Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble vitset veldig om bloggere / FF på latter for ikke så lenge siden;

* Damer på 30 som sier *knis*

* *klikkerhjem*

* 3 timers hårrulling + sette på falske vipper + arrangere blomster / iphone / LV-poser = herlig morgen, nå fikk jeg frokost på sengen. (IMPULSIVITETEN ER TIL Å TA OG FØLE PÅ).

At de ikke sovner av seg sjæl.



Anonymous poster hash: 39192...f6f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg har LANGT igjen når det gjelder blogging... :sukk:

Men jeg flirer godt av andres rutiner og "impulsive" dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er disse nærbildene av hånden rundt en kopp kaffe og lignende. Med ny neglelakk annenhver dag. Noe så enkelt som en frokost hjemme hos seg selv må dokumenteres med 15 bilder, der tre og tre er av det samme.

I FF sitt tilfelle, og som en annen her nevner, kaffen, joggeskoa og den pulsklokka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også at de fleste bloggerne ikke har på seg jakken/kåpen på en normal måte. I stedet henger den liksom over skuldrene, uten at en har armene inni. Praktisk??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er disse nærbildene av hånden rundt en kopp kaffe og lignende. Med ny neglelakk annenhver dag. Noe så enkelt som en frokost hjemme hos seg selv må dokumenteres med 15 bilder, der tre og tre er av det samme.

I FF sitt tilfelle, og som en annen her nevner, kaffen, joggeskoa og den pulsklokka.

Bildene av pulsklokken er nok for å dokumentere hvor tidlig hu trener ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene av pulsklokken er nok for å dokumentere hvor tidlig hu trener ;)

Har dét virkelig noe å si? Er det kulest å trene tidlig? Jeg vet at hun liker det fordi hun får så grenseløst mye energi utover dagen av det.

Vel. Erfaringsmessig får man jo energi, men man kan også ende opp med å bli skikkelig trøtt og sliten utpå ettermiddagen. Det høres ut ut som denne grenseløse energien varer hele dagen, kvelden og omtrent natta og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dét virkelig noe å si? Er det kulest å trene tidlig? Jeg vet at hun liker det fordi hun får så grenseløst mye energi utover dagen av det.

Vel. Erfaringsmessig får man jo energi, men man kan også ende opp med å bli skikkelig trøtt og sliten utpå ettermiddagen. Det høres ut ut som denne grenseløse energien varer hele dagen, kvelden og omtrent natta og.

Jeg tror hun synes det er ekstra stas å vise alle at hun klarer å gjøre akkurat det samme som før hun fikk barn. Spes siden hele mammapolitiet sa hun ikke kom til å klare det. Kan til en viss grad forstå henne. Men, tror likevel hvis det hadde vært meg, at jeg hadde gitt en lang mars i hva alle andre sa...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hun forsatt like ensidig? Denne løpingen? Hørte at hun ikke trener særlig mye styrke, fordi hun er redd for å bli "stor". Det er vel ganske lenge siden man sluttet å tro det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hun forsatt like ensidig? Denne løpingen? Hørte at hun ikke trener særlig mye styrke, fordi hun er redd for å bli "stor". Det er vel ganske lenge siden man sluttet å tro det nå.

:jepp:

Løpe løpe løpe så tidlig på morran som mulig, innimellom etterfulgt av 'styrke' på mage og rygg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

:jepp:

Løpe løpe løpe så tidlig på morran som mulig, innimellom etterfulgt av 'styrke' på mage og rygg... ;)

eller styrke på rumpe :fnise: med ballen, det er den beste treningen man kan få :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skulle hatt en rosablogg a la Kristina Andersen og fotballfrue og de der...

Jeg hadde kjedet i hjel meg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" I dag spratt jeg ut av senga kl 05.00, før vekkerklokka ringte, og innen kl 07.00 fikk jeg shinet hele leiligheten og tatt morgenøkten min. Ha en sprek dag!" Hihi…. Måtte bare..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

" I dag spratt jeg ut av senga kl 05.00, før vekkerklokka ringte, og innen kl 07.00 fikk jeg shinet hele leiligheten og tatt morgenøkten min. Ha en sprek dag!" Hihi…. Måtte bare..

:fnise: ...Sikker på at de sover i treningstøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...