Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hver eneste blogg om dagen snakker om at de "alltdi har friske roser i huset", de kjøper det inn HVER fredag og gjerne en dag i uken. Friske roser ditt og datt. Rart hvordan de alle kan dedikere flere innlegg i mnd om disse friske rosene - det er jo bare sååååå koselig :P



Anonymous poster hash: 62f02...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hver eneste blogg om dagen snakker om at de "alltdi har friske roser i huset", de kjøper det inn HVER fredag og gjerne en dag i uken. Friske roser ditt og datt. Rart hvordan de alle kan dedikere flere innlegg i mnd om disse friske rosene - det er jo bare sååååå koselig :P

Anonymous poster hash: 62f02...218

Har de avtale med og reklame for blomsterhandlere også?

Anonymous poster hash: 0a539...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode der jeg kjøpte hver fredag :) Nå som jeg ikke har råd lenger (student) så er det lateksroser fra ebay som gjelder ;)

Men når jeg blir ferdig utdannet igjen så blir det friske roser/blomster hver fredag, elsker det :)

Min mor og svigermor kjøper også blomster hver fredag.



Anonymous poster hash: c6cd7...d13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har fått seg nytt in-ord og nå. Brekkie. Som i breakfast. Som på godt norsk betyr frokost.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode der jeg kjøpte hver fredag :) Nå som jeg ikke har råd lenger (student) så er det lateksroser fra ebay som gjelder ;)

Men når jeg blir ferdig utdannet igjen så blir det friske roser/blomster hver fredag, elsker det :)

Min mor og svigermor kjøper også blomster hver fredag.

Anonymous poster hash: c6cd7...d13

Det er hyggelig da :):roser:

Anonymous poster hash: 0a539...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de avtale med og reklame for blomsterhandlere også?

Anonymous poster hash: 0a539...829

aner ikke, kan virke sånn. Dette er jo et innlegg per uke om disse friske blomstene, begynner de å gå tom for ting å skrive om.?

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en periode der jeg kjøpte hver fredag :) Nå som jeg ikke har råd lenger (student) så er det lateksroser fra ebay som gjelder ;)

Men når jeg blir ferdig utdannet igjen så blir det friske roser/blomster hver fredag, elsker det :)

Min mor og svigermor kjøper også blomster hver fredag.

Anonymous poster hash: c6cd7...d13

regner ikke med du meddeler dette på face hver uke at du har kjøpt roser? en ting er å handle det hver uke, men å skrive innlegg hver bidige gang man gjør det blir litt tooo much...

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, kan virke sånn. Dette er jo et innlegg per uke om disse friske blomstene, begynner de å gå tom for ting å skrive om.?

Anonymous poster hash: 62f02...218

Kanskje.

Men uansett er det fint med friske blomster for de som er glade i blomster.

Men bloggere hermer mange ganger etter hverandre også, så man vet jo ikke om de egentlig er glade i blomster/ roser

Anonymous poster hash: 0a539...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også dette med husvask. Rent sengetøy. Nystrøkne lakner. Grønnsåpelukt. Og i andre enden har vi Sophie som har vaskehjelp i leiligheten på noenogførti kvadrat. Hehe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner ikke med du meddeler dette på face hver uke at du har kjøpt roser? en ting er å handle det hver uke, men å skrive innlegg hver bidige gang man gjør det blir litt tooo much...

Anonymous poster hash: 62f02...218

enig :)

Anonymous poster hash: 0a539...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne har også fått seg nye favorittord som alle bruker, her er et lite utvalg:

"det gledes" "magisk" "magisk stemning" "fantastiske leserne mine" "smelter i munnen" "senke skulderne"



Anonymous poster hash: 62f02...218
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper også blomster hver fredag. So what? :vetikke:

du skriver da ikke side opp og side ned om det gjør du vel? det handler ikke om at man kjøper roser, det handler om at plutselig skal alle bloggerne kjøpe friske roser og lage innlegge hver uke om hvor mye det "gledes".

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også dette med husvask. Rent sengetøy. Nystrøkne lakner. Grønnsåpelukt. Og i andre enden har vi Sophie som har vaskehjelp i leiligheten på noenogførti kvadrat. Hehe.

haha, ja det er sant, man skal ikke glemme hvor mye hver og en av de skurer og vasker- og de har jo ALLE støv på hjerne og klarer IKKE å slappe av hvis puta ikke ligger rett :P

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne har også fått seg nye favorittord som alle bruker, her er et lite utvalg:

"det gledes" "magisk" "magisk stemning" "fantastiske leserne mine" "smelter i munnen" "senke skulderne"

Anonymous poster hash: 62f02...218

Ikke glem ordet "amazing"...

Forøverig så kjøper jeg også friske roser til hver helg. Men jeg har ikke blogg da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

du skriver da ikke side opp og side ned om det gjør du vel? det handler ikke om at man kjøper roser, det handler om at plutselig skal alle bloggerne kjøpe friske roser og lage innlegge hver uke om hvor mye det "gledes".

Anonymous poster hash: 62f02...218

Jooo det gjør jeg faktisk.

Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som er verst med beskrivelsene av disse friske rosene, nyvaska leilighetene/huset som lukter grønnsåpe fra Oslo til Bergen, hvor mye alt gledes og alt er koselig er: Kristinaandersen, fotballfrue, leneorvik, fitliving.blogg.no (her går det i samme frokostinnlegg flere ganger i uka-gjesp), martheborge (til tider). Sikkert fler også, men det er som regel disse jeg svapper innom...



Anonymous poster hash: 62f02...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem ordet "amazing"...

Forøverig så kjøper jeg også friske roser til hver helg. Men jeg har ikke blogg da...

ja stemmer, det begynner å bli en del ord de samme bloggerne bruker.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo det gjør jeg faktisk.

Neida.

haha ;) ;) Det er koselig med blomster, men hvor mye kan man egentlig få skrevet om en bukett roser hver uke, not that much ;)

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvorfor man oppfordres til å fortelle om hva man har gjort idag?

Eks:

"Hva har dere gjort idag da? Fortell meg gjerne, er så koselig å høre fra dere!"

Er dette reelt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...