Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Daria skrev:

Jeg trodde det var et ekorn... :vetikke: Søt var den hvertfall.

:skratte: Verre og verre. Jeg må åpenbart jobbe med likhetene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det skal sies at jeg felte min dom mer med utgangspunkt i sittestillingen enn i de artsspesifikke kjennetegnene... 🐹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

:fnise: Det skal sies at jeg felte min dom mer med utgangspunkt i sittestillingen enn i de artsspesifikke kjennetegnene... 🐹

Er redd de artsspesifikke kjennetegnene begrenset seg til bollekinnene, derfra gikk det nedenom. Måtte hive med en gulrot for å prøve å virke mer overbevisende, men ...epic fail 

Kanin neste - det må jeg da for søren kunne klare. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Sett et par store ører og ditto tenner på hamsterekornet, så er du der :tommelopp: 🐰

Jammen de har ikke store ører...

unsplash_hamster_photo-1425082661705-1834bfd09dca_kvadrat_4x4.jpg?cdv=636420270540000000&width=950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daria skrev:

Nei, men du snakket jo om å prøve på en kanin...

Ahaaaaa

IMG_2390+%25281%2529.jpg

Vil prøve meg på noe sånt. Må bare ha rette farger først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syyyyyk :grine: . Kjente det murret i halsen fredag kveld og javisst, våknet med "dett dese" i går. Holder stand med nesespray og Kleenex :forkjola: og er bare glad for at det kom denne helga og ikke neste  når jeg skal ut og reise. Etter sånn halvveis søvnløs natt i natt så hadde hodepinen også meldt seg så for en gangs skyld har jeg klasket inn Ibux også. Pleier ellers la forkjølelsen gå sin gang med minst mulig remedier (nesespray unntatt) men kjente det var dagen for å fikse litt på den i dag. Kjipt nok å ha for lite søvn om ikke hele fjeset verker også. 

Det ligger visst an til å få ferdig et par selbuvotter i dag for noen større aktiviteter gidder jeg bare ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

God bedring. Høres ut som en dag for de rolige aktiviteter...

Takk. 

Dog har det begynt å forme seg noen fremtidsplaner når jeg er ferdig med vottedilla. 

k-1713-06-1713-6.jpg?width=690&crop=none

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Fin :Nikke: Og langt over mitt nivå...

Den ser da ganske enkel ut, bare litt mye arbeid pga garntykkelse.  Veldig symmetrisk mønster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

Den har flerfarget mønster - allerede der melder jeg meg av :ler: 

Mønster er enkelt - men fletter derimot.... Uæ! Har prøvd en gang og aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt på nytt Leafsjal, nr 4 i rekken. Det første var til meg, nr 2 og 3 har jeg gitt bort, nå er planen at nr 4 blir til meg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å godkjenne "livet" igjen etter 3 dager i forkjølelseståka, hvorav gårsdagen var spesielt tett. Nå klarer jeg faktisk puste for egen maskin igjen (les: uten nesespray)  og det renner ikke konstant. Yay! Klarte til og med å pådra meg feber i går og det er neimen ikke ofte det skjer her i gården. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...