Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet i slike tilfeller er ikke Google, men folk som ikke kan å bruke Google.

Anonymous poster hash: 6afa8...85c

Enig. Det var jeg som nevnte Google i utgangspunktet - og det skal godt gjøres ikke å finne frem til riktig rettskriving av ord (suRprise - for å bruke samme eksempel) eller helt vanlige uttrykk!

Anonymous poster hash: 7293f...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det finnes faktisk mange ordbøker på nett hvis man søker på de riktige stedene. Via universiteter og slike ting.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Hva har det med Google å gjøre? Når jeg sa ordbok, så mente jeg selvsagt også ordbøker på nett.

Anonymous poster hash: f879d...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også visse bloggere har en utrolig irriterende måte å ordlegge seg på...

"I dag spiste jeg ferske reker og nybakt loff og en stort glass duggfriskt vann"

"Jeg og venninna mi snørte på oss løpeskoa og løp ut i frisk høstluft, GUD så herlig"

"Mamma serverte så klart verdens beste nybakte hveteboller"

"Sitter her med dagsferske aviser og rykende varm kaffe"

osv osv

Hvem spiser gamle reker? Ja jeg vet at man får kjøpt frosne reker men dere skjønner poenget.. :fnise:

Jeg er sikkert rar som lar meg provosere, men jeg synes alt overdrives så til de grader!



Anonymous poster hash: 1aeaa...cc7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og koser meg med deilig vann med en touch av klor! Rekene er nesten tinte, og lager en fiffig knaselyd. Roser fra europris som aldri visner er ikke feil!

Anonymous poster hash: f879d...31a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nevne "...denne/dette/det er bare ALT FOR god/søt/fin" :kvalm:



Anonymous poster hash: 19124...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok bloggerne er verdens lykkeligste folkeslag, det ser i hvert fall sånn ut på bloggene deres...



Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle MÅ jo skjønne at man må ha nye til hver sesong, omg lissom! For ikke snakke om disse Shai - barberhøvlene, de er jo latterlig dårlig - men disse bloggerne forguder dem!

Anonymous poster hash: 62f02...218

Ingen problem å forgude noe når man får betalt for å forgude.

Anonymous poster hash: 96896...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også visse bloggere har en utrolig irriterende måte å ordlegge seg på...

"I dag spiste jeg ferske reker og nybakt loff og en stort glass duggfriskt vann"

"Jeg og venninna mi snørte på oss løpeskoa og løp ut i frisk høstluft, GUD så herlig"

"Mamma serverte så klart verdens beste nybakte hveteboller"

"Sitter her med dagsferske aviser og rykende varm kaffe"

osv osv

Hvem spiser gamle reker? Ja jeg vet at man får kjøpt frosne reker men dere skjønner poenget.. :fnise:

Jeg er sikkert rar som lar meg provosere, men jeg synes alt overdrives så til de grader!

Anonymous poster hash: 1aeaa...cc7

Det er forskjell på fryste reker og ferske reker. Dette er allmenn kunnskap som de fleste burde vite. Så når de skriver ferske reker, mener man altså reker som ikke har vært fryst på forhånd.

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på fryste reker og ferske reker. Dette er allmenn kunnskap som de fleste burde vite. Så når de skriver ferske reker, mener man altså reker som ikke har vært fryst på forhånd.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Men dagsferske aviser tar kaka! :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dagsferske aviser tar kaka! :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 62f02...218

Hvordan skal man ellers lese rykende ferske nyheter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette regnes sikkert som "spekulasjoner", men når de klikker hjem ting er det nok fordi de får ting gratis, men det høres så teit ut:P Og de kan ikke si at de kjøper, så da blir det klikker hjem. Idiotisk. Og ja, adjektivene og superlativene tar helt av på de fleste blogger, slitsomt å lese.



Anonymous poster hash: 9dce2...231
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Problemet med bloggerne er at det har kommet til et punkt hvor de tror at det de skriver betyr mer for folk enn det egentlig gjør... Og det er derfor jeg ikke leser noen blogg fast lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friske blomster/roser betyr faktisk at det er snakk om snittblomster, og ikke feks en potteblomst. Så det er faktisk rett betegnelse.

Anonymous poster hash: 9b485...dbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh det gjør vondt å lese så dårlig norsk...Hvordan i helv..ete koser man seg en hel haug??.. :vetikke:

I gamle dager, hjemme i det vidgjetne, umoralske, Trøndelag, så var det da snakk om "dong-jokk" oversatt; gruppesex :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

I gamle dager, hjemme i det vidgjetne, umoralske, Trøndelag, så var det da snakk om "dong-jokk" oversatt; gruppesex :blomst:

:fnise: ...Takk for rasende festlig forklaring...You made my day...som vi sier på godt norsk :) Kan man forresten også kalle det for møljepul??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...