MissStiles Skrevet 9. februar 2015 #981 Del Skrevet 9. februar 2015 Fin farge!! Kan tenke meg at det er godt å få bestilt vogn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 9. februar 2015 #982 Del Skrevet 9. februar 2015 Stilig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. februar 2015 #983 Del Skrevet 9. februar 2015 Å, så fin den er!! Kjempeflott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 9. februar 2015 #984 Del Skrevet 9. februar 2015 For en fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. februar 2015 #985 Del Skrevet 10. februar 2015 Så gøy! Den så veldig kjekk ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. februar 2015 #986 Del Skrevet 10. februar 2015 Den var fin! Og farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #987 Del Skrevet 10. februar 2015 Superfornøyd med å endelig ha bestilt vogn Jeg tror man ikke kan få vogn med alt-i-ett, men det eneste jeg savner ved denne er å kunne snu sportsdelen. Bugaboo Buffalo kan jo det, men der ser sportsdelen så spinkel ut Og når denne koster omtrent halvparten av Bugaboo-en var det et enkelt valg I dag er jeg 23 uker på vei, og i morgen er det duket for første time hos jordmor! Nå prøver de å redde lillejenta hvis hun finner ut at hun vil komme ut, men selvfølgelig vil jeg at hun skal være inne i ca 17 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #988 Del Skrevet 10. februar 2015 Superfornøyd med å endelig ha bestilt vogn Jeg tror man ikke kan få vogn med alt-i-ett, men det eneste jeg savner ved denne er å kunne snu sportsdelen. Bugaboo Buffalo kan jo det, men der ser sportsdelen så spinkel ut Og når denne koster omtrent halvparten av Bugaboo-en var det et enkelt valg I dag er jeg 23 uker på vei, og i morgen er det duket for første time hos jordmor! Nå prøver de å redde lillejenta hvis hun finner ut at hun vil komme ut, men selvfølgelig vil jeg at hun skal være inne i ca 17 uker til Juhuuu, så morsomt med første jm-time Og tenk at bebis i magen faktisk muligens kan reddes hvis hun kommer nå Det beste er såklart om hun holder seg inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. februar 2015 #989 Del Skrevet 10. februar 2015 Hurra for vognbestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. februar 2015 #990 Del Skrevet 10. februar 2015 Fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. februar 2015 #991 Del Skrevet 10. februar 2015 Hurra for 23 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 #992 Del Skrevet 10. februar 2015 Håper jeg er like heldig og at ukene går like fort hos meg! Blir helt rørt her bare av å lese at du har kjøpt vogn....!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #993 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! Endret 10. februar 2015 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. februar 2015 #994 Del Skrevet 10. februar 2015 En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! Haha, hurraa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. februar 2015 #995 Del Skrevet 10. februar 2015 En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! Haha, det er for ille, men hipp hipp hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. februar 2015 #996 Del Skrevet 10. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #997 Del Skrevet 10. februar 2015 En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! Dumt å si det, men; jippiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. februar 2015 #998 Del Skrevet 10. februar 2015 Nå har jeg lest hele dagboka di i løpet av dagen, så da må jeg jo nesten legge igjen et lite spor også. Hurra for å bli kvitt den irriternde kollegaen, det må jo være lov å omtale det som en gledens dag - i alle fall i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #999 Del Skrevet 10. februar 2015 Nå har jeg lest hele dagboka di i løpet av dagen, så da må jeg jo nesten legge igjen et lite spor også. Hurra for å bli kvitt den irriternde kollegaen, det må jo være lov å omtale det som en gledens dag - i alle fall i dagboka di. Så hyggelig med nye følgere Ja, jeg tror nok miljøet på avdelingen blir en del bedre nå. Jeg har ihvertfall selv gått og ergret meg grønn til tider, og har bare ventet på rare kommentarer. F.eks da jeg annonserte graviditeten var det første han gjorde å spørre en annen med barn på 5 mnd om han sov godt om nettene Ingen gratulasjon eller noe som helst før det.. Rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. februar 2015 #1000 Del Skrevet 10. februar 2015 En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå