Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, Roadrunner skrev:

Men bare tre dager sier du? :pls:

Jeg sa vel strengt tatt ikke at jeg var frisk, bare at jeg kan puste litt igjen. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og forøvrig så tror jeg ikke vinden har stått i din retning i det siste, så det kan ikke være meg som har sendt smitte... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelse definitivt bedre og i natt sov jeg noenlunde anstendig for første gang på en uke. Og jeg har juleferie. Minus er at det surkler i bihule (heldigvis på motsatt side av der det var i høst) så jeg gleder meg ikke akkurat til morgendagens flytur. Skyller, pusser og snyter - og sper på med Otrivin for å holde det åpent så jeg får ut mest mulig gørr.

Ellers er jeg i gang med genserprosjektet mitt og kom meg akkurat over vrangborden i går kveld. Tror kanskje jeg skal kose meg foran TV med strikking i dag, mens vaskemaskinen sparker noen virus ut av sengetøy og håndklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er bedring å spore i formen! Det gir håp for oss andre som hoster rundt (har vart ei ukes tid her også nå) :forkjola:

Lykke til med flytur! Og riktig god jul! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var siste julegavene sendt. Mine to SOS fadderbarn har fått noen hundrelapper inn på kontoen som de kommer til å få kloa i når de forlater barnebyen. Hadde vært gøyere å sende ekte gave selvsagt, men det er måten SOS anbefaler så da følger jeg den. 

Lurer forresten på hvor mye jeg egentlig gav dem, omsatt i "kjøpekraft"? :klo: 

Googlet valutakursen så jeg vet hvor mye de har fått i lokal valuta, men det sier jo ingenting om hva pengene tilsvarer. Ikke for det, innen de blir gamle nok til å bruke dem så kan valutaen ha endret seg drastisk så det bare blir nok til en tannpirker for alt jeg vet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du milde, nå klarte jeg faktisk å ignorere min egen dagbok så den forsvant ut av listen :ler: . Bør kanskje kjøpe ny datamus snart. Den jeg har lider i perioder av ulidelig hikke så da blir det sånn. Må straks begynne å pakke for den o store juleferien. Flyet flakser i kveld, men må vel komme meg til flyplassen i tide også. Vel, jeg har tid til å kose meg med et par kopper morgenkaffe først uansett. Er ikke såååå mye å pakke for en uke. 

Gårsdagens strikkemaraton har ført til vond skulder. Skjønner ikke det, jeg slapper ganske bra av når jeg strikker, men noe har tydeligvis knytt seg litt oppi der. Bør kanskje ta noen minutter med massasjepute før jeg stikker avgårde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, slik mine turer pleier arte seg så kan det jammen trenges med gode ønsker :skratte: . 

God jul til dere også, men kommer nok innom her flere ganger før jula ringes inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🎄🎄🎄

Riktig god jul til alle som stikker innom her. Reisen til familien gikk for en gangs skyld smertefritt og nå er jeg framme og ser frem til en helg med...oppvask. Mor har ikke oppvaskmaskin. Siden hun insisterer på å stå for maten (hun kjenner mine kokkeevner) så får vel jeg bistå med kost og klut og zalovann.

God Jul!

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jul overstått og jeg konstaterer at årets julegaver ble suksess. Selv fikk jeg bilde, sitteunderlag i reinskinn, fine selbusokker, og de årvisse lysene. Pluss en kokkekniv (ikke noe fancy, men ser helt brukbar ut). 

Min utgående tøffelproduksjon ser også ut til å ha falt i smak, ene fetter har gått i tøflene han fikk hele jula, den andre akter ta dem med på hytta slik tanken var og Reserveniese truer med å bruke dem hjemme også på ekstra kalde vinterdager. Og Venninne måtte tove dem litt ekstra for å få dem ned i størrelse og har labbet rundt i sine etter det. 

Slett ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å treffe med gaver er stas :jepp: Jeg kjøpte litt alternativ julepynt til pappas kone - ikke bare elsket hun den, men en av døtrene hennes har allerede lagt inn forhåndkrav på den når det en gang blir et arveoppgjør :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år alle sammen. 

Nyttårsaften ble feiret "i transitt" på vei hjem, hos en gammel studievenninne. Det ble en riktig så hyggelig kveld med skravling og god mat og fliring, og muligens et halvt konjakkglass for mye. *hikk* Dog er det ikke verre enn at jeg var presis da taxien kom for å hente meg og er nå trygt tilbake på hotellet. Har etterfylt litt vann i maskineriet i fall konjakkens virkning slår til i morgen. (Er nokså sikker på at det ikke ble SÅ mye, men skader ikke å tynne ut litt uansett.) 

I morgen fortsetter ferden hjemover til hverdagen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking og TV. Helt grei lørdag. Riktignok har jeg også sveipet over gulvene og vasket en maskin klær, men det gjelds vel ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

Jeg har ryddet vekk julen og fått orden på leiligheten igjen. Nå er det strikking og tv her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodering og TV her :fnise: Samt tendenser til uartikulerte utbrudd - det har jo vært en god førsteomgang for de norske hopperne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...