Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

IIKKE røde!! Det passer ikke inn i pastellverden! De er alltid hvite eller dusrosa :P

Anonymous poster hash: 62ce3...d59

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIKKE røde!! Det passer ikke inn i pastellverden! De er alltid hvite eller dusrosa :P

Anonymous poster hash: 62ce3...d59

Jeg syns det også er litt morsomt at de alltid må påpeke at det er "friske" roser. Mulig det er jeg som er rar, men jeg sier alltid bare at jeg har kjøpt en bukkett blomster, ikke "friske blomster". Det er da vel ingen som kjøper ufriske blomster?

Dette ordet "amazing" er jo også påfallende mye brukt som noen nevnte over her. Har aldri hørt noen bruke det seriøst i en samtale før. "Hvordan er den maskaraen?" "Den er helt amaaaaazing!" Ja ok, og du er 14?

Anonymous poster hash: dba54...24b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg syns det også er litt morsomt at de alltid må påpeke at det er "friske" roser. Mulig det er jeg som er rar, men jeg sier alltid bare at jeg har kjøpt en bukkett blomster, ikke "friske blomster". Det er da vel ingen som kjøper ufriske blomster?

Dette ordet "amazing" er jo også påfallende mye brukt som noen nevnte over her. Har aldri hørt noen bruke det seriøst i en samtale før. "Hvordan er den maskaraen?" "Den er helt amaaaaazing!" Ja ok, og du er 14?

Anonymous poster hash: dba54...24b

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer "det er ikke feil".

Som i friske, røde roser er ikke feil.

Bah :bond:

Og "en hel haug"... "Vi koser oss en hel haug". At det var?

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Og "en hel haug"... "Vi koser oss en hel haug". At det var?

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

Åhhh det gjør vondt å lese så dårlig norsk...Hvordan i helv..ete koser man seg en hel haug??.. :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og "en hel haug"... "Vi koser oss en hel haug". At det var?

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

For ikke å snakke om disse bloggerene som alltid er så mett etter å ha spist ute at de "ruller hjem". Jada, vi har skjønt det. Du er tynn og vant med å spise lite, og en restaurantporsjon er for mye for den lille magen din, men er det nødvendig å påpeke det hver eneste gang?

Virker som om alle rosabloggere må gå gjennom et eget skrivekurs der de får utdelt en liste over floskler som er helt nødvendig å bruke daglig for å holde på rosa-kredibiliteten. På den listen står også garantert "hyyyyyyl", "høhø" og "i dag har jeg klikket hjem denne herligheten".

Anonymous poster hash: dba54...24b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller;

Ja, nå har jeg sagt det sikkert typ 3 ganger!

TYP?! :vetikke:



Anonymous poster hash: 6bb10...95b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om disse bloggerene som alltid er så mett etter å ha spist ute at de "ruller hjem". Jada, vi har skjønt det. Du er tynn og vant med å spise lite, og en restaurantporsjon er for mye for den lille magen din, men er det nødvendig å påpeke det hver eneste gang?

Virker som om alle rosabloggere må gå gjennom et eget skrivekurs der de får utdelt en liste over floskler som er helt nødvendig å bruke daglig for å holde på rosa-kredibiliteten. På den listen står også garantert "hyyyyyyl", "høhø" og "i dag har jeg klikket hjem denne herligheten".

Anonymous poster hash: dba54...24b

Men de spiser jo ute flere ganger i uka, SÅ lite vant til det kan de jo ikke være :P

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de spiser jo ute flere ganger i uka, SÅ lite vant til det kan de jo ikke være :P

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

Ja alle må klikke hjem så veldig mye, herregud, er så lei den frasen. "I dag har jeg klikka hjem den og den, og den og den, og går måtte jeg bare klikke hjem den og den. Jeg har denne i andre farger, men måtte bare klikke hjem den og den allikevel".

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her leser tydeligvis mer blogger enn meg. Jeg er klar over at det handler om roser, men et innlegg jeg har oppdaget som går ofte igjen er: "Ååh jeg har vert så dårlig til å blogge i det siste, men jeg lover å bli bedre nå"

Det blir som regel ikke bedre.

"Jeg har verdens beste lesere"

"Det er faktisk mye jobb å ha blogg"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i engelsken. Gawd, lissom. Spesielt SUPRISE irriterer meg, for den går igjen. Dersom man skal bruke et engelsk/amerikansk uttrykk - kan man ikke i det minste google det og sjekke at det er riktig stavet?

Men mest irriterer jeg meg over de som har så mye gående "i kulissene", som ikke kan dele hvilke fantastiske samarbeidsavtaler som venter... Bare vi er tålmodige, for de "kan ikke dele helt enda!"



Anonymous poster hash: 7293f...a88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har glemt en ting:

Alle bloggerene har UNIKE lesere.

Med UNIKE tilbud på ditt og datt til leserne sine - også får jeg samme tilbudet på email fra nettbutikken det gjelder (innimellom dagen etter, men likevel),,,,

Anonymous poster hash: 62ce3...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i engelsken. Gawd, lissom. Spesielt SUPRISE irriterer meg, for den går igjen. Dersom man skal bruke et engelsk/amerikansk uttrykk - kan man ikke i det minste google det og sjekke at det er riktig stavet?

Men mest irriterer jeg meg over de som har så mye gående "i kulissene", som ikke kan dele hvilke fantastiske samarbeidsavtaler som venter... Bare vi er tålmodige, for de "kan ikke dele helt enda!"

Anonymous poster hash: 7293f...a88

Man skal ikke Google ord for å sjekke rettskriving. Da bruker man en ordbok. Jeg har en kollega som skrev feil i en annonse på nett. Jeg kommenterte det slik at hun kunne rette det før alt for mange så det. Neida. Hun hadde Googlet det, så det var riktig............. Problemet med å Google et ord, er at resultatene ikke bare inneholder den rettskrivede versjonen, men også alle som har skrevet ordet feil! Og det er mange!

Anonymous poster hash: f879d...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man skal ikke Google ord for å sjekke rettskriving. Da bruker man en ordbok. Jeg har en kollega som skrev feil i en annonse på nett. Jeg kommenterte det slik at hun kunne rette det før alt for mange så det. Neida. Hun hadde Googlet det, så det var riktig............. Problemet med å Google et ord, er at resultatene ikke bare inneholder den rettskrivede versjonen, men også alle som har skrevet ordet feil! Og det er mange!

Anonymous poster hash: f879d...31a

det finnes faktisk mange ordbøker på nett hvis man søker på de riktige stedene. Via universiteter og slike ting.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke Google ord for å sjekke rettskriving. Da bruker man en ordbok. Jeg har en kollega som skrev feil i en annonse på nett. Jeg kommenterte det slik at hun kunne rette det før alt for mange så det. Neida. Hun hadde Googlet det, så det var riktig............. Problemet med å Google et ord, er at resultatene ikke bare inneholder den rettskrivede versjonen, men også alle som har skrevet ordet feil! Og det er mange!

Anonymous poster hash: f879d...31a

Problemet i slike tilfeller er ikke Google, men folk som ikke kan å bruke Google.

Anonymous poster hash: 6afa8...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle må klikke hjem så veldig mye, herregud, er så lei den frasen. "I dag har jeg klikka hjem den og den, og den og den, og går måtte jeg bare klikke hjem den og den. Jeg har denne i andre farger, men måtte bare klikke hjem den og den allikevel".

Anonymous poster hash: 62f02...218

Som Lulu-sminkevesker. Så klart MÅ man ha dem både i rosa og mint og lysebrunt og mørkebrunt, hvem trenger vel IKKE 20 toalettmapper?

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle MÅ jo skjønne at man må ha nye til hver sesong, omg lissom! For ikke snakke om disse Shai - barberhøvlene, de er jo latterlig dårlig - men disse bloggerne forguder dem!

Som Lulu-sminkevesker. Så klart MÅ man ha dem både i rosa og mint og lysebrunt og mørkebrunt, hvem trenger vel IKKE 20 toalettmapper?



Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7



Anonymous poster hash: 62f02...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...