Gå til innhold

Bloggere og friske roser.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte roser i dag. Holder det å skrive det her, eller må jeg opprette blogg?

Dette holder i alle fall ikke mål. Du har da verken fortalt oss om de er friske, duggfriske eller ufriske roser. Eller er de kanskje amazing eller herlig dusrosa? Kanskje har du (Gud forby) kjøpt en potteplante? Jeg føler meg forvirret og usikker her, og jeg er nok ikke alene. 😱

Anonymous poster hash: dba54...24b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg om roser: http://kristinaandersen.no/1413380122_litt_lykke_hver_dag.html#comment

Anonymous poster hash: 1aeaa...cc7

Herregud!! Jeg kan ikke tro at jeg faktisk klikket meg inn på bloggen og ga henne økte besøkstall!! Dere tullet virkelig ikke!!! Er det virkelig mulig??? Har man ikke noe å blogge om, så ikke blogg da? Jeg føler meg bare helt tom nå.............

Anonymous poster hash: f879d...31a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg om roser: http://kristinaandersen.no/1413380122_litt_lykke_hver_dag.html#comment

Anonymous poster hash: 1aeaa...cc7

To til som har roseinnlegg i dag: http://fitliving.blogg.no/1413366211_frokost_og_min_yogaop.html

http://leneorvik.blogg.no/1413357452_lucky_girl.html

Anonymous poster hash: 62f02...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange sminkevesker fra Lulu må man egentlig ha??

Anonymous poster hash: 19124...0a3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Kristina Andersen hadde " også" fått trent igår. Skrevet i et innlegg der det dreide seg om at en venninne hadde fått baby, og å ligge i sofaen å lese bok. "Trent har jeg også fått gjort idag."

Lurte litt på hva annet hun egentlig hadde gjort? Forrige innlegg ga svar. Et etterlengtet frisørbesøk. Gratis. Og jeg lurer litt på, er det vanlig å ha med seg så mye å spise eller? Og før noen misforstår nå, så sikter jeg altså til alt som skulle spises hos frisøren, og ikke at det var mye å spise ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hvor mange sminkevesker fra Lulu må man egentlig ha??

Hallloo lizzm. Èn for hver dag selvfølgelig! Og i alle farver som man kan få tak i..og str...Det vet da alle... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! http://villapaprika.blogg.no/1413390001_friske_blomster.html

Anonymous poster hash: 62f02...218

Haha! 😂 Fotballfruen har tydeligvis også invistert (som hun liker å kalle ting hun har betalt selv) i friske roser ser jeg. Men siden hun ikke har skrevet et innlegg om det har det jo egentlig ikke skjedd...

Gleder meg til innlegg om julens musthave-gave til venninnen eller mor på søndag: lulu's sminkemappe. Og de er nok enda mer lårekker og trendy i fargene enn de var for et par måneder siden. 😬 Det er i alle fall de alle de andre bloggerene sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 😂 Fotballfruen har tydeligvis også invistert (som hun liker å kalle ting hun har betalt selv) i friske roser ser jeg. Men siden hun ikke har skrevet et innlegg om det har det jo egentlig ikke skjedd...

*investert 😳 Fikk vondt i øynene av meg selv der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallloo lizzm. Èn for hver dag selvfølgelig! Og i alle farver som man kan få tak i..og str...Det vet da alle... :fnise:

Ååh, alt jeg ikke vet! Jeg kommer aldri til å bli toppblogger :( Ikke har jeg flyskrekk eller høstdepresjon heller, så da kan jeg vel bare glemme den karrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, alt jeg ikke vet! Jeg kommer aldri til å bli toppblogger :( Ikke har jeg flyskrekk eller høstdepresjon heller, så da kan jeg vel bare glemme den karrieren.

Fake it til you make it :) En eller annen lidelse klarer du å komme på som gir deg mye oppmerksomhet.... :fnise: Og bilder av deg selv iført de lekreste kreasjonene....fotoshop er tingen...Du har snart en bloggkarriere på gang :)

Anonymous poster hash: 5ee4d...d61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å påpeke "sunne" ditt og "sunne" datt, ser jeg. Helt magisk godt. Amazing. En liten time.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Også viktig å påpeke "sunne" ditt og "sunne" datt, ser jeg. Helt magisk godt. Amazing. En liten time.

Hmmm...det er noe jeg har lurt på...hvor kort er en liten time??... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...det er noe jeg har lurt på...hvor kort er en liten time??... :fnise:

Latterlig. Minner meg om loff. Mye å spise, men likevel bare luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvor mange ullundertøysett fra Kari Traa disse bloggere må ha jeg.

Virker som de får alt dette kastet gratis etter seg stadig vekk. :huh:

Ikke rart det blir for dyrt for oss 'andre'. *har ull fra Europris*

Og hva var det om loff?! :sexy:

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvor mange ullundertøysett fra Kari Traa disse bloggere må ha jeg.

Virker som de får alt dette kastet gratis etter seg stadig vekk. :huh:

Ikke rart det blir for dyrt for oss 'andre'. *har ull fra Europris*

Og hva var det om loff?! :sexy:

:icon_lol:

Meget ironisk at akkurat DU så det innlegget der nå, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...