Gå til innhold

Bloggere og friske roser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:fnise: ...Takk for rasende festlig forklaring...You made my day...som vi sier på godt norsk :) Kan man forresten også kalle det for møljepul??

Jepp, møljepul er også å kose seg i haug :danse:

Så hvis dette er normalt blant bloggere, hvorfor er det da ingen som blogger om det?

"først handla jeg duggfriske, ferske pastellroser, så kom hele den beste gjengen innom for gruppesex" Hadde sikkert økt antall klikk sporenstreks :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Jepp, møljepul er også å kose seg i haug :danse:

Så hvis dette er normalt blant bloggere, hvorfor er det da ingen som blogger om det?

"først handla jeg duggfriske, ferske pastellroser, så kom hele den beste gjengen innom for gruppesex" Hadde sikkert økt antall klikk sporenstreks :fnise:

Hahahaa....jeg vet om ei som har blogget om det......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på fryste reker og ferske reker. Dette er allmenn kunnskap som de fleste burde vite. Så når de skriver ferske reker, mener man altså reker som ikke har vært fryst på forhånd.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Frosne reker, mener du vel...

Anonymous poster hash: 7136d...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosne reker, mener du vel...

Anonymous poster hash: 7136d...37a

hørt om dialket du eller???

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt om dialket du eller???

Anonymous poster hash: 62f02...218

Vi sier frysta rekar her jeg bor, beklager at du er lite opplyst på dialekts fronten.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friske blomster/roser betyr faktisk at det er snakk om snittblomster, og ikke feks en potteblomst. Så det er faktisk rett betegnelse.

Anonymous poster hash: 9b485...dbe

det er jo ikke det som er poenget med denne tråden, men at det skal lages samme innlegg på samtlige blogger om disse friske blomstene og beskrive de i det uendelige hver uke.

Anonymous poster hash: 62f02...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo ikke det som er poenget med denne tråden, men at det skal lages samme innlegg på samtlige blogger om disse friske blomstene og beskrive de i det uendelige hver uke.

Anonymous poster hash: 62f02...218

Svaret var til vedkommende som kritiserte at de kalte det friske roser, for det er faktisk det det heter.

Anonymous poster hash: 9b485...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt det meste som er trendy blant bloggerne blir så krampeaktig. Friske roser, estetisk vakre bilder som ikke er overlatt til tilfeldighetene, tekopper, produktplasseringer osv. Ikke minst alle uttrykkene som alle bloggerne bruker. "Nyter en sen brekkie". Lål.....



Anonymous poster hash: 093ea...a11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig da :):roser:

Anonymous poster hash: 0a539...829

Veldig hyggelig. Ekstra hyggelig når vi får roser av svigermor som virkelig lukter rosa roser :blomst:

regner ikke med du meddeler dette på face hver uke at du har kjøpt roser? en ting er å handle det hver uke, men å skrive innlegg hver bidige gang man gjør det blir litt tooo much...

Anonymous poster hash: 62f02...218

Nei jeg har aldri lagt ut en eneste status på facebook, og skulle jeg ha gjort det så hadde det ikke handlet om blomstrene mine ;)

Anonymous poster hash: c6cd7...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fnatt av Fotballfrues evige "det blir så fint" om når mannen kommer hjem, når hun skal besøke mamma, ut med venner etc.



Anonymous poster hash: 3df19...9e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget til KA - Hvor mye pels er det mulig å trykke inn i en stue?



Anonymous poster hash: 6b747...0f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere blogger jeg gjerne skulle lest, men jeg orker ikke det virkelig utrolig dårlige språket, på en måte faktisk. For det er nemlig virkelig utrolig slitsomt når man dytter inn utrolig mange virkelig ubrukelige ord for å fylle ut de utrolig korte innleggene, nemlig faktisk. Det minner meg om ungdomskolen, da vi ZchRev SåNn HeEeEEeeeEr AzZoo.

Jeg tror mange bloggere hadde tjent mye på å delta på et skrivekurs eller to.



Anonymous poster hash: 0cae1...e14
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de spiser jo ute flere ganger i uka, SÅ lite vant til det kan de jo ikke være :P

Anonymous poster hash: 0e6e1...ef7

Men det er å påpeke at "selv om jeg er tynn, så spiser jeg mye - og det uten å legge på meg."
Jeg er selv slank\tynn, men syns det er latterlig å påpeke hvor mye en spiser. Alle forstår at du ikke fråtser i mat, hadde du gjort det, hadde du vel vært mye større. Gud forby, dersom folk skulle skjønt at du er tynn fordi du ikke spiser så store mengder som du skryter av å¨ha gjort.

Anonymous poster hash: bba3f...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt om dialket du eller???

Anonymous poster hash: 62f02...218

Fryste reker? Frosne reker, mente du vel.

Glem heller ikke at du faktisk skriver, så muntlig språk blir feil. Du skal ikke skrive slik du snakker.

Anonymous poster hash: bba3f...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt det meste som er trendy blant bloggerne blir så krampeaktig. Friske roser, estetisk vakre bilder som ikke er overlatt til tilfeldighetene, tekopper, produktplasseringer osv. Ikke minst alle uttrykkene som alle bloggerne bruker. "Nyter en sen brekkie". Lål.....

Anonymous poster hash: 093ea...a11

Samme tenker jeg også, Ser jeg visse produkter som bloggere er såå glad i, kan du banne på at jeg ikke kommer til å investere i disse produktene. Produktet blir harry og litt snålt når"alle" bloggere er fan av det.

Anonymous poster hash: bba3f...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får fnatt av Fotballfrues evige "det blir så fint" om når mannen kommer hjem, når hun skal besøke mamma, ut med venner etc.

Anonymous poster hash: 3df19...9e1

Og litt joghurt blandet med peanøttsmør lager en dipp som (hold dere fast) er helt AMAZING!

Anonymous poster hash: dba54...24b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt joghurt blandet med peanøttsmør lager en dipp som (hold dere fast) er helt AMAZING!

Anonymous poster hash: dba54...24b

:fnise:

Og en en ting til: "jeg må tipse dere om..." NEI, du REKLAMERER for....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"obsessed with this xx" på instagram. Hvor mye kan man egentlig være "besatt" ved synet av en jakke/blomster/skjørt/smykker/vesker... Jeg bare lurer, jeg har ting i skapet jeg er veldig glad i, men jeg har tilgode å bli besatt.



Anonymous poster hash: ea73d...1e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle har "spadag" på søndag. Sykt kozy å shave hårete legger og legge neglelakk. Ahhh



Anonymous poster hash: 4e4d0...5cc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...