Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #341 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hva spiller det for rolle? Menn må bruke kondom av eget initiativ dersom de ikke vil ha barn. Blir de far på tross av kondombruk eller fordi de ikke gadd, da må de ta ansvaret hvis damen insisterer på å bære frem barnet. Menn som løper fra ansvaret og kvinner som lurer menn er marginale størrelser i forhold til alle barn som fødes. Men de skaper frykt fordi de går over lik for å få sin vilje gjennom. Fordi jeg er skitlei av at hver gang det er kvinnene som gjør noe idioti så hauses det opp, mens det ikke blir gjort på samme viset når det er menn som begår idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #342 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvor mange slike drittkjerringer er det i Norge sammenlignet med hvor mange menn det er som ikke tar ansvar for barna sine da?? Det ene rettferdiggjør ikke det andre. Mitt standpunkt i denne saken har vært at mannen må gjøre sitt for å beskytte seg. At kvinner lurer menn er dessverre en del av verden og det er ikke noe menn kan kontrollere. Men de kan forebygge så langt det lar seg gjøre ved å beskytte seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #343 Del Skrevet 12. oktober 2014 Det ene rettferdiggjør ikke det andre. Mitt standpunkt i denne saken har vært at mannen må gjøre sitt for å beskytte seg. At kvinner lurer menn er dessverre en del av verden og det er ikke noe menn kan kontrollere. Men de kan forebygge så langt det lar seg gjøre ved å beskytte seg selv. Sant, men når kvinner gjør noe da skal regelverk endres og vi skal straffeforfølges, mens når menn gjør noe så må de få lov til det, er ikke så farlig da. Fordi de er menn. Og det at kvinner ikke ser akkurat den der, det gjør meg urolig. Den ble jeg ikke klok på:-D Å du er veitj, veitjing, er trønderuttrykk for at du er en av damerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #344 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja, men det er også X antall saker hvor barnemor omtrent må renne etter faren med ungen for å få ham til å ta ansvar å da. Så hvilke slutninger kan vi trekke ut av det her??? Jo, at det er mange voksne mennesker som skulle vært tvangssterilisert i Norge. Men dette gjelder ikke utelukkende menn. Det gjelder begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #345 Del Skrevet 12. oktober 2014 En mann som er far og ikke sammen med barnemor, og som ikke har 50/50 deling må betale bidrag. De slipper ikke unna det. Og om de ikke betaler bidrag så betaler NAV også blir de krevd for bidraget. Betaler de fortsatt ikke så blir det lagt ned trekk i inntekt dersom dette er mulig. Er mann oppført som far så må man faktisk bidra økonomisk. Skulle bare mangle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #346 Del Skrevet 12. oktober 2014 Men dette gjelder ikke utelukkende menn. Det gjelder begge kjønn. Du såg vel at jeg skrev mennesker og ikke menn?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #347 Del Skrevet 12. oktober 2014 En mann som er far og ikke sammen med barnemor, og som ikke har 50/50 deling må betale bidrag. De slipper ikke unna det. Og om de ikke betaler bidrag så betaler NAV også blir de krevd for bidraget. Betaler de fortsatt ikke så blir det lagt ned trekk i inntekt dersom dette er mulig. Er mann oppført som far så må man faktisk bidra økonomisk. Ja og da må de i snitt ut med 2000-400 kr per måned. Noe som dekker bhg-plass på 2600 kr/SFO på 3000 kr og kanskje halve ungens matbudsjett. Familievennlig hus, familievennlig bil, utstyr, leker, ferier og gaver kommer i tillegg. Ja disse alenemødrene lever jo som grever Anonymous poster hash: 9d517...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #348 Del Skrevet 12. oktober 2014 Skulle bare mangle. Men da faller det argumentet du skrev i stad på sin egen urimelighet. Mannen slipper ikke unna slik du mener der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #349 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja og da må de i snitt ut med 2000-400 kr per måned. Noe som dekker bhg-plass på 2600 kr/SFO på 3000 kr og kanskje halve ungens matbudsjett. Familievennlig hus, familievennlig bil, utstyr, leker, ferier og gaver kommer i tillegg. Ja disse alenemødrene lever jo som grever Anonymous poster hash: 9d517...a2d 2000-4000* per barn per måned. Anonymous poster hash: 9d517...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #350 Del Skrevet 12. oktober 2014 Du såg vel at jeg skrev mennesker og ikke menn?` Beklager den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #351 Del Skrevet 12. oktober 2014 Men da faller det argumentet du skrev i stad på sin egen urimelighet. Mannen slipper ikke unna slik du mener der. Hva er noen få tusninger i mnd da??? Enda mindre hvis hun får fra Nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #352 Del Skrevet 12. oktober 2014 Beklager den! Du er unnskyldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #353 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja og da må de i snitt ut med 2000-400 kr per måned. Noe som dekker bhg-plass på 2600 kr/SFO på 3000 kr og kanskje halve ungens matbudsjett. Familievennlig hus, familievennlig bil, utstyr, leker, ferier og gaver kommer i tillegg. Ja disse alenemødrene lever jo som grever Anonymous poster hash: 9d517...a2d Jeg har aldri skrever at de lever som grever har jeg vel? Jeg skrev bare at mannen ikke slipper unna, økonomisk, når han ikke er sammen med barnemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #354 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg kjenner et tilfelle uansett, så det spiller ingen rolle om det der er rykter eller ei. Når det uansett er flere tilfeller her ute på nett, så er det åpenbart at enkelte kvinner faktisk har gjort dette, og vurderer å gjøre det. Dessuten, på hvilken måte er det annerledes om jenta kutter ut p-pillen uten å si ifra? Er ikke det å gå bak mannes rygg for å tvinge på han barn han kanskje ikke ønsker? På samme måte som å injisere seg med sæd fra kondom, eller blowjob, stikke hull i kondomen etc. Det er jo forkastelig uansett hvordan man utfører handlingen er det ikke? Ja på samme måte som når mannen stikker av fra ei dame etter at de har blitt planlagt gravide fordi de "ikke hadde lyst på barn likevel", er utro mens kona/samboer vagger rundt med bekkenløsning og høygravid mage, eller ikke gidder å ta sitt ansvar når det gjelder våkenetter/selvforsakelse etter at ungen er født. Det finnes MINST like mange av dem. Alt er forkastelig, korttenkt og umodent, men at det finnes drittkjerringer og drittsekker er det ingen tvil om. Anonymous poster hash: 9d517...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #355 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei, hvorfor i allverden skulle det provosere meg at hun bestemmer selv hvem hun har sex med og når hun skal føde barn? Problemet er når hun velger å gå inn for å lure til seg et barn. Det er både stygt ovenfor barnet i seg selv, samt mannen hun sikter seg inn på. Og hvorfor provoserer det deg isåfall at menn også får rettigheter her, som i realiteten ikke hadde berørt deg et gram så lenge du oppførte deg som du mest sannsynligvis gjør fra før av? Om kvinnen allerede har bestemt seg for å oppdra barnet aleine, så er hun vell klar over lastene det innebærer? Kvinner velger da å bruke donorsystemet fra danmark f.eks, så sååå ille kan det da umulig være om alternativet er å ikke få ønsket sitt oppfylt? Særlig når vi ser på antallet alenemødre som faktisk finnes i Norge? Vi er det landet i verden med flest alenemodre så hvorfor denne statistikken om det ikke for de gevinstene vi kan få fra NAV? Ja, det er kortsiktig om penger er hovedmotivator, men det forandrer ikke det faktum at noen faktisk tenker kortsiktig og faktisk kan finne på å gjøre noe slikt som dette. Gevinstene fra NAV er dobbel barnetrygd frem til barnet er 18 år, det vil si 1940 kroner per måned. Et gjennomsnittlig bidrag fra barnefar er på 2000-4000 kr per måned. Grunnen for at det er mange alenemødre er at det river i hjertet for disse kvinnene å drepe det uskyldige livet som vokser inni magen sin. At penger er hovedmotivator er en latterlig påstand, da 5000 kr i måneden sjelden dekker mer enn SFO, en fritidsaktivitet og maten barnet spiser. Anonymous poster hash: 9d517...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #356 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gevinstene fra NAV er dobbel barnetrygd frem til barnet er 18 år, det vil si 1940 kroner per måned. Et gjennomsnittlig bidrag fra barnefar er på 2000-4000 kr per måned. Grunnen for at det er mange alenemødre er at det river i hjertet for disse kvinnene å drepe det uskyldige livet som vokser inni magen sin. At penger er hovedmotivator er en latterlig påstand, da 5000 kr i måneden sjelden dekker mer enn SFO, en fritidsaktivitet og maten barnet spiser. Anonymous poster hash: 9d517...a2d En symbolsk sum, mer eller mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #357 Del Skrevet 12. oktober 2014 En oppskrift er og ta blow jobs.for damen. Gå på badet, spytte sæden i en kopp. Trekke den opp med en laaang sprøyte og føre den inn i gullgrotta så laaaangt som mulig midt i eggløsningen Det skjer... Hun tilbyr seg og kaste kondomet suger opp fra dette med på samme måten. Flere måter damer,,,,,,,,,,og lure en mann,,,,,,,,,,, Det hjelper ikke og bruke kondom,,,,,er vel konklusjonen. Har du en dildo på badet kan du tre denne på kondomet som akkurat er brukt. Snu den rundt noen ganger før du trer den inn i din gullgrotte. Det hjelper ikke og knyte den,,,,,,,,,,, bare og klippe opp kondomet ved knuten....... PS: Gullgrotta er en kvinnes sikre inntektskilde. Hun bærer med seg sikker inntektskilde. Det mest sikre for en mann er og klippe strengen (sterilisere seg). Men det kan skje noen få få.......... ganger at sædleder det gror sammen. Det rare er at en må være over 25 år for og kunne la seg sterilisere. Rart lovverk når en er myndig som 18 åring. http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1977-06-03-57 Jeg så vel på Days of Our Lives en gang om en kvinne som inseminerte en annen kvinne med en diger sprøyte. Men i den såpeoperaen fantes det også vampyrer, roboter og så videre. Tror alle deler er akkurat like sannsynlige. Og du sier at kvinners sikre inntektskilde er vaginaen deres. For en vanvittig kvinnefiendtlig ting å si, duger vi ikke til annet mener du? Anonymous poster hash: 9d517...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 12. oktober 2014 #358 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Du bør heller sette deg ordentlig inn i disse såkalte offentlige godene, samt den såkalte svindelen som du hevder kvinnen bedriver ovenfor mannen. Er menn dumme da de ikke vet hvordan et barn blir til?! Du må være fryktelig naiv! Det var vel litt for vanskelig og se det bildet av det jeg skrev. Er vel heller skeptisk enn naiv ut fra det jeg skrev i dette innlegget. Endret 12. oktober 2014 av Peter007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #359 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg så vel på Days of Our Lives en gang om en kvinne som inseminerte en annen kvinne med en diger sprøyte. Men i den såpeoperaen fantes det også vampyrer, roboter og så videre. Tror alle deler er akkurat like sannsynlige. Og du sier at kvinners sikre inntektskilde er vaginaen deres. For en vanvittig kvinnefiendtlig ting å si, duger vi ikke til annet mener du? Anonymous poster hash: 9d517...a2d Siden overgangsstønaden blir faset ut nå og den blir adskillig kuttet fra april 2015 av så blir det lite hold i det peter sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 12. oktober 2014 #360 Del Skrevet 12. oktober 2014 Siden overgangsstønaden blir faset ut nå og den blir adskillig kuttet fra april 2015 av så blir det lite hold i det peter sier. Det finner vi ut av om et par år. Om det er færre alenemødre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg