Gjest Doh Skrevet 23. januar 2015 #881 Del Skrevet 23. januar 2015 Slitsomt med svigermor da... Hun er jo tross alt på besøk og må innrette seg etter dere som faktisk bor der. Akkurat som dere sikkert ikke gjør akkurat som dere vil når dere er på besøk hos henne. Noen skjønner dessverre ikke sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. januar 2015 #882 Del Skrevet 23. januar 2015 Slitsomt! Jeg hadde heller ikke syntes at det var noe greit med e-sigarett inne så lenge det er nikotin i det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #883 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg skjønner deg godt, det er jo tross alt "røyking" inne! Hun burde respektere de grensene dere setter for det, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #884 Del Skrevet 23. januar 2015 Så bra det ikke bare er meg som syns det ikke er greit. Av og til føler jeg meg som en dårlig svigerdatter, den klassiske greia med å klage på svigermor Fikk høre i dag at M hadde merket det i halsen han også, og at han hadde fortalt det til henne... Hun har ihvertfall begynt å gå utendørs før hun damper Vi har vært en tur på harry-handel i kveld. Ble ny seng, leke og vannskål til bikkja, og vi voksne fikk jo kjøpt den obligatoriske godis-posen Sliten, så nå skal det bli godt med en god natts søvn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #885 Del Skrevet 25. januar 2015 Helga forsvinner jo bare når man har besøk! Vi har fulgt besøket til Oslo S i dag, så de siste timene har gått til serie-titting, en film, litt klesvask, og nå nettopp kom jeg hjem igjen etter å ha hentet bæresjalet Så rart å tenke at vi skal bære jenta vår rundt i den der om ikke lenge Neste uke er siste uke på sykemeldingen, og siden jeg har sovet godt i vel over en uke nå tenker jeg å teste ut å våkne til vanlig tid. Ha vekkerklokka på 5.30, og helst ikke bare skru den av igjen Greit å vite hvordan ståa er før sykemeldingen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. januar 2015 #886 Del Skrevet 25. januar 2015 Jippi for å ha fått hjem bæresjalet ^^ Høres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #887 Del Skrevet 26. januar 2015 Inspirert av lillemeg90 På vei: 20+6Igjen til termin: 138 dager Neste kontroll: Jordmor 12. februarInnkjøp: har kjøpt vippestol og bæresjal så langtKjønn: Utålmodig: Njæ, er jo så mye som skal på plass før hun kommer Navn: Vi er enig om ett av to fornavn (tror jeg), jeg må overtale mannen om det andre Vektøkning: +1 kg, har kommet på de siste par ukeneVann i kroppen: Nei.Melk i brystene: NeiStrekkmerker: Nei, ikke mer enn vanlig Hodet ned: Lå med hode ned på OULTungt: Går greit. Merker ikke noe til at kroppen er tyngre, men kondisen er helt rævaKynnere: Ja, men merker kun når jeg sitter fremoverlent eller når jeg kjenner på magen samtidigHodet festet: Litt tidligMatkick: Den dårlige matlysten ser ut til å slippe taket, så nå orker jeg tanken på vanlig mat igjen Plager: Søvnforstyrrelsene ser ut til å ha blitt litt bedre Humør: Joda, det er på plassHøygravid: NeiFødselsforventninger: Tiden vil vise. Håper fremdeles på badekar-fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. januar 2015 #888 Del Skrevet 26. januar 2015 Morsomt med oppdatering Ikke verst at både søvnforstyrrelsene og den manglende matlysten er i ferd med å bli bedre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #889 Del Skrevet 26. januar 2015 EU-kontroll på bilen er ok Bremseklossene bak må skiftes om ikke lenge, men det visste vi om fra før Vi lurer egentlig på om vi skal bytte bil til stasjonsvogn, og da er jo ny EU-kontroll fint. Så spørs det bare om vi har råd til å kjøpe ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. januar 2015 #890 Del Skrevet 26. januar 2015 Så bra at matlysten er på plass igjen! Og for godkjent bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. januar 2015 #891 Del Skrevet 26. januar 2015 Sikkert lurt å teste ut hvordan det blir å stå opp så tidlig igen ja. Og supert med matlyst! Er så kjipt å ikke ha matlyst over lengre tid. I alle fall når man tross alt trenger mer næring enn til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 26. januar 2015 #892 Del Skrevet 26. januar 2015 Hurra for matlyst :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #893 Del Skrevet 26. januar 2015 Matlyst er deilig altså! Stor omveltning fra å kanskje ha lyst på noe totalt usunt som croissant eller baconpølse på Narvesen (det har blitt noen av dem ), til å faktisk ha lyst på normal mat. I dag hadde vi fiskegrateng til middag, og det var skikkelig digg! Jeg klarte å stå opp kl 7 i dag, uten at det var noe problem. Det jeg frykter er at kroppen vet at jeg kan sove videre dersom det trengs, så den virkelige ildprøven får jeg ikke før det faktisk er noe jeg MÅ gjøre tidlig på morgenen. Jeg strekker det et stykke lengre i morgen ved at jeg avtaler med M at vi skal kjøre sammen når han skal på jobb kl 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. januar 2015 #894 Del Skrevet 26. januar 2015 Matlyst er deilig altså! Stor omveltning fra å kanskje ha lyst på noe totalt usunt som croissant eller baconpølse på Narvesen (det har blitt noen av dem ), til å faktisk ha lyst på normal mat. I dag hadde vi fiskegrateng til middag, og det var skikkelig digg! Jeg klarte å stå opp kl 7 i dag, uten at det var noe problem. Det jeg frykter er at kroppen vet at jeg kan sove videre dersom det trengs, så den virkelige ildprøven får jeg ikke før det faktisk er noe jeg MÅ gjøre tidlig på morgenen. Jeg strekker det et stykke lengre i morgen ved at jeg avtaler med M at vi skal kjøre sammen når han skal på jobb kl 10. Hurra for at kroppen begynner å fungere som normalt igjen! Kan være at du trenger noen dager på å venne deg til å stå opp igjen, men da vil du etterhvert kjenne om det går eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #895 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Natta var ikke veldig bra Har vært våken en del ganger, og måtte pirke borti M fordi han snorket. Og da våknet jo bikkja og ville ut Har også fått litt vondt i magen, ut mot sidene på en måte. Virker som det er på utsiden av livmoren, så muligens er det innvoller som må finne seg ny plass? Og i dag er jeg 21 uker på vei med en fin liten cantaloupe Cantaloupen var særdeles aktiv i går kveld, moro å kjenne bevegelser selv om jeg ikke ligger musestille Endret 27. januar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 27. januar 2015 #896 Del Skrevet 27. januar 2015 Haha, typisk med bikkja da Du får ta deg en kvil utpå dagen Så koselig med bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. januar 2015 #897 Del Skrevet 27. januar 2015 Hurra for 21 uker og bevegelser De smertene høres ut som ligamentsmerter? Føles det som at det strekker på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #898 Del Skrevet 27. januar 2015 Prøver å legge ved et magebilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #899 Del Skrevet 27. januar 2015 Hurra for 21 uker og bevegelser De smertene høres ut som ligamentsmerter? Føles det som at det strekker på en måte? Nei, kjennes mer ut som en blanding mellom sviing og stølhet.. Merker ikke noe nå da, det kommer og går litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 27. januar 2015 #900 Del Skrevet 27. januar 2015 Prøver å legge ved et magebilde Oooh, så pen gravidmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå