loffen Skrevet 16. oktober 2014 #121 Del Skrevet 16. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #122 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det ble vitset veldig om bloggere / FF på latter for ikke så lenge siden; * Damer på 30 som sier *knis* * *klikkerhjem* * 3 timers hårrulling + sette på falske vipper + arrangere blomster / iphone / LV-poser = herlig morgen, nå fikk jeg frokost på sengen. (IMPULSIVITETEN ER TIL Å TA OG FØLE PÅ). At de ikke sovner av seg sjæl. Anonymous poster hash: 39192...f6f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2014 #123 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ser at jeg har LANGT igjen når det gjelder blogging... Men jeg flirer godt av andres rutiner og "impulsive" dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 23. oktober 2014 #124 Del Skrevet 23. oktober 2014 En annen ting er disse nærbildene av hånden rundt en kopp kaffe og lignende. Med ny neglelakk annenhver dag. Noe så enkelt som en frokost hjemme hos seg selv må dokumenteres med 15 bilder, der tre og tre er av det samme. I FF sitt tilfelle, og som en annen her nevner, kaffen, joggeskoa og den pulsklokka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. oktober 2014 #125 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg elsker også at de fleste bloggerne ikke har på seg jakken/kåpen på en normal måte. I stedet henger den liksom over skuldrene, uten at en har armene inni. Praktisk?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 24. oktober 2014 #126 Del Skrevet 24. oktober 2014 En annen ting er disse nærbildene av hånden rundt en kopp kaffe og lignende. Med ny neglelakk annenhver dag. Noe så enkelt som en frokost hjemme hos seg selv må dokumenteres med 15 bilder, der tre og tre er av det samme. I FF sitt tilfelle, og som en annen her nevner, kaffen, joggeskoa og den pulsklokka. Bildene av pulsklokken er nok for å dokumentere hvor tidlig hu trener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 24. oktober 2014 #127 Del Skrevet 24. oktober 2014 Bildene av pulsklokken er nok for å dokumentere hvor tidlig hu trener Har dét virkelig noe å si? Er det kulest å trene tidlig? Jeg vet at hun liker det fordi hun får så grenseløst mye energi utover dagen av det. Vel. Erfaringsmessig får man jo energi, men man kan også ende opp med å bli skikkelig trøtt og sliten utpå ettermiddagen. Det høres ut ut som denne grenseløse energien varer hele dagen, kvelden og omtrent natta og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 24. oktober 2014 #128 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har dét virkelig noe å si? Er det kulest å trene tidlig? Jeg vet at hun liker det fordi hun får så grenseløst mye energi utover dagen av det. Vel. Erfaringsmessig får man jo energi, men man kan også ende opp med å bli skikkelig trøtt og sliten utpå ettermiddagen. Det høres ut ut som denne grenseløse energien varer hele dagen, kvelden og omtrent natta og. Jeg tror hun synes det er ekstra stas å vise alle at hun klarer å gjøre akkurat det samme som før hun fikk barn. Spes siden hele mammapolitiet sa hun ikke kom til å klare det. Kan til en viss grad forstå henne. Men, tror likevel hvis det hadde vært meg, at jeg hadde gitt en lang mars i hva alle andre sa... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 24. oktober 2014 #129 Del Skrevet 24. oktober 2014 Trener hun forsatt like ensidig? Denne løpingen? Hørte at hun ikke trener særlig mye styrke, fordi hun er redd for å bli "stor". Det er vel ganske lenge siden man sluttet å tro det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2014 #130 Del Skrevet 24. oktober 2014 Trener hun forsatt like ensidig? Denne løpingen? Hørte at hun ikke trener særlig mye styrke, fordi hun er redd for å bli "stor". Det er vel ganske lenge siden man sluttet å tro det nå. Løpe løpe løpe så tidlig på morran som mulig, innimellom etterfulgt av 'styrke' på mage og rygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 24. oktober 2014 #131 Del Skrevet 24. oktober 2014 Løpe løpe løpe så tidlig på morran som mulig, innimellom etterfulgt av 'styrke' på mage og rygg... eller styrke på rumpe med ballen, det er den beste treningen man kan få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2014 #132 Del Skrevet 24. oktober 2014 eller styrke på rumpe med ballen, det er den beste treningen man kan få Helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 25. oktober 2014 #133 Del Skrevet 25. oktober 2014 Må passe seg for å løfte litt. Man kan bli like stor som Hulk Hogan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2014 #134 Del Skrevet 26. oktober 2014 Om jeg skulle hatt en rosablogg a la Kristina Andersen og fotballfrue og de der... Jeg hadde kjedet i hjel meg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 1. november 2014 #135 Del Skrevet 1. november 2014 Ryddet for latterliggjøring. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 2. november 2014 #136 Del Skrevet 2. november 2014 " I dag spratt jeg ut av senga kl 05.00, før vekkerklokka ringte, og innen kl 07.00 fikk jeg shinet hele leiligheten og tatt morgenøkten min. Ha en sprek dag!" Hihi…. Måtte bare.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 2. november 2014 #137 Del Skrevet 2. november 2014 " I dag spratt jeg ut av senga kl 05.00, før vekkerklokka ringte, og innen kl 07.00 fikk jeg shinet hele leiligheten og tatt morgenøkten min. Ha en sprek dag!" Hihi…. Måtte bare.. ...Sikker på at de sover i treningstøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. november 2014 #138 Del Skrevet 2. november 2014 ...Sikker på at de sover i treningstøy.... De legger tøy og sko ved siden av senga ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 2. november 2014 #139 Del Skrevet 2. november 2014 "Jeg har koset meg en hel haug!" WTF!!!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 2. november 2014 #140 Del Skrevet 2. november 2014 "Jeg har koset meg en hel haug!" WTF!!!? Noen må ha skulket norsktimene.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg