywoodkjendisene er jo rundt 170 høye så det er absolutt ikke for lavt!!!

Det viktigste er uansett at du er stolt av deg selv og viser at du er mann.....

Anonymous poster hash: fd8b0...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 156 selv men mannen er over 180. Av en eller annen grunn syntes jeg menn som er 185 med er mest attraktive for meg. Kanskje det har noe med at jeg fra naturen side må velge menn som er høye ellers ville barna våre blitt mini😄 men mange av de heteste Hollywoodkjendisene er jo rundt 170 høye så det er absolutt ikke for lavt!!!

Det viktigste er uansett at du er stolt av deg selv og viser at du er mann.....

Anonymous poster hash: fd8b0...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

For et par måneder siden ville jeg sagt ja. Jeg er selv 178, og liker å føle meg "liten" sånn som en høy mann får meg til å gjøre. Alltid tenkt at drømmemannen er nærmere 190, sånn at jeg kan gå med høye hæler og fremdeles være lavere.

MEN, så traff jeg en helt herlig mann som er 172. Det har virkelig ikke vært et problem for oss og jeg tenker ikke noe over det. Vi hadde fantastisk kjemi helt fra begynnelsen av, og jeg hadde virkelig vært en idiot hvis jeg hadde latt høyde hindre meg i å være sammen med han.

Mange har ofte "krav" til hvordan partneren skal være, men når alt kommer til alt så spiller det faktisk veldig liten rolle.



Anonymous poster hash: f0f5c...410
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par måneder siden ville jeg sagt ja. Jeg er selv 178, og liker å føle meg "liten" sånn som en høy mann får meg til å gjøre. Alltid tenkt at drømmemannen er nærmere 190, sånn at jeg kan gå med høye hæler og fremdeles være lavere.

MEN, så traff jeg en helt herlig mann som er 172. Det har virkelig ikke vært et problem for oss og jeg tenker ikke noe over det. Vi hadde fantastisk kjemi helt fra begynnelsen av, og jeg hadde virkelig vært en idiot hvis jeg hadde latt høyde hindre meg i å være sammen med han.

Mange har ofte "krav" til hvordan partneren skal være, men når alt kommer til alt så spiller det faktisk veldig liten rolle.

Anonymous poster hash: f0f5c...410

Sånn tenkte jeg også i begynnelsen, da jeg var forelska. Så, etter forelskelsen, kom hverdagen, da sjarmen hans forsvant og hans dyssosiale personlighetsforstyrrende trekk kom mer og mer fram, ble dessverre høyden også et aber. Men, han var 160 da, og ikke 172. Og, jeg gikk ikke fra han pga høyden da, det ble bare et irritasjonsmoment at han ikke strakk til. Syntes han ble mer som en liten gutt, siden han hadde veldig umodne og usjarmerende personlighetsstrekk. Liten av vekst, men tok det igjen i kjeften. Sinne som en furie. Aldri mer en kort mann.

Anonymous poster hash: caf8a...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 156 selv men mannen er over 180. Av en eller annen grunn syntes jeg menn som er 185 med er mest attraktive for meg. Kanskje det har noe med at jeg fra naturen side må velge menn som er høye ellers ville barna våre blitt mini😄 men mange av de heteste Hollywoodkjendisene er jo rundt 170 høye så det er absolutt ikke for lavt!!!

Det viktigste er uansett at du er stolt av deg selv og viser at du er mann.....

Anonymous poster hash: fd8b0...e88

Joel Kinnaman er 189, han er perfekt han!

Anonymous poster hash: 38f53...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er 172 cm, og NEI det har ingenting å si :)

top-gun-2.gif

Anonymous poster hash: 651c2...18e

Æsj for en ekkel fyr.

Dere damer er patetiske må jeg si, ikke alle da, men her inne får menn kritikk for å like damer som er sånn og sånn og at menn er skyld i kropphysteriet. Men er han 172 så holder han ikke mål??? Herregud!

Anonymous poster hash: 04b1e...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for en ekkel fyr.

Dere damer er patetiske må jeg si, ikke alle da, men her inne får menn kritikk for å like damer som er sånn og sånn og at menn er skyld i kropphysteriet. Men er han 172 så holder han ikke mål??? Herregud!

Anonymous poster hash: 04b1e...d75

Han er ikke ekkel fordi han er lav, han er feminin fordi han er lav. Han er ekkel fordi han spiste morkaken da barna hans ble født.

Anonymous poster hash: 38f53...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde har lite og si så lenge mannen har Glimt i øyet, er lav selv så alle menn er egentlig høyere en meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 174, men hadde absolutt ikke hatt noe imot å ha en litt lavere mann. Personlighet og utseendet ville spilt hovedrollen, ikke høyde.



Anonymous poster hash: de498...eff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva mener dere? Hvor går grensa di?

Anonymous poster hash: 6dea8...e72

Jeg tenker at om en mann er 1,70, og en dame nekter å gi han en sjanse utelukkende pga høyden, betyr det at høyden hans faktisk er et effektivt filter til å fjerne damer som er skikkelig tette i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om en mann er 1,70, og en dame nekter å gi han en sjanse utelukkende pga høyden, betyr det at høyden hans faktisk er et effektivt filter til å fjerne damer som er skikkelig tette i hodet.

Hva er det du har skrevet om en en annen bruker her inne under innleggene dine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ca 170-172 selv, og er dødsforelsket i en som er like høy som meg. Har enda ikke fått muligheten til å dra ut på byen med hæler med han, hehe, men helt ærlig driter jeg i det. Det er virkelig ikke det som teller om man liker noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du har skrevet om en en annen bruker her inne under innleggene dine???

Det er et sitat en annen bruker skrev om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 182cm selv, så jeg hadde muligens følt meg som en gigant hvis mannen min var lavere enn meg og sikkert veide mindre også. Men det er jo ikke høyden man forelsker seg i, det er jo peraonligheten og sjarmen. samboern min er hele 2cm høyere enn meg (184) heheh, men de 2 cm er gull verdt for meg.

Anonymous poster hash: eb3b2...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joel Kinnaman er 189, han er perfekt han!

Anonymous poster hash: 38f53...96c

Han er da ikke kjekk, engang. Ser jo bare ut som et dophue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...