Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke glem ordet "amazing"...

Forøverig så kjøper jeg også friske roser til hver helg. Men jeg har ikke blogg da...

kjøper blomster her også, men det jeg reagerer på er at disse bloggerne skriver omtrent ukentlig om at de handler disse friske blomstene, hva slags farge det er på de (øøøøh jeg kan se på bilde hva søags farge det er), hva de lukter, hvor koselig det er og ikke minst HVORFOR de handler inn.... gjesp..

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på hvorfor man oppfordres til å fortelle om hva man har gjort idag?

Eks:

"Hva har dere gjort idag da? Fortell meg gjerne, er så koselig å høre fra dere!"

Er dette reelt?

hehe, ja der har du også et poeng. KA og fitliving er ekstreme der...

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvorfor man oppfordres til å fortelle om hva man har gjort idag?

Eks:

"Hva har dere gjort idag da? Fortell meg gjerne, er så koselig å høre fra dere!"

Er dette reelt?

Neppe. Det må da være deprimerende å høre om livene til oss normale, som går på skole, jobber og ellers har sysler som dreier seg om andre ting enn å legge vipper, pleie hud, sette på løshår eller forsvare barnegarderober på nett.

Ellers da, Gunvald? Lyst til å fortelle litt om deg selv? Du engasjerer deg i mye her inne.

Anonymous poster hash: 3d55a...bbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha Stewart-alarm.

på høyt nivå - bare moderne versjon! :P Og alle de gangene de skal fortelle om at de har spist noe usunt, ja til og med på en onsdag. "For ja, kjære lesere, selvom det er onsdag så spiller det ingen rolle så lenge man lever sunt ellers. Viktig å vise dere at jeg også kan spise usunt en gang iblant". I mean - come on! Når man har et slikt innlegg i mnd for å bevise hvor "menneskelig" man er, og skal forklare seg i det vide og brede med egen innlegg om at man får i seg noe usunt, så tror jeg man i grunn sliter med dårlig samvittighet over inntaket og vil lette på trykket igjennom å få støttende kommentarer...

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Det må da være deprimerende å høre om livene til oss normale, som går på skole, jobber og ellers har sysler som dreier seg om andre ting enn å legge vipper, pleie hud, sette på løshår eller forsvare barnegarderober på nett.

Ellers da, Gunvald? Lyst til å fortelle litt om deg selv? Du engasjerer deg i mye her inne.

Anonymous poster hash: 3d55a...bbd

disse bloggerne hadde aldri forstått et a4 hverdagsliv med hus, 8-16 jobb, barn osv om det så beit dem i rauva.

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

på høyt nivå - bare moderne versjon! :P Og alle de gangene de skal fortelle om at de har spist noe usunt, ja til og med på en onsdag. "For ja, kjære lesere, selvom det er onsdag så spiller det ingen rolle så lenge man lever sunt ellers. Viktig å vise dere at jeg også kan spise usunt en gang iblant". I mean - come on! Når man har et slikt innlegg i mnd for å bevise hvor "menneskelig" man er, og skal forklare seg i det vide og brede med egen innlegg om at man får i seg noe usunt, så tror jeg man i grunn sliter med dårlig samvittighet over inntaket og vil lette på trykket igjennom å få støttende kommentarer...

Anonymous poster hash: 62f02...218

For ikke å snakke om hvor viktig det er å legitimere de ukentlige sprekkene..ja i flertall....jo flere innlegg jo mer normalt er det å sprekke X-antall ganger pr uke, det er det forteller seg selv.....vondt i viljen syndromet herjer hos endel bloggere .... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer "det er ikke feil".

Som i friske, røde roser er ikke feil.

Bah :bond:

Fatter ikke hvordan de alle ikke kan se at når de tilnærmet skriver om det samme og bruker samme uttrykksform så blir jo folk lei av å lese bloggene deres. Fitliving.blogg.no bruker samme innlegg i forksjellig innpakning om samme frokosten opptil flere ganger i uka, og starter alltid med "jeg har delt denne med dere flere ganger før, men må bare dele igjen - det er min favorittfrokost" - No shit... :P

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Sitter dere og leser blogger som handler om innkjøp av roser og at frokosten deres er god? Seriøst, jeg følger en del blogger (ja, rosablogger også). Og hadde de dradd slike stunts, hadde jeg unsubscribet før jeg hadde kommet til "gledes"!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i andre enden har vi Sophie som har vaskehjelp i leiligheten på noenogførti kvadrat. Hehe.

Seriøst. .?? Lmao... :D det er jo bare flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får blomster av mannen min hver fredag :).

Har gjort det i omtrent 16 år nå, så vi har friske blomster på stuebordet hele tiden :).

Er mye koseligere å få blomster enn å kjøpe de selv.

Anonymous poster hash: 749fa...6c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer "det er ikke feil".

Som i friske, røde roser er ikke feil.

Bah :bond:

IIKKE røde!! Det passer ikke inn i pastellverden! De er alltid hvite eller dusrosa :P

Anonymous poster hash: 62ce3...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer også på hvorfor man oppfordres til å fortelle om hva man har gjort idag?

Eks:

"Hva har dere gjort idag da? Fortell meg gjerne, er så koselig å høre fra dere!"

Er dette reelt?

Det er jo åpenbart for å fiske kommentarer ;)

Anonymous poster hash: 62ce3...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hver eneste blogg om dagen snakker om at de "alltdi har friske roser i huset", de kjøper det inn HVER fredag og gjerne en dag i uken. Friske roser ditt og datt. Rart hvordan de alle kan dedikere flere innlegg i mnd om disse friske rosene - det er jo bare sååååå koselig :P

Anonymous poster hash: 62f02...218

Eneste rådet jeg kan gi deg, er at du må slutte å irritere deg over alt her i verden.

Visste ikke at det var totalt uakseptabelt å skrive om rosene som man har hjemme... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 7136d...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste rådet jeg kan gi deg, er at du må slutte å irritere deg over alt her i verden.

Visste ikke at det var totalt uakseptabelt å skrive om rosene som man har hjemme... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 7136d...37a

å herregud, tror du må lese en gang til, tråden handler IKKE om hvorvidt man kjøper roser eller ikke, men at de samme bloggerne skriver omtrent det samme innlegget hver uke om disse friske rosene...get it...

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

Altså, hver eneste blogg om dagen snakker om at de "alltdi har friske roser i huset", de kjøper det inn HVER fredag og gjerne en dag i uken. Friske roser ditt og datt. Rart hvordan de alle kan dedikere flere innlegg i mnd om disse friske rosene - det er jo bare sååååå koselig :P

Anonymous poster hash: 62f02...218

PS: Du glemte mandagsinnleggene som absolutt alle disse slanke/fitnessbloggerne skriver...MANDAG!!!!! NY UKE... NYE MULIGHETER....EEEEEEEEEEEELSKER LIVET!... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Du glemte mandagsinnleggene som absolutt alle disse slanke/fitnessbloggerne skriver...MANDAG!!!!! NY UKE... NYE MULIGHETER....EEEEEEEEEEEELSKER LIVET!... :fnise:

det er helt sant, hver bidige uke er det de samme innleggene om mandager - skjønner de ikke selv at de gjentar seg selv i det uendelige..

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

det er helt sant, hver bidige uke er det de samme innleggene om mandager - skjønner de ikke selv at de gjentar seg selv i det uendelige..

Anonymous poster hash: 62f02...218

...og på tirsdag...senest onsdag så er det gjerne innlegg om mangel på motivasjon og at de har sprukket...slår ikke feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Sitter dere og leser blogger som handler om innkjøp av roser og at frokosten deres er god? Seriøst, jeg følger en del blogger (ja, rosablogger også). Og hadde de dradd slike stunts, hadde jeg unsubscribet før jeg hadde kommet til "gledes"!

Jeg er så enig, hvorfor fortsetter de å lese? Og ikke nok med det, de leter til og med opp flere bloggere som er helt maken :ler:

Anonymous poster hash: 6afa8...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...