Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Og jeg har lett tåkete hode etter en times småslumring på sofa. Var ute med fagforeningen i går og selv om jeg tok en Askepott og var hjemme før midnatt så fristet det likevel med litt kvalitetstid på sofaen. :gjesp:

Får tro jeg holder kvelden ut nå med TV og strikketøy. Har begynt på restegarnsgenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

Akkurat den fristet ikke, men jeg har plutselig sjokoladepudding...

Sånt skjer - her skjedde det vafler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Akkurat den fristet ikke, men jeg har plutselig sjokoladepudding...

Det har jeg og :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trimmet :opplyser: . Samvittighet, samt en diskusjon om PAI poeng på jobb, sparket meg ut døra og fikk meg til å ta turen opp til en dagsturhytte oppi her. Tror det må innlemmes blant mine mulige trimrunder for det ble ganske grei puls på kort tid. Nå må jeg gå halvsvett resten av dagen for jeg gidder ikke dusje før til kvelds, særlig siden den avtrekksvifta mangler. Det ble en kjapp klutvask under armene og så får det duge. 

Nå kan resten av dagen benyttes til mer behagelige sysler - aka strikketøy og bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kommer dessuten til å nyte rent sengetøy i kveld. Strømmen var rimelig i dag så jeg fant ut jeg kunne bytte på senga. Nå dufter huset av lavendel. Blir heldigvis vesentlig mindre lukt når det er ferdig tørket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (26 minutter siden):

Her er det bare å melde om ei uke uten trening, og sånn ser det ut til å bli den uka som kommer også. :forkjølet:

Fascinerende hvordan det ser ut til at det går litt i rykk og napp for oss. Da jeg var ganske ute av loopen i våres og sommer, så var både @Cata og @Sauen Shaun solide på treningsfronten. Nå har fuggel'n fått opp treningsdampen litt, og vips er visse andre litt på hæla. Er det ikke meningen at vi alle skal fungere skikkelig samtidig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Ser virkelig ikke sånn ut… :sukk: Og det er frustrerende, for jeg VIL trene… :sur: 

Men det er i alle fall et veldig godt utgangspunkt! :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Men det er i alle fall et veldig godt utgangspunkt! :hoppe:

 

Jepp, det er det… Hadde bare kroppen vært enig… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (På 25.9.2023 den 15.43):

Ser virkelig ikke sånn ut… :sukk: Og det er frustrerende, for jeg VIL trene… :sur: 

Heldiggrisen, for jeg vil ikke, jeg bare må. :sur: 

Men jeg kan altså klokke inn yoga, en god økt på senteret og skogstur med fuggel og ...øh...spurv (?) i går. Sistnevnte var forsåvidt i klassen "vil" for tur med hyggelige mennesker blir sjelden veldig feil - når man bare er kommet ut døra. 

Knærne fikk lide og det fikk jaggu anklene også. Jeg var dum nok til å ha tatt joggesko og dem gled jeg rundt inni når bakken ble det aller minste ujevn og det blir den gjerne på skogsstier, Men, jeg slapp unna hoven ankel. (litt pløsete men ikke på langt nær slik den pleier være når den blåser seg opp) og knærne er i rask bedring etter en natts søvn. Hodet (!) bedrer seg forhåpentlig når kaffen er inntatt. I går kveld slo koffeinabstinenshodeipinen inn, nemlig. #skullehatattmedtermokopp.

Til tross for alle bedringer så tenker jeg jeg blir hjemme med vaskemaskinen i dag. (Hvem er det som skitner ut håndklær idette huset???) Tross alt er det yoga i morgen, konsertgreie på tirsdag og trening på torsdag så introverten må tanke opp litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 time siden):

Hodet (!) bedrer seg forhåpentlig når kaffen er inntatt.

3 kopper kaffe :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: fikset øverste etasje. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Takk for tur! 🐦🐦 (eller kanskje 🐧🦉?)

Tror det blir rolig søndag her også, merker uka har gått i ett. Kanskje kaste litt slitne planter inne og rydde bort visne blomster utenfor? Labbetur? Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull etter gårsdagens tur ble vasket med Milo, men håndklær og div annet 60 gradersvask er nå i gang med ecoegget. Det forskes fremdeles på påstått miljøvennlig vask. :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cata skrev (49 minutter siden):

Fugler? Fuggel + Ugle? *går seg vill i ornitologiens verden *

Var to ulike fugler på telefonen før jeg postet :sukk: Skulle være en fortsettelse av din fuggel + spurv-kommentar :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, jeg har luft igjen. Ventilajonsvifta er endelig fikset og det betyr at jeg unngår å være like svett etter en dusj som før. Fiks kom i grevens tid for det har ikke vært vær som egnet seg for åpent vindu de siste dagene. 

Ellers ikke stort å berette. Jeg er sosial til overmål etter egen standard. Når neste uke er over klokker jeg inn fire uker på rad med en dag sosialt samvær i en eller annen form, utover jobb og trening. Det må være første gang siden jeg flyttet hit. Attpåtil har sosialt samvær vært med forskjellige personer hver gang. *sjokkert *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...