Gå til innhold

Flere som må sette på varmeovnene allerede? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du? Tror du skal pusse brillene dine før du åpner kjeften.

I lige så. Eller hvertfall prøve å huske hva du skriver.. Fra tråd til tråd mener jeg.

Anonymous poster hash: 4787b...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige så. Eller hvertfall prøve å huske hva du skriver.. Fra tråd til tråd mener jeg. Anonymous poster hash: 4787b...e13

Haha, som hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt på varme siden august en gang. >_< Kaldt soverom. Og er generelt en frysepinne.

Har du strømmen inkludert i leia? Hva kom evt. sist regning på? :)

Veldig gøy at så mange har svart i tråden!

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg har hatt gulvvarmen på badet på i en ukes tid kanskje, panelovnen i stua kom på i dag.

Bor i en leilighet som er OK lun, blir aldri skikkelig kald egentlig, men da jeg kom hjem kjente jeg var småforkjølet og hadde fått helt frosten i meg, så jeg satte alt på fullt. Tenker jeg må opp på loftet i helgen og hente ned alle vinterklærne og -skoene, og pakke ned sommerklær og sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som klager på ekstrem varme om sommeren så nei, varmeovnen er ikke på her. Nyter at det endelig er kaldt og deilig. Det eneste vi har på av varme er varmekablene på badet.

Strømmen er inkludert i husleien, men jeg tror ikke regningen ville vært veldig høy.



Anonymous poster hash: 36bbc...1d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en rar rar leilighet. Flyttet inn i fjor, skjønner lite. Har 25 grader i stua nå. Ute er det ti grader.I vinter hadde jeg 22 grader hele vinteren uten en eneste varmeovn. Skjønner lite

Anonymous poster hash: 666bc...ad0

Kanskje det er vannbåren varme i gulvet?

Eller veldig godt isolert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller varme fra naboene. Ikke ukjent fenomen dersom du har leiligheter under og/eller på sidene,



Anonymous poster hash: 69389...acd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaaa dama som "går naken hjemme" sarru? (ref sexy koseklær tråden...)

Anonymous poster hash: 4787b...e13

Det var nok meg.

Vi har ikke skrudd på ovnen enda. Har vinduet på soverommet oppe hele døgnet og i stuen står terassedøren oppe på dagtid. Synes ikke det er så kaldt jeg. Blir vel verre snart, så bør vel finne frem ullsokkene snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige så. Eller hvertfall prøve å huske hva du skriver.. Fra tråd til tråd mener jeg.

Anonymous poster hash: 4787b...e13

Fremdeles ikke noe svar fra deg? Du har vel lusket tilbake til tråden om sexy koseklær, som du refererte til, og innsett at du tok FEIL fordi det jeg faktisk skrev i den tråden er nemlig at jeg (jeg siterer) "foretrekker ofte å være naken, men med barn i huset, dør uten dørklokke så folk kommer rett inn o.l er det ikke så ofte jeg gjør det".

Jævla løsmunnede AB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg vet ikke om gradene har tatt seg opp, eller om jeg har vendt meg til kulda, men ovnene er nå skrudd av igjen. Hvordan er status hos dere? :)



Anonymous poster hash: d9c18...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnene er fortsatt av her. Syns i grunn det ikke er så veldig kaldt ennå. Først nå det har blitt levelig temperatur inne. Kulde takler jeg lett som bare det, varme derimot er en helt annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnene er fortsatt av her. Syns i grunn det ikke er så veldig kaldt ennå. Først nå det har blitt levelig temperatur inne. Kulde takler jeg lett som bare det, varme derimot er en helt annen ting.

Vet du ca hvor mange grader det er inne hos deg da? Jeg er bare så nysgjerrig på hva folk mener er kaldt og varmt. En venninne av meg mente hun likte å ha det kjølig inne, med det mente hun 24 grader, selv anser jeg det som rimelig varmt :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du ca hvor mange grader det er inne hos deg da? Jeg er bare så nysgjerrig på hva folk mener er kaldt og varmt. En venninne av meg mente hun likte å ha det kjølig inne, med det mente hun 24 grader, selv anser jeg det som rimelig varmt :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Ligger rundt en 16-18 grader inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huff, nå har jeg bare 12 grader inne :/

Har dere satt på varmen? Hvor mye har dere satt den på?



Anonymous poster hash: d9c18...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere satt på varmen? Hvor mye har dere satt den på? Anonymous poster hash: d9c18...e84

For mange uker siden. Står på 22 grader. Det er en fin temperatur.

Anonymous poster hash: 69389...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...