Saltsild Skrevet 6. februar 2015 #961 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg fikk kommentar av en butikkansatt i dag: jeg skulle melde meg inn i kundeklubben, og der hadde man mulighet til å skrive opp fødselsår for barn for å motta tilbud rettet mot det. Da poengterte hun diskret at det kanskje var aktuelt å fylle ut der Jeg DIGGER at fremmede ser at jeg er gravid og ikke bare lubben Såå koselig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #962 Del Skrevet 6. februar 2015 Oioi, enda en av naboene skal ha barn! Så det blir ihvertfall 2 jenter og 1 gutt som blir født første halvår av de 12 boligenhetene som huset vårt består av Moro at jenta vår får jevnaldrende i nærheten. Jeg vokste opp i et område bestående av gamlinger, og det var ganske kjedelig til tider (selv om det ble mye vafler og saft på kaffebesøk) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #963 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er jo supert med så mange jevnaldrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #964 Del Skrevet 7. februar 2015 Oioi, enda en av naboene skal ha barn! Så det blir ihvertfall 2 jenter og 1 gutt som blir født første halvår av de 12 boligenhetene som huset vårt består av Moro at jenta vår får jevnaldrende i nærheten. Jeg vokste opp i et område bestående av gamlinger, og det var ganske kjedelig til tider (selv om det ble mye vafler og saft på kaffebesøk) Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2015 #965 Del Skrevet 7. februar 2015 Så gøy! Her i nabolaget er det også babyboom, blir kjekt om noen år når de kan leke sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. februar 2015 #966 Del Skrevet 7. februar 2015 Her i nabolaget og borettslaget bor det bare eldre mennesker og raringer(jeg og mannen passer med andre ord godt inn . Men de er i en litt annen skala da.. Type gå tur med katteflokken klokken tre om natta.. Så her er det kun meg som skal ha baby og Vi blir nok å flytte en stund før skolealder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #967 Del Skrevet 8. februar 2015 Vi har bestilt bilstol! Jeg fikk til og tillatelse av M! Jeg kunne jo ikke la sjansen gå fra meg når Maxi Cosi cabriofix + base kostet under 2000 kr på Torshov Bilrekvisita M sa jeg fikk lov kun fordi det var et kult navn, maxi cosi Bumbleride var visstnok et kult navn det også, så kanskje jeg får han med på prøvetrilling snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. februar 2015 #968 Del Skrevet 8. februar 2015 Hahahah For en herlig mann! Er det et kult navn på babytingene - ja da er det greit å ta en liten titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. februar 2015 #969 Del Skrevet 8. februar 2015 Vi har bestilt bilstol! Jeg fikk til og tillatelse av M! Jeg kunne jo ikke la sjansen gå fra meg når Maxi Cosi cabriofix + base kostet under 2000 kr på Torshov Bilrekvisita M sa jeg fikk lov kun fordi det var et kult navn, maxi cosi Bumbleride var visstnok et kult navn det også, så kanskje jeg får han med på prøvetrilling snart? Oi, det var billig! :O Jeg holdt øye med prisen i flere mnd, og fant den ikke til under 2499. Og nå har jeg kjøpt, så det er for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. februar 2015 #970 Del Skrevet 8. februar 2015 Hurra for bilsete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 #971 Del Skrevet 8. februar 2015 Vi har bestilt bilstol! Jeg fikk til og tillatelse av M! Jeg kunne jo ikke la sjansen gå fra meg når Maxi Cosi cabriofix + base kostet under 2000 kr på Torshov Bilrekvisita M sa jeg fikk lov kun fordi det var et kult navn, maxi cosi Bumbleride var visstnok et kult navn det også, så kanskje jeg får han med på prøvetrilling snart? Jippiii for bestilt bilstol til kupp-pris Haha, kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. februar 2015 #972 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg betalte 3000 for den og føler meg snylt! :O hehe nei da. Men bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 8. februar 2015 #973 Del Skrevet 8. februar 2015 Så billig for bilstol!! Godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 #974 Del Skrevet 9. februar 2015 Bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2015 #975 Del Skrevet 9. februar 2015 God pris for bilstol!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #976 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg er kjempefornøyd med prisen ja! Vi fant ut at barnevogna jeg har sett på har blitt satt opp i pris på mimmis og kopbarnvagn, men ikke på vognverden. 1000 kr i forskjell, så nå teller vi litt på knappene om vi skal bestille usett. Er så kjipt hvis vognverden følger etter og vi vet at vi kunne fått den til en mye bedre pris Det er jo angrerett på nettkjøp, så hvis den absolutt ikke faller i smak er det mulig å returnere.. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #977 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg er kjempefornøyd med prisen ja! Vi fant ut at barnevogna jeg har sett på har blitt satt opp i pris på mimmis og kopbarnvagn, men ikke på vognverden. 1000 kr i forskjell, så nå teller vi litt på knappene om vi skal bestille usett. Er så kjipt hvis vognverden følger etter og vi vet at vi kunne fått den til en mye bedre pris Det er jo angrerett på nettkjøp, så hvis den absolutt ikke faller i smak er det mulig å returnere.. Hmmm Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #978 Del Skrevet 9. februar 2015 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Haha! Trolig gjør vi det ja Har ikke så stor mulighet til å se den før kjøp uansett, for vognverden har teite åpningstider Skummelt og spennende på samme tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #979 Del Skrevet 9. februar 2015 1 stk Bumbleride Indie 4 er bestilt! Fiiiine fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #980 Del Skrevet 9. februar 2015 Juhuuu, gratulerer med bestilling av barnevooogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå