Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...

LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Har jeg noen sinne sagt at det ikke er hans ansvar? Det er jo det man gjør når man snakker om prevensjon og barn med en eventuell sex-partner. Problemet er jo at enkelte lyger om det.

Rart ting må gjentas selv etter 14 sider.

Som sagt, er det et uhell så må selvfølgelig mannen ta sin del av pakka. Det blir noe annet om kvinnen fører mannen bak lyset med egne hullete kondomer, eller det faktum at hun ikke går på prevensjon når hun sier hun gjør det.

Noe som ikke skjer så ofte som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg noen sinne sagt at det ikke er hans ansvar? Det er jo det man gjør når man snakker om prevensjon og barn med en eventuell sex-partner. Problemet er jo at enkelte lyger om det.

Rart ting må gjentas selv etter 14 sider.

Som sagt, er det et uhell så må selvfølgelig mannen ta sin del av pakka. Det blir noe annet om kvinnen fører mannen bak lyset med egne hullete kondomer, eller det faktum at hun ikke går på prevensjon når hun sier hun gjør det.

Jeg har også gjentatt meg selv i det uendelig. Vil du ikke bli pappa så må du bruke kondom uavhengig av om dama påstår hun bruker prevensjon. Om verden din faller i grus ved et farskap så tar du ikke for god fisk det dama sier. Du er vel enig det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som ikke skjer så ofte som du skal ha det til.

Hva så om det skjer sjeldent? Er det ikke en problemstilling uansett? Er ikke selvmordsbombere en problemstilling selv om et ytterst fåtall personer velger å gjøre det?

Jeg har også gjentatt meg selv i det uendelig. Vil du ikke bli pappa så må du bruke kondom uavhengig av om dama påstår hun bruker prevensjon. Om verden din faller i grus ved et farskap så tar du ikke for god fisk det dama sier. Du er vel enig det?

Det er jo ikke slik at verden nødvendigvis faller i grus ved det å bli bonuspappa. Jeg skulle klart å takle det ganske fint.

Problemet er jo når man forstår at kvinnen lurte en til å bli bonuspappa. Dette har jeg sagt sikkert 5-6 ganger allerede, men det blir hoppet over hver gang. Altså blir jeg bonuspappa med ei jente som er ok, som har alle sine skruer festet så hadde jeg vært mann nok til å bli "supder-dad" for denne. Men det blir noe annet om jenta gjør det vanskelig for meg kun grunnen hun var verpesjuk og prøvde de midlene som hun kan gjøre for å få det til.

Ta eksempelet ovenfor her til Gjest. Skal jeg måtte betale barnebidrag hvis kvinnen jeg har sex med henter sæd fra innsiden av kondomet for å befrukte seg selv etter sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo nettopp det de ikke gjør. Det gir ingen mening å velge å få barn alene.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Nettopp.

Mange tror det er sann fornøyelse, visstnok... De skulle bare visst hvordan det var å ha ett barn alene

Anonymous poster hash: c3f08...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Mange tror det er sann fornøyelse, visstnok... De skulle bare visst hvordan det var å ha ett barn alene

Akkurat som om det ikke finnes alenefedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om det skjer sjeldent? Er det ikke en problemstilling uansett? Er ikke selvmordsbombere en problemstilling selv om et ytterst fåtall personer velger å gjøre det?

Det er jo ikke slik at verden nødvendigvis faller i grus ved det å bli bonuspappa. Jeg skulle klart å takle det ganske fint.

Problemet er jo når man forstår at kvinnen lurte en til å bli bonuspappa. Dette har jeg sagt sikkert 5-6 ganger allerede, men det blir hoppet over hver gang. Altså blir jeg bonuspappa med ei jente som er ok, som har alle sine skruer festet så hadde jeg vært mann nok til å bli "supder-dad" for denne. Men det blir noe annet om jenta gjør det vanskelig for meg kun grunnen hun var verpesjuk og prøvde de midlene som hun kan gjøre for å få det til.

Ta eksempelet ovenfor her til Gjest. Skal jeg måtte betale barnebidrag hvis kvinnen jeg har sex med henter sæd fra innsiden av kondomet for å befrukte seg selv etter sex?

Puler du å gjør ei dame gravid så blir du for faen ikke bonuspappa. Du blir pappa, biologisk! Bonuspappa er hvis du flytter i lag med ei som har barn fra før.

Ang det kondom problematikken så svarte jeg på det i stad. Da får du selv da hånd om kondomet etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som om det ikke finnes alenefedre....

Fnis mange av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis mange av dem :)

Finnes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er rusa eller psykotiske? Se i tråden. Du har fått servert flere tilfeller der dette faktisk er et tilfelle. Selv kjenner jeg en en kamerat som har vært innom det. Om noe så er det loven som må rettes mot et slikt hull. Det finnes mange som utnytter støttesystemet rundt det å få barn.

Kvinner som fører opp at de bor aleine, men som ikke gjør det, etc.

Hvilke tilfeller? Det er en 16 siders tråd. De dere påstår bekjente har opplevd? Det er i så fall rykter, ikke sannheten. Eller tilfeller som er godt dokumenterte, der dere kan linke til troverdig info? Derimot er det mer sannsynlig at det er slurvet med kondombruken.

Anonymous poster hash: 3bac7...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Du mener det ikke finnes alenemødre som har hentet ungen sin fra donortilfeller i danmark f.eks?

Bare det motsier jo påstanden din.

Det var jo jeg som nevnte disse, din lille copycat ;)

Å ha sex med en desperat singel dame på 40 uten egen kondom, ville jeg anbefale å styre unna, ja.

Men da snakker vi unntaket. Og ønsker om barn. Økonomi er alltid et argument MOT barn, aldri før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo jeg som nevnte disse, din lille copycat ;)

Å ha sex med en desperat singel dame på 40 uten egen kondom, ville jeg anbefale å styre unna, ja.

Men da snakker vi unntaket. Og ønsker om barn. Økonomi er alltid et argument MOT barn, aldri før.

Fremdeles et bevis på at barn er ønsket, selv av enkelte alenemødre.

Selvfølgelig snakker vi unntak. Det er jo ikke slik at alle kvinner er monstre som lurer på seg unger. Men det betyr jo fremdeles ikke at det er et problem som burde fikses.

Det vil aldri være økonomisk fordelaktig å få barn, såfremt man ikke allerede er på bunn. Altså jenta som ikke har utdannelse og uten jobb. Hun vil få økonomisk sikring ved å knulle på seg et barn. Linkene i denne tråden og den andre som omhandler det samme beviser jo det, der enkelte (som har satt seg inn i systemet) tjener 20,000kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles et bevis på at barn er ønsket, selv av enkelte alenemødre.

Selvfølgelig snakker vi unntak. Det er jo ikke slik at alle kvinner er monstre som lurer på seg unger. Men det betyr jo fremdeles ikke at det er et problem som burde fikses.

Det vil aldri være økonomisk fordelaktig å få barn, såfremt man ikke allerede er på bunn. Altså jenta som ikke har utdannelse og uten jobb. Hun vil få økonomisk sikring ved å knulle på seg et barn. Linkene i denne tråden og den andre som omhandler det samme beviser jo det, der enkelte (som har satt seg inn i systemet) tjener 20,000kr i måneden.

Et mikroskopisk problem som det er såre enkelt å unngå.

Å avskaffe muligheten til å lyve derimot... Hvordan skal det gå til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mikroskopisk problem som det er såre enkelt å unngå.

Å avskaffe muligheten til å lyve derimot... Hvordan skal det gå til?

Det er såre enkelt å unngå løgn og bedrag? Og er det et mikroskopisk problem for de som er blitt rammet av det?

Man avskaffer jo muligheten til å lyve ved å ta fra de fordelene løgnen gir den det gjelder.

Så lenge det kan være fordelaktig for enkelte å få barn, på samme måte som det kan være fordelaktig for enkelte å snylte på skatten, være en "NAV'er" o.l. så vil folk alltids ha muligheten til å gjøre det. Det triste er dermed også at enkelte faktisk velger å gå den veien.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såre enkelt å unngå løgn og bedrag? Og er det et mikroskopisk problem for de som er blitt rammet av det?

Man avskaffer jo muligheten til å lyve ved å ta frem de fordelene løgnen gir den det gjelder.

Så lenge det kan være fordelaktig for enkelte å få barn, på samme måte som det kan være fordelaktig for enkelte å snylte på skatten, være en "NAV'er" o.l. så vil folk alltids ha muligheten til å gjøre det. Det triste er dermed også at enkelte faktisk velger å gå den veien.

Du sier mye rart, men du har ingen løsning på å skille på løyn og uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier mye rart, men du har ingen løsning på å skille på løyn og uhell.

Det er da mange som har tatt jenta i løgn angående p-piller f.eks.

Dette forekommer jo i vanlige par også det. Jenta vil ha barn, mens han ikke vil det. Hun sier hun fremdeles bruker p-piller mens hun i virkeligheten har stoppet.

Det å i det hele tatt sette dette inn i lovverket vil jo også få folk til å tenke om to ganger. Blir mannen eller jenta tatt for å stikke hull i kondomen f.eks, så vil det være straff for å gjøre det.

Hadde det ikke vært noen straff for å stjele en bil, så hadde da flere stjålet biler.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett her på dette forumet jenter og kvinner som lurer på om det er mulig å befrukte seg selv med sæd fra en kondom. Mener du at mannen her også ikke blir lurt? At han da selvfølgelig må betale barnebidrag for ungen som kommer, selv om han brukte kondom? Han har jo gitt fra seg rettighetene til sæden så fort den har forlatt kroppen hans tydeligvis ...

De gangene jeg har lest det så har det vært veldig tydelig at det var troll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har lest det så har det vært veldig tydelig at det var troll.

Det kan så være, men det kan umulig være så mange "trollere" her i landet at de samme tilfellene dukker opp flere steder, ikke kun her på KG.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange som har tatt jenta i løgn angående p-piller f.eks.

Dette forekommer jo i vanlige par også det. Jenta vil ha barn, mens han ikke vil det. Hun sier hun fremdeles bruker p-piller mens hun i virkeligheten har stoppet.

Det å i det hele tatt sette dette inn i lovverket vil jo også få folk til å tenke om to ganger. Blir mannen eller jenta tatt for å stikke hull i kondomen f.eks, så vil det være straff for å gjøre det.

Hvordan vil du bevise juridisk at jenta ikke går tatt p-pillene sine? Eller at mannen har stukket hull i kondomen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...