Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Gjennomsnitt er vel 3200 kr.mnd PR. BARN for de som har samvær 40 % og mor tjener lite. Far har snitt inntekt. Er der problemer og nesten ikke samvær kan en lett legge på 1000 pluss i kr i mnd. For ungdom er det enda mer. 3500 kr ×19 år er 800000 kr. Ja mange har enda mer i bidrag. Det er 80000 kr for 10 min. 8000 kr min. og over 133 kr.sek. En må jukke mye skal en få litt for betalingen. Litt av et taksameter damene har mellom beina. Ikke rart det kalles gullgrotta. Tenk på de som er så nøden at det spruter på første støtet. Astronomisk timepris. 800000 kr.for ETT sekund. Jeje slik kan de være

Mange av de som får barn investerer mye, men det kan de få tilbake i framtida. Kanskje barna stiller opp for dem praktisk, menneskelig eller økonomisk, og det er også barna som vil stå i arbeid når vi blir pensjonister. Å ha barn tilfører ansvar , kostnader, kjærlighet og dypere mening med livet. Den som ikke har råd til barn bør revurdere sin inntekt og økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av de som får barn investerer mye, men det kan de få tilbake i framtida. Kanskje barna stiller opp for dem praktisk, menneskelig eller økonomisk, og det er også barna som vil stå i arbeid når vi blir pensjonister. Å ha barn tilfører ansvar , kostnader, kjærlighet og dypere mening med livet. Den som ikke har råd til barn bør revurdere sin inntekt og økonomi.

Ja, så har ikke menn råd til å betale barnebidrag bør han alltid ha kondomet på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så har ikke menn råd til å betale barnebidrag bør han alltid ha kondomet på.

Og damer som ikke kan forsørge seg og barn bruke egen prevensjon. Det det er vel realt ut fra dine meninger om menn. Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og damer som ikke kan forsørge seg og barn bruke egen prevensjon. Det det er vel realt ut fra dine meninger om menn.

Er det veldig vanskelig for deg å skjønne at det er to personer som må til for å lage barn på naturmåten - mann og kvinne? Ergo skal begge betale for barnet.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi noe som er kjedelig. De gode/snille gutta er ikke slik som den mannen, og danner gode hjem, blir forbigått. I mellomtiden fyker damene med promeskiuøse menn. Hva med å heller prioritere annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk uenig i at alle barn har lik rett til foreldre. Om man blir far pga ONS så synes jeg det er greit at fyren er far på papiret, men ikke mere. Barna han har hjemme og har fått i forhold er LANGT viktigere og burde prioriteres så godt det lar seg gjøre.



Anonymous poster hash: 6a9e4...272
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og damer som ikke kan forsørge seg og barn bruke egen prevensjon. Det det er vel realt ut fra dine meninger om menn.

Abort er ikke prevensjon. Dersom mannen ikke ønsker å bli far er det ikke verre enn at han bruker beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og damer som ikke kan forsørge seg og barn bruke egen prevensjon. Det det er vel realt ut fra dine meninger om menn.

Og de fleste kvinnene som er alenemødre er ikke på OS, de jobber. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk uenig i at alle barn har lik rett til foreldre. Om man blir far pga ONS så synes jeg det er greit at fyren er far på papiret, men ikke mere. Barna han har hjemme og har fått i forhold er LANGT viktigere og burde prioriteres så godt det lar seg gjøre.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Han kan få slippe å være pappa hvis han vil det, men barnebidrag skal han betale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan få slippe å være pappa hvis han vil det, men barnebidrag skal han betale.

Ja seff. Uansett blir barnebidraget minimalt når han har flere barn. Men jeg synes ikke at slike barn skal ha arverett eller samværsrett siden de ikke er "ekte" og er utelukkende blitt til pga mors egoisme og barnefarens idioti med å unnlate å bruke kondom.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Ja seff. Uansett blir barnebidraget minimalt når han har flere barn. Men jeg synes ikke at slike barn skal ha arverett eller samværsrett siden de ikke er "ekte" og er utelukkende blitt til pga mors egoisme og barnefarens idioti med å unnlate å bruke kondom.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Hva er et ekte barn da om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er et ekte barn da om jeg tør spørre?

Ett barn født i forhold/blitt til av foreldre som kjenner hverandre.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja seff. Uansett blir barnebidraget minimalt når han har flere barn. Men jeg synes ikke at slike barn skal ha arverett eller samværsrett siden de ikke er "ekte" og er utelukkende blitt til pga mors egoisme og barnefarens idioti med å unnlate å bruke kondom.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

1800-tallet kaller.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan noen som selv har og venter barn helt alvorlig mene at enkelte barn skal vokse opp med minimalt med kontakt med far bare pga måten de ble til på?

Fantastiske verdier dere lærer barna deres :ironi:

Anonymous poster hash: f1edd...d58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800-tallet kaller.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Dette var vel strengt tatt ikke noe problem på 1800 tallet siden de barna ikke engang fikk farskap eller barnebidrag når de var uekte.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Ett barn født i forhold/blitt til av foreldre som kjenner hverandre.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Jeg synes det er helt snålt å kalle et barn for uekte i 2014. Hele smørja her er snål for min del, barnet er alltid uskyldig og fortjener det beste. Det beste vil da være at pappan og mamman har et forhold til barnet. Hvordan noen som har barn, og vet hvordan et slikt forhold føles, kan avskrive nummer to er rett og slett uforståelig. Stakkars unge. Det er en ting at moren tar et valg om å beholde barnet når forutsetningene er dårlige, men det er søren meg ille at pappan avskriver det fullstendig. Arv og lignende tror jeg de fleste driter i, men samværsrett synes jeg absolutt de har. Det er enkelt å sitte på nett og mene ditt og datt om et uskyldig liv man ikke kjenner, men i virkeligheten er det et menneske som lider pga. uansvarlige voksne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er helt snålt å kalle et barn for uekte i 2014. Hele smørja her er snål for min del, barnet er alltid uskyldig og fortjener det beste. Det beste vil da være at pappan og mamman har et forhold til barnet. Hvordan noen som har barn, og vet hvordan et slikt forhold føles, kan avskrive nummer to er rett og slett uforståelig. Stakkars unge. Det er en ting at moren tar et valg om å beholde barnet når forutsetningene er dårlige, men det er søren meg ille at pappan avskriver det fullstendig. Arv og lignende tror jeg de fleste driter i, men samværsrett synes jeg absolutt de har. Det er enkelt å sitte på nett og mene ditt og datt om et uskyldig liv man ikke kjenner, men i virkeligheten er det et menneske som lider pga. uansvarlige voksne.

Uenig. Hvorfor skal to fremmede tvinges til å holde kontakten? Ett barn kan fint vokse opp hos en alenemor uten å få skader av det så å si at det er til barnets beste å tvinge samvær er bare fjas.

Selvsagt må faren ha muligheten til å avskrive omsorgen for barnet når han ikke var med på avgjørelsen om å beholde, vi snakker tross alt om to FREMMEDE som mot sin vilje får barn. Det at faren står på papiret og betaler ett minimumsbarnebidrag fordi han var idiot å ikke brukte kondom er mere enn godt nok om ikke man skal bli tvunget til å likestille ungen med egne barn som han har fått med en han kjenner å bryr seg om.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Hvorfor skal to fremmede tvinges til å holde kontakten? Ett barn kan fint vokse opp hos en alenemor uten å få skader av det så å si at det er til barnets beste å tvinge samvær er bare fjas.

Selvsagt må faren ha muligheten til å avskrive omsorgen for barnet når han ikke var med på avgjørelsen om å beholde, vi snakker tross alt om to FREMMEDE som mot sin vilje får barn. Det at faren står på papiret og betaler ett minimumsbarnebidrag fordi han var idiot å ikke brukte kondom er mere enn godt nok om ikke man skal bli tvunget til å likestille ungen med egne barn som han har fått med en han kjenner å bryr seg om.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Men han alene bestemte seg for å ikke pule med kondom, så da gav han jo retten til å bestemme om hva som skulle skje med innskuddet ifra seg, så slutt å syt og begyn å oppfør deg voksent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han alene bestemte seg for å ikke pule med kondom, så da gav han jo retten til å bestemme om hva som skulle skje med innskuddet ifra seg, så slutt å syt og begyn å oppfør deg voksent.

Så lenge han står som far på papiret og betaler barnebidrag så gjør han mere enn nok for ungen. Og jeg er ikke TS.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på barn. Å si noe annet er bare naivt. Om du kun kunne reddet ett barn fra en ulykke, ville du hjulpet ditt eget barn eller ett fremmed barn? Om alle barn har lik prioritet burde du ha latt begge dø siden du ikke ville klart å velge. Slik blir det med barn født av fremmede og barn født av noen du bryr deg om å. Du prioriterer barnet som er deg nærmest.

Anonymous poster hash: 6a9e4...272

Selvølgelig er det forskjell på mitt barn og andre sitt barn. Men å si at far sitt tidligere barn, ikke bør få like mye prioritet er helt latterlig og ondskapsfullt. Hvilken oppegående kvinne kan si at "fars første barn var fra et ons. vi vil derfor ikke ha noe med det å gjøre". Det er ondskapsfullt og egoistisk. Jeg ville ikke vært gift med en mann, som fraskrev seg ansvaret for eget barn.

Anonymous poster hash: 04014...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...