Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Cata skrev (1 time siden):

Helt til de kom hjem. Har så langt bare fått til å pare en av de tre i pakningen med Homey'n. De to andre nekter plent. :klo: 

Nr. 2 er i mål. Aner ikke hva jeg gjorde, men det funka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*skjønner ingenting* Men her i huset er det jeg som styrer alt og har siste ord, så kommunikasjonsproblemene er begrenset til at fjernkontrollene til tven og anlegget går på samme frekvens... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 minutter siden):

*skjønner ingenting* Men her i huset er det jeg som styrer alt og har siste ord, så kommunikasjonsproblemene er begrenset til at fjernkontrollene til tven og anlegget går på samme frekvens... :fnise: 

Det ante meg at innlegg #1960 kanskje kom til å treffe enkelte døve ører (evt døve øyne...)  ja :fnise: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (3 timer siden):

*snip*

Meeeen, Ung Kollega tipset meg om noen forholdsvis rimelige smartplugger på Clas og etter litt googling så så de brukbare ut for meg. Helt til de kom hjem. Har så langt bare fått til å pare en av de tre i pakningen med Homey'n. De to andre nekter plent. :klo: 

*snip*

Nyttig? Vet ikke helt. Morsomt, jepp. Hvem vet, kanskje kommer det nyttigere dingser enn lyspærer og plugger etterhvert. Har ikke det helt store behov for alarmsystemer her jeg bor, men kanskje i fremtiden. Vurderer faktisk å gå for en lekkasjealarm som kan koples til mobilen i stedet for den frittstående som jeg har hatt i mange år. 

:skratte:

Jeg klarer ikke helt sette ord på alt som sviver i fantasien for øyeblikket :fnise: Har du vurdert Tena? :klo:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

:skratte:

Jeg klarer ikke helt sette ord på alt som sviver i fantasien for øyeblikket :fnise: Har du vurdert Tena? :klo:

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke her og si at du ikke forventet det, når det går i plugger og lekkasjekontroll?? 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Kom ikke her og si at du ikke forventet det, når det går i plugger og lekkasjekontroll?? 

:ler:

Hvis du ikke passer deg nå så begynner jeg på en ny "salgsrunde" 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (4 minutter siden):

Tena tar mindre plass... :sjenert:

Men ville sett litt merkelig ut i benkeskapet der varmtvannsberederen står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (36 minutter siden):

Tena tar mindre plass... :sjenert:

Ikke trenger det avansert tilleggsutstyr heller - jeg faller så fort av når jeg ikke skjønner produktbeskrivelsen...

[...]sender et signal gjennom Nexa-bridge eller en annen Z-Wave-kontroller.

Trenger jeg en bro? :klo: Men hva skal jeg med en bro hvis poenget er å unngå at vannet flommer...? 🌉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (46 minutter siden):

Ikke trenger det avansert tilleggsutstyr heller - jeg faller så fort av når jeg ikke skjønner produktbeskrivelsen...

[...]sender et signal gjennom Nexa-bridge eller en annen Z-Wave-kontroller.

Trenger jeg en bro? :klo: Men hva skal jeg med en bro hvis poenget er å unngå at vannet flommer...? 🌉

Du trenger broen før vannet flommer... *tålmodig *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ kan dere få lov å le altså... Jeg testet ut en flunkende ny flow (nei @Daria , det var ikke vann som strømmet) som skal skru på nattbordlampa med gradvis kaldere lys når jeg våkner. Den skal egentlig bare gå på hverdager men....ehhhhh..... jeg ville jo teste'n. Det funket for så vidt som planlagt bortsett fra at jeg hadde visst ikke lagret endring av tidspunkt til et mer...uh...helgevennlig tidspunkt. Bli vekket av lys kl 6 på en søndag er i overkant tidlig :sjenert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...